Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



3 страниц V   1 2 3 >

Рост
Отправлено: Nov 7 2009, 18:44





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(enastris @ Nov 4 2009, 20:45 ) *
конденсатор ставил??
если усилок довольно таки производительный то без конденсатора никак...иначе ранним прекрасным утром ты даже машинку не заведешь...

smart.gif
Ммм... стісняюсь запитати... А "производительный усилок" - це який? І вдогонку, якщо ставити, наприклад, близький до А-класу підсилювач сумарною потужністю 2х50Вт, і який небудь цифровий Д-класу, потужністю пів кіловата - коли потрібно ставити конденсатор і чому?
А також - а чому, якщо не поставити конденсатор, можна одного прекрасного ранку не завести автомобіль?

Цитата(Halin @ Nov 5 2009, 23:49 ) *
Опа, я и не знал, что автомобильная музычка работает от генератора...

Бачиш, Міша, скільки ти ще всього не знаєш. Ще вчитися і вчитися. bookgm5.gif
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #596051 · Ответов: 10 · Просмотров: 6,178

Рост
Отправлено: Oct 7 2009, 09:04





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Serg1k @ Oct 6 2009, 00:52 ) *
Хочется несколько улучшить звук путем замены фронтальной/задней акустики... Понимаю, что без глубокого вмешательства хорошего звука не получить, но финансы ограничены 2-3 к грн.. Посоветуйте акустику 5x7'', звук которой вкупе со штатной головой, будет лучше в плане верха/низа, чем сток... Заранее спасибо! rolleyes.gif

Раз: ]]>http://www.rost.lviv.ua/caraudio/news-27-02-08.html]]>

Якщо торкне, це може мати продовження.
Два: ]]>http://www.rost.lviv.ua/caraudio/news-14-02-09.html]]>
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #560111 · Ответов: 14 · Просмотров: 9,233

Рост
Отправлено: Oct 1 2009, 22:45





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Прошу вибачення за може недоречний інтерес... А якщо тобі на халяву підженуть карбюратор від ЗІЛа, ти його теж побіжиш прикручувати до своєї машини?
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #554323 · Ответов: 11 · Просмотров: 6,363

Рост
Отправлено: May 11 2009, 23:32





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(COOL - T @ May 11 2009, 16:13 ) *
Я же спросил конкретно, можно или нет? Смогут или нет? Так как по распайки бошки камри ничо не нашол((

Наскільки я знаю, в Кемрі комп'ютер контролює споживання електроенергії автомобілем. Тобто, якщо встановити зовнішній підсилювач, комп'ютер видасть помилку, бо в системі появиться споживач електроенергії, про якого цей комп нічого не знає.
Тому перше ніж щось робити, варто заїхати на фірмовий сервіс і довідатись, чи можна в зв'язку з установкою аудіо системи перепрограмувати комп.
Якщо це можливо, тоді можна списатися з Михаїлом, може він і візьметься. Або знайти якогось спеца-схемотехніка такого ж рівня.
А роздруковувати дані про переробку голови Мазди, щоб показати це паяльщикам, сенсу великого нема, скоріше за все голови сильно різні.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #425726 · Ответов: 81 · Просмотров: 180,762

Рост
Отправлено: Mar 27 2009, 23:53





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Gamma @ Mar 27 2009, 00:34 ) *
У-ууу, как все запущено.... rolleyes.gif

Та куди вже нам до ваших столиць...
Цитата(Gamma @ Mar 27 2009, 00:34 ) *
Навигация - я Вам еще проще вариант подскажу - сейчас телефонов с жпс валом, ставишь гармин хт или айго и вперед, еще и звонить можно, я раз в бангкоке водиле дорогу показывал - очень ему понравилось. Есть еще вариант - лаптоп с автороутом - на коленки переднему пассажиру, я так ездил когда-то по европе, когда портативных навигаторов не было. Проблема только в одном - неудобно, стационарный 7-8 дюймовый тачьскрин - удобно, а то что Вы предлагаете - неудобно, хотя пользоваться можно.

