Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
| Отправлено: Jul 10 2017, 22:58 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Готово, дякую! |
| Форум: Продам-Запчасти и Аксессуары · Просмотр сообщения: #1667261 · Ответов: 971 · Просмотров: 469,671 |
| Отправлено: Jul 10 2017, 17:09 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Дякую за відповідь, зідзвонився з менеджером, розібрався. Буду вдячний за присвоєння знижки для подальших покупок. Мій номер договору 17071014015073, код користувача 516586. |
| Форум: Продам-Запчасти и Аксессуары · Просмотр сообщения: #1667238 · Ответов: 971 · Просмотров: 469,671 |
| Отправлено: Jul 10 2017, 08:46 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Доброго дня! Чи є можливість замовлення запчастин не через сайт? Я часто змінюю комп'ютери і не маю можливість носити з собою реєстраційні дані, коди, паролі тощо. Тим не менше періодично потребую різні запчастини. Мені б було зручно робити замовлення телефоном, в приватні повідомлення чи в будь-який месенджер, так можливо? |
| Форум: Продам-Запчасти и Аксессуары · Просмотр сообщения: #1667207 · Ответов: 971 · Просмотров: 469,671 |
| Отправлено: Jul 9 2017, 11:27 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Якщо на поворотах свистить, значить люфт в підшипнику. При боковому навантаженні на колесо воно перекошується і колодки дістають до диска. Читав, що перевіряли, але в нас чомусь прийнято перевіряти ступичні підшипники на слух а не на люфт, думаю, проблема в цьому. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1667174 · Ответов: 11 · Просмотров: 33,800 |
| Отправлено: Jun 29 2017, 21:20 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Потрібні втулки стаба (перед+зад), 3MPS 2008. Поможете? |
| Форум: Продам-Запчасти и Аксессуары · Просмотр сообщения: #1666764 · Ответов: 1185 · Просмотров: 544,067 |
| Отправлено: Feb 3 2016, 11:17 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
А можна детальніше? Який пробіг? При яких обставинах сталося? Чи були симптоми, напр. звуки, що передували кулаку дружби? Вискочив 4-й шатун чи якийсь інший? Загалом найбільш загальноприйнята версія щодо причини - детонація. Не зважаючи на те, що на двигуні стоїть датчик детонації, який в разі її виникнення посилає команду негайного збагачення суміші і відкату моменту запалювання, часта детонація таки робить свою чорну справу, постійно в малих дозах перевантажує шатун, що призводить до втомлюваності структури металу, виникнення мікротріщин і в результаті розтягувань, надломів ітд. Найчастішою причиною детону є неадекватне теплове навантаження на двигун і низькооктанове паливо, яке запалюється при нижчих температурах ніж потрібно або навіть самозапалюється від стиснення, як в дизельних двигунах, від чого виникає спалах в момент, коли цього не повинно бути, що в свою чергу викликає удар по поршню, який передається на шатун, колінвал ітд. Навіть на стоку, при умові забитого радіатора чи повільної міської їзди в спеку ризик виникнення детонації є досить значним, особливо в ситуації, коли машина, яка довго стояла в заторі або тягнулася на 1-2 передачах відразу після того різко розганяється. Для профілактики рекомендується уважно слідкувати за станом радіатора, у разі, якщо він забитий, постійно його промивати, слідкувати за сезонністю мастила в двигуні, не заливати надто рідкі в гарячу погоду, а після пробігу 120-150 ткм на літо лити мастило з верхнім індексом 40, це зменшить тертя а відтак і нагрівання. Так само доречно буде слідківати за режимом водіння, оскільки детонація виникає в умовах максимальних навантажень, перед такими буде доречно "продувати" радіатор, інтеркуллер, проїхавши хоча б 200-300 метрів зі швидкістю без повного навантаження. Ну і головне - бензин, заливати 100-й, особливо влітку і особливо в спеку. Як додатковий засіб можна купити чи позичити тестовий кабель OBD2 і слідкувати за спрацюваннями датчика детонації, коли, наскільки, як часто і в яких умовах він спрацьовує. На основі спостережень можна краще зрозуміти моменти, яких не варто досягати. Або ж перепрошити ЕБУ таким чином, щоби в конкретно цих моментах не було максимального навантаження а відтак і дтону. Як варіант для умов, де немає нормального бензину, можна також перепрошитися на Аі95, суть такої перепрошивки якраз і полягає в заниженні потужності в моментах, де можливе виникнення детонації. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1632335 · Ответов: 34 · Просмотров: 20,193 |
| Отправлено: Dec 3 2015, 12:22 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
