Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Отправлено: Jun 17 2021, 17:11 | |
Группа: Новичок Сообщений: 2 Регистрация: 17.08.2010 Из: Черкассы Пользователь №: 20,080 ![]() |
Читав на Drive2 що багато хто стикається зі схожою проблемою після заміни фільтра. Ось ділюсь ]]>Drive2]]>, пошукайте і ви, можливо щочь знайдете. Чим закінчиться історія, відпишіться. Покурив форум, наскільки зрозумів у них проблема що насос не перекачував безнин з одно частини бака до іншої, при цьому бралось середне значення для відображення на торпеді. Є в мене одне припущення по мой проблемі, але технічно може хоть дасть відповіді на такі запитання: 1. Бак на дві частини, без насоса паливо розподіляється на обидві частини? з'єднані сосуди? Може насос перекачує з допоміжної частини бака паливо в основну, з'єднання чимось зменшено і рівень палива в частинах бака різне ізза цього? а коли трохи постоїть, з'єднання не завсім забите і паливо опять рівномірно розподіляється по частинам бака? датчик (поплавок) при цьому коректно відображає рівень а голова уже розраховує з нього запас ходу. |
Форум: Mazda Cars-Mazda CX 5 · Просмотр сообщения: #1700741 · Ответов: 2 · Просмотров: 6,139 |
Отправлено: Jun 17 2021, 14:17 | |
Группа: Новичок Сообщений: 2 Регистрация: 17.08.2010 Из: Черкассы Пользователь №: 20,080 ![]() |
Добрый день. Нужна помощь, может кто сталкивался. Ситуация следующая. Имею СХ5 2013 года американец. 2,5 литра полный привод. Ситуация следующая Уровень топлива на торпеде и естественно запас хода при включенном двигателе на холостых увеличиваеться. Диагностика ничего не дала. Замена самого уровня в баке тоже безрезультатна. После небольшого простоя показывает правильно, при движении вопросов нет. Только стал, пару минут и уровень лезет вверх вроде кто-то заправляет машину. Куда копать уже и не знаю. |
Форум: Mazda Cars-Mazda CX 5 · Просмотр сообщения: #1700739 · Ответов: 2 · Просмотров: 6,139 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 22:09 |