Ви, я бачу, не зрозуміли моєї точки зору. Є власники машин, яким дійсно потрібна навігація постійно - різні регіональні менеджери і т.п. Вони постійно мотаються новими місцевостями, гріх не поставити такій людині нормальну навігацію в машину. Але є друга частина автомобілістів, їх більше половини, які в незнайому місцевість потрапляють раз в рік. Але їм уже промили мізки такі от маркетологи. І єдине запитання, поставлене в лоб: а таки навіщо це тобі - заставляє переосмислити реальні потреби і потратити гроші на те, що необхідно, а не просто на красиву, але непотрібну конкретно їм цяцьку.
Цитата(Gamma @ Mar 27 2009, 00:34 ) *
По поводу того что я Вашу машину не слышал - действительно так, но я слушал и оценивал очень много разных машин, не одну сотню, в разных странах, построенных разными людьми с разными подходами, в том числе и подобным Вашему. Я, конечно, при случае с удовольствием бы послушал что у Вас получилось, но даже сейчас я могу сказать, например, что у Вас получилось в басовом звене, которое вы сабвуфером в задних дверях назвали, и почему так получилось rolleyes.gif Если не лень - можете снять импедансную кривую, резонанс динамика в двери будет герц 50-60, добротность 0.4-0.5. Добротный, плотный мидбас. Да, и кстати, никому больше не говорите, что при энегетической полосе пропускания 140 Вы выбираете оформление - открытый ящик - для придания наукообразия пойдет, для несведущих, а кто знает - засмеют rolleyes.gif Классические рекомендации для вашей головки - фи, а открытый ящик - это 50-60 - совсем другой конец диапазона rolleyes.gif .

З теми гарно вмієте зіскакувати smile.gif "Вашу я не чув, але чув інших, тож навіщо мені слухати вашу, якщо я і так все знаю?" smile.gif
Але далі. По-перше, негарно присвоювати мені чужі слова, чи не так? Може варто уважніше читати хто і що пише?
По-друге - взагалі-то ми зараз спілкуємося в темі про доопрацювання штатної голови М6. А при чому тут бюджетний варіант сабвуфера, виконаного в задніх дверях М3? Він то до цієї теми яким боком?
Цитата(Gamma @ Mar 27 2009, 00:34 ) *
Ну да ладно, суть того что я Вам хотел сказать - Вы много теряете при таком подходе - "покупатели не хотят портить внешний вид -не соглашаются" - вместо того чтобы научиться делать внешний вид - конфетку, вы придумываете отговорки - "а зачем вам навигация, телевизор и т.д. и т.п.", в результате и Вы теряете и покупатель Ваш теряет.

А хто вам сказав, що я не вмію робити хороший зовнішній вигляд? smile.gif Залишити в заводському варіанті - це побажання клієнта. І таких клієнтів багато. Але якщо хтось захоче повністю переробити свою торпеду, я це з задоволення зроблю - люблю, знаєте, творчість. А от чого я не роблю - це не впарюю людям не потрібні їм речі, щоби здерти на цьому гроші.
Цитата(Gamma @ Mar 27 2009, 00:34 ) *
Или с теми же процессорами - надо просто хорошо представлять себе физику воспроизведения звука, чтобы знать за какую ниточку дернуть, чтобы звук встал на место, и далеко не всегда чисто акустическими методами это можно сделать, особенно в машине, так что для грамотной уствновки надо уметь и кроссоверы делать и динамики располагать и процессорами пользоваться, а не петь песни про убийство звука процессорами, имея пробелы в теории электроакустики.

Хто до чого здатен. Ви уже ізначально закладаєте криву інсталяцію, щоб потім виправити її процесором - дійсно, навіщо утруждатися, якщо все так просто: прикрутив будь-як динаміки, процем все виставив, еквалайзером горби від криво прикручених дінів поправив - дивись клієнт, яка у тебе крута система! smile.gif
Але якщо у вас немає здатності побудувати хорошу систему акустичними методами, і ви змушені використовувати процесори, то це не означає, що інші теж цього не вміють. І пісню про вбивство звуку процесором співаю не я один, слава Богу є ще чимало толкових людей, які вміють робити достойні системи, здатні грати Музику, а не АЧХ.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #380329 · Ответов: 64 · Просмотров: 138,155

Рост
Отправлено: Mar 25 2009, 00:27





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Gamma @ Mar 24 2009, 11:16 ) *
По поводу того ,что 700 проц ничем не лучше твикнутой головы - Вы глубоко заблуждаетесь,

А самі ви твікнуті Михаїлом голови мазд слухали? Бо якщо ні, то звідки ви взяли, що я помиляюсь, та й ще глибоко? smile.gif Я то слухав як ці голови, так і ваш улюблений 700-й проц.
Цитата(Gamma @ Mar 24 2009, 11:16 ) *
этим процессором мне удавалось вытянуть звук при очень неоптимальном, скажем так rolleyes.gif , расположении динамиков, в результате машина была в призах на чемпионате Европы по звуку. Процессор - очень мощный иструмент в умелых руках, Вы одним махом избавитесь от всяких фазовращателей, фильтров и пр. в аудиотракте и получите возможность и динамики "подвигать", и ачх салона "подправить" и еще много чего, причем все это в реальном времени, сравнивая изменения в звучании.
По поводу того, что этот проц не выпускается- месяц назад я находил новый, если захотеть, можно б.у. найти - будет еще дешевле, тем более что внешний вид его не важен - все равно прятать, а настраивать с мультимедийной головы можно. Т.е. тут ключевое слово - захотеть.

По-перше, чашки не показник, знаю цілу купу зовсім мертвих за звучанням машин, які регулярно беруть призи. По-друге, процесор дуже потужний засіб вбивства звуку - така вже моя точка зору, при чому точка зору зовсім не аматора, як ви розумієте. Фільтри я здатен зробити такі, що взагалі ніякий проц подібні не забезпечить, фазообертачі я використовую лише аналогові, які звук так не паскудять, і лише в сабвуферній ланці, динаміки "рухати" потреби не маю, грамотне їх встановлення вкупі з ідеально підігнаними фільтрами забезпечує чудове зведення. З єдиним погоджуся: процесор - це потужний інструмент виправити криву інсталяцію або нашвидкоруч зробити мертву за звуком, але без явних косяків систему.
Як бачите, ми стоїмо на зовсім різних позиціях щодо підходів по досягненню якісного звучання системи, та й, думаю, саме поняття якості у нас різниться, тому подальшу суперечку не вважаю доцільною.
Цитата(Gamma @ Mar 24 2009, 11:16 ) *
По финансам - согласен - дороже, но при нормальной установке и на порядок более качественный звук и несравнимо большаяя функциональность, а часто функциональность с точки зрения мультимединых возможностей играет решающее значение при принятии решения об установке, камера заднего вида, навигация - это очень удобно, не зря почти все производители ставят сейчас дисплеи в более-менее продвинутые модели машин.

Це маркетинг. Нам постійно нав'язується оця функціональність замість якості. Скільки раз приїжджали до мене люди, висловлювали бажання поставити собі мультимедіа-голову. Я задавав запитання - а навіщо? Ви їздите регулярно за кордон, стоїте в черзі по 7 годин? Ні. Ви возите шефа і постійно його чекаєте годинами в машині? Ні. У вас немає своєї квартири? Є. Тоді навіщо вам відео? Невже не зручніше подивитись фільм, сидячи перед великим екраном, на зручному дивані? Навігація потрібна? А чи не зручніше купити окремий навігатор? Знаєте чому? Бо ви приїхали в незнайоме місто, залишили машину на стоянці - і ваша навігація закінчилась. А якщо навігатор - окремий пристрій, зняли його з кредла і далі знаєте куди треба йти. Ну і так далі. В більшій половині випадків бажання клієнта отримати мультимедійну голову - це просто промиті маркетологами і продавцями мізки. Ну але, зрештою, ми і тут напевно стоїмо на різних позиціях smile.gif Просто я належу ще до старого світу, коли речі робились в першу чергу якісними, а не функціональними.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #376242 · Ответов: 64 · Просмотров: 138,155

Рост
Отправлено: Mar 23 2009, 23:50





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Gamma @ Mar 23 2009, 13:30 ) *
Приличная - та, к которой при необходимости можно повесить внешний процессор/ЦАП, например Alpine, а там, поверьте мне, возможностей сделать звук предостаточно, было- бы желаниеrolleyes.gif .

650-й чи 700-й по звуку нічим не краще твікнутої штатної голови, до речі, те що їх уже не випускають - це нічого? А статус... По вартості це абсолютно неспівставимо з переробкою штатної, та й клієнтів, яким реально потрібен Ф1 одиниці.
Зрештою неспівставимі по вартості навіть доробка штатної і повна установка іншої голови, щоб загальний стиль не псувався. Різниця на порядок мінімум.

А стосовно цифри... Цифра, знята лазером з диску іде в проц на платі транспорту, він же цап, він же керує драйверами і т.д, в якого тільки аналогові виходи. Ніяких i2c, s/pdif на платі нема. Якби все було так просто...
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #374996 · Ответов: 64 · Просмотров: 138,155

Рост
Отправлено: Mar 21 2009, 00:13





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Gamma @ Mar 20 2009, 14:53 ) *
зато при установке приличной двухдиновой головы с дисплеем появляется возможность и приличного звука, и вкусностей типа нави, тв, камеры заднего вида и пр.

Ну і де існує в природі мультимедійна голова з пристойним звуком? Вони уже ізначально нормально грати музику не в стані.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #373039 · Ответов: 64 · Просмотров: 138,155

Рост
Отправлено: Dec 28 2008, 14:59





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Dracula @ Dec 24 2008, 17:26 ) *
Вопщем приобрел я сие чудо ипонского автопрома...
Теперь вопрос что туда поставить?
Основной приоритет невысокая стоимость и типа чтоб гламурненько было - для жены же машинко...
З.Ы. мп3 облизательно и возможно подклучение УСБ если это не будет сильно сказываться на цене.
вот здесь человек предлагает 2 магнитолки, цена вроде вменяемая... Что скажите господа маздоводы?
И еще какие колонки посоветуете для малютки?

Якщо в Києві, спробуй зконтактуйся з ]]>цим чоловіком]]>. Здається, він в мікру теж щось робив.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #310591 · Ответов: 2 · Просмотров: 2,065

Рост
Отправлено: Dec 20 2008, 01:08





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Dmits @ Dec 19 2008, 17:06 ) *
В Киеве к Фетусу едь

Ага, підтримаю щодо Олексія.

А що, хтось в двері приземлився?
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #305421 · Ответов: 5 · Просмотров: 3,067

Рост
Отправлено: Aug 25 2008, 08:36





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Але у відкритому стані він буде закривати штатний дисплей...
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #216116 · Ответов: 7 · Просмотров: 3,505

Рост
Отправлено: Aug 19 2008, 20:14





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Bugs @ Aug 13 2008, 10:00 ) *
Подскажите, можно где-то достать штатный монитор в СХ-7? Или может есть какие-то альтернативы? У меня официльная, соответсвенно без моника.

Зараз в стадії проекту одна CX-7. Встановлюється нормальне аудіо (замість Bose) + відео. Для водія встановлюється дзеркало заднього обзору з монітором - щось типу цього, тільки інша модель, більш кузява, так би мовити:



На нього буде виводитись відео з двд-програвача, а при увімкненій задній передачі - картинка з задньої відеокамери. За задумкою виробника воно має кріпитись на штатне дзеркало, але це виглядає не надто солідно, тому заводське дзеркало викинеться, а цей дзеркало-монітор поставиться, з певними доробками, на заводський кронштейн... або на спеціально виготовлений - життя покаже.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #213355 · Ответов: 4 · Просмотров: 3,376

Рост
Отправлено: Aug 12 2008, 17:21





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Vetal' @ Aug 12 2008, 13:35 ) *
Нічого по цьому питанню не скажу, так як їхати далеко, щоб подивитися... Буде час і натхнення - подивлюся )))

Та ні, я до того веду, що не продають таку техніку на базарах на разі. І по спеціалізованих магазинах вона лише появляється. Бо монітор потрібен не простий автомобільний (там роздільча здатність часто 320х240 не перевищує), а саме комп'ютерний, VGA.
І що з автомобільних комп'ютерних максимум попадаються 12", при чому за ціною хорошого нотбука. А моторизовані підвісні - таких взагалі не зустрічав.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #208357 · Ответов: 8 · Просмотров: 4,477

Рост
Отправлено: Aug 12 2008, 13:29





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(SiD @ Aug 11 2008, 23:07 ) *
Ну я 2 года назад в фирме работал,так мы продавали просто мониторы на 15". Они шли как для автобусов.

За власні гроші кожен може експериментувати як хоче.

Цитата(Vetal' @ Aug 12 2008, 08:25 ) *
Тюююю... на автобазаре их у нас валом...
С видеовходами и с ДВД приводами. Разные и полностью автоматические (откр/закр) и без автоматики
В партнерах посмотри, там есть СПД Горовой, он ими торгует... Звони, если что перешлю, если договоритесь )))


Кста, цены у него нормальные...

Просто цікаво... Всі вони мають VGA-вхід (до комп'ютера як підключати?) і хоча би 800х600 фізичну резолюцію?
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #207961 · Ответов: 8 · Просмотров: 4,477

Рост
Отправлено: Aug 11 2008, 22:08





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(alezalez @ Aug 10 2008, 16:10 ) *
Доброго дня всем! есть такая мысль -сделать небольшой офис на колесах. В наличии - нотбук и радиоклава с мышью. Нужен подвесной моник, не меньше 14-15 дюймов с VGA входом. Может, кто что посоветует? Облазил кучу сайтов, пока ничего не нашел sad.gif Всем заранее большущее спасибо.

Теж не можу зрозуміти змісту додаткового монітора при використанні ноута. Інша справа, якщо робити повністю автомобільний комп'ютер (carpc), щоб не тягати зі собою бук. А так...
А carpc уже є, бігає декілька місяців, без глюків. Правда він заточений в основному під якісне аудіо, там профі звукова карточка і т.д. Але проц 2,4 ГГц, Гіг мізків, офіс літає smile.gif







В процесі smile.gif



Тепер про великі монітори. Автомобільні мені попадались 12" максимум. Фізична роздільча здатність 800х600. Тачскрін. Якщо не вражають 600-700 євро за таку цяцьку.
За 10" доведеться викласти біля 500.
Можна пробувати експериментувати з домашніми чи нотбучними моніторами, влітку проблем не буде, а при мінусовій температурі... В мене десь є фотка автомобільних підсилювачів після ночівлі машини на вулиці взимку. Корпус, плата покриті інієм. Але це автомобільна техніка і їй такі умови по барабану, а що зробить домашній монітор? Якось, коли я ще працював адміном в нацбанку, ми пробували включити клас комп'ютерів при нульовій температурі - два монітори попрощалися з життям. Хоча можна спробувати зробити герметичний корпус... Думати треба, коротше.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #207306 · Ответов: 8 · Просмотров: 4,477

Рост
Отправлено: May 23 2008, 22:59





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(droll80 @ May 23 2008, 20:04 ) *
Спасибо за помощь!
Тогда вопрос следующий:
Можно в двух словах объяснить как технически правильно устанавливается "человеческий"саб? Я так понимаю,что нужно его ставить вместе со своим усем.но если у головы нет выхода...?Нужно разбирать,перепаивать....?
И сколько в американских деньгах это может приблизително стоить?
P.S. Я так понимаю,что вы один из фахівців у цьому питанні? cute.gif

По людськи, з голови треба виводити лінійні виходи + доробляти саму голову, тому що штатно в ній зрізаються низькі частоти.
Тут, на форумі, Халін багато писав про доробку голови, а ]]>тут]]> коротко про весь інстал в його Мазду.
Саб, якщо по мінімуму, то динамік з Хеліксів лінійки ДБ, або ще дешевше урали, теж нічогенькі, ящик-трапеція під заднє сидіння, ну і підсилювач. Отже, динамік, ящик, підсилювач разом з кабелями витягне біля 300 приблизно. Ну і переробка голови сотню. Дешевше - краще взагалі того не робити, як на мене. Правда, є чимало народу, який обходиться тим, від чого в мене починаються спазми шлунка, і при цьому вони щасливі.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #157626 · Ответов: 17 · Просмотров: 6,226

Рост
Отправлено: May 23 2008, 00:47





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(droll80 @ May 21 2008, 23:21 ) *
Вопрос такой - хочется доставить саб.Сказали,что это реально,не смотря на то,что у головы нет на него выхода.


Цитата(droll80 @ May 21 2008, 23:21 ) *
если по вашему мнению его всё-таки стоит ставить,то посоветуйте какой.(естественно разговор идёт об активном).


Якщо не цікавить якісний результат або в армії в артилерії служив, тоді варіант - з виходів голови на тилові динаміки сигнал заводиться в високорівневий вхід підсилювача сабвуфера.
Чому результат буде неякісним? Раз) в сигналі, який іде з голови на динаміки присутня велика кількість нелінійних спотворень, які потраплять в підсилювач сабвуфера, до них додадуться спотворення самого цього підсилювача, а отже отримаємо жахливий результат, два) самі по собі активні сабвуфери знаходяться на нижній сходині еволюційної драбини сабвуферів, і співвідносяться з нормальними представниками сабвуфероподібних як пітекантроп з сучасним європейцем. Тобто, гудіння буде, а того, що повинен видавати сабвуфер за законами жанру - ні.

А взагалі покращення звуку в автомобілі - це інженерна, чітко спланована задача, з якою краще звернутися до фахівця, так само, як для того, щоб збудувати будинок, ми звертаємось до будівельників, а щоб