вчера ехал и заметил, что температура движка почти на максимум, сразу врубил печку на максимум, температура перестала подниматься, но и падать не собиралась, припарковался, заглушил двигатель, включил зажигание, вентиляторы работают, печка пашет, что аж руки обжигает. Открыл капот, заметил, что немного жидкости откуда то выдавило, вода в расширительном бачке есть, крышка вроде тоже не протекает. Что делать? Мабуть радіатор забитий. Треба почистити Кархером з 90-градусною насадкою зі сторони двигуна, попередньо зменшивши тиск на мінімум, щоб не позагинати соти. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1626019 · Ответов: 5 · Просмотров: 2,684 |
| Отправлено: Sep 15 2015, 12:22 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Всім привіт!!! Проблема: були куплені задні розвалні важелі у ПАТа на 3MPS. Пройшли вони 20 тисяч км. і почали грюкати. Всю ходову продивились, смикали - звук від них! Але є два моменти: важелі були добре закручені, бо спочатку думав, шо на розвалі не закрутили; і також після 10-15 км проїзду звук зникає. Мені радять поставити б/у і занести токарю мої, шоб він їх підлампічив. Може хтось стикався з такою проблемою, що можете порадити? Буду вдячний за будь-яку інформацію! 1. Зняти і роздивитися, знайти точки удару. 2. Діяти за наслідками огляду. Цілком можливо, що при установці напаки, перекрутили, таке буває, у нас майстрів з динамометричними ключами знайти важко. 3. З приводу зникаючого звуку - так буває із втулками стабів, вони чи то нагріваються чи то притираються і перестають стукати. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1616357 · Ответов: 511 · Просмотров: 274,793 |
| Отправлено: Sep 15 2015, 12:13 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Все залежить від коліс. На різній резині машина стартує по-різному. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1616356 · Ответов: 12 · Просмотров: 3,325 |
| Отправлено: Apr 17 2015, 13:35 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Корпуси різні, а значить не підходить. Колхозити теж не зрозуміло для чого. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1598191 · Ответов: 33 · Просмотров: 8,579 |
| Отправлено: Apr 14 2015, 16:41 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
На 3MPS 1gen дно багажника шукаю |
| Форум: Продам-Запчасти и Аксессуары · Просмотр сообщения: #1597588 · Ответов: 1584 · Просмотров: 818,858 |
| Отправлено: Apr 14 2015, 11:24 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Наверное баян, но спрошу еще раз. Стоит ли чистить наши форсунки? И как их правильно чистить. Я би почав з питання "для чого?". Я знаю, що є багато сервісів чистки форсунок, думаю, не менше ніж накачки коліс азотом чи точок продажу магнітів, що економлять 50% палива. Але мені здається, що існування таких сервісів не повинно ставати причиною того, що ними необхідно користуватись. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1597519 · Ответов: 7 · Просмотров: 4,673 |
| Отправлено: Apr 10 2015, 09:15 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Починай з оглду півосей, вони в нас не захищені і буває таке, що вони деформуються. Для діагностики треба посадити когось на підйомнику за кермо, підняти з ним машину, попросити завести машину і втикнути 2 передачу, щоби колеса крутились не повільніше 30 кмг і в цей час знизу уважно глянути на півосі. Навіть мінімальна деформація півосі може бути відчутної при їзді по рівній дорозі, тому биття хоча б в діапазоні кількох мм означає потребу її заміни. Якщо це воно, то при заміні півосі потрібно також продефектувати підшипники диіференціалу, при такому битті вони швидко закінчуються. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1597053 · Ответов: 15 · Просмотров: 3,736 |
| Отправлено: Nov 11 2014, 11:16 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Цепь с актуатором похоже шли в рестайле уже после 09.2009... Після 09.2009 вже не було рестайлу, був Gen 2 або BL. Цитата Дорестайл шел в Украину был в 2х комплектациях, без босе (мафон на 6 сд без мп3) и круиза, я типа фул, с босе и круизом, в рестайле добавили мп3. BOSE і круїз в G1 зустрічав лише у версіях для ринку США, натомість машини з mp3 і чейнджером продавалися в Україні, я, наприклад, таку купив в салоні на Петрівці в кінці 2009 року, за словами продавців, це остання Gen1 в Україні а може і світі |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1570082 · Ответов: 26 · Просмотров: 6,187 |
| Отправлено: Nov 9 2014, 20:10 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Слышал что в рестайле 1 поколения мпсок кроме сидений, козырьков с подсветкой и комбинации приборов были изменения в двигателе и транс миссии. Кто знает четкий перечень изменений, усовершенствований?) Собственно давайте обсудим. У мене рестайл кінця 2008 року, практично одна з останніх G1. З того, що помітив, в порівнянні з дорестайлом: - альканатара - підсвітка дзеркал для водія і пасажира - додатковий вхід+прикурювач для Ipod - чейнджер на 6 дисків - підтримка mp3 - пластик в салоні покритий лаком (на форумах його називають рояльним, не знаю чому) - колісні диски пофарбовані дзеркальною фарбою з затемненим лаком (на відміну від простого срібла в дорестайлових моделях) - удосконалена турбіна (у мене вже 130+ тис без жодних проблем) Актуатор стоїть такий же, і ланцюг тарахтить на тих же пробігах що і на дорестайлі. В трансмісії/двигуні теж без змін, принаймні ніколи не чув. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1569731 · Ответов: 26 · Просмотров: 6,187 |
| Отправлено: Sep 1 2014, 12:11 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
В каністрах і бочках на СТО масла офіційно зберігаються до 5 років перед продажем, там і контакт з металом і з повітрям, нічого не розшаровується і не розпадається на фракції. Умови практично ті ж, що і в заглушеному двигуні в машині, яка не їздить. Мені здається, що щорічна заміна це більше маркетингова а не практична вимога, щоби більше грошей залишали у ділера. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1556167 · Ответов: 9 · Просмотров: 3,505 |
| Отправлено: Aug 11 2014, 17:36 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Я уже в который рах катаюсь на велосепеде по левом берегу, да и на машине по городу - мазду 2 да еще и в красном цвете вообще не встречал. До сих пор не могу ума приложить зачем кому нужен такой редкий да и в таком цвете автомобиль. Автор если авто в Киеве думаю мы ее найдем! Буду дивитись на Сирці |
| Форум: Family & Events-КИЕВ · Просмотр сообщения: #1552179 · Ответов: 61 · Просмотров: 26,460 |
| Отправлено: Aug 8 2014, 21:44 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Давно пора |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1551725 · Ответов: 14 · Просмотров: 5,537 |
| Отправлено: Jun 8 2014, 22:49 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
|
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1537986 · Ответов: 511 · Просмотров: 274,793 |
| Отправлено: Jun 8 2014, 21:00 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Швидше за все у обидвох випадках винне не рідне мастило. На машинах з самоблоком в трансмісії повинні використовуватись масла з приставкою "LSD" у назві, тобто із спеціальною фрикційною присадкою. На жаль, цього не перевіряють ані офіціали ані ТГ, вже не кажу про звичні СТО. Як варіант, рекомендую докупити і залити тюбик присадки, щось типу цього: ![]() Offtop: Пригадався анекдот в тему - дзвонить блондинка до автомеханіка і каже: Міша, виручай, у мене проблеми, я коли даю взад чутно якісь дивний шум. Міша, докручуючи однією рукою гайку, відповідає: "Ну ясно, а з машиною що?" |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1537969 · Ответов: 511 · Просмотров: 274,793 |
| Отправлено: Apr 6 2014, 09:02 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
На відео свідчення перебагаченої суміші. Швидше за все засмітився розходомір, хоча можуть бути і інші причини. |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1520442 · Ответов: 11 · Просмотров: 2,796 |
| Отправлено: Apr 6 2014, 08:42 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Не может быть только схождение, потому что кушать начало внутреннюю часть шин. При від'ємному сходженні їсть якраз внутрішню частину. Цитата Можно расшифровать как-нибудь ?)) Очевидно мається на увазі ]]>сферичний шарнір ]]> |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1520440 · Ответов: 12 · Просмотров: 3,214 |
| Отправлено: Nov 18 2013, 13:43 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Я вгадаю, коли припущу, що потрібний лижний багажник? |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1472490 · Ответов: 3 · Просмотров: 1,485 |
| Отправлено: Nov 13 2013, 10:33 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Щойно ще раз вчитався і, здається, розібрався в причині дискусії |
| Форум: Mazda Cars-Mazda MPS 3/6 · Просмотр сообщения: #1470415 · Ответов: 511 · Просмотров: 274,793 |
| Отправлено: Nov 13 2013, 10:24 | |
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Пользователь №: 11,953 |
Є тільки той, що описаний в моєму попередньому повідомленні. Поки інших немає, вони труться після 100 ткм і через це стають дифіцитом, який формує високі ціни |
| Форум: Продам-Запчасти и Аксессуары · Просмотр сообщения: #1470408 · Ответов: 41 · Просмотров: 5,709 |
Открытая тема (есть новые ответы) Открытая тема (нет новых ответов) Горячая тема (есть новые ответы) Горячая тема (нет новых ответов) |
Опрос (есть новые голоса) Опрос (нет новых голосов) Закрытая тема Тема перемещена |
|
Текстовая версия | Сейчас: 5th November 2025 - 01:34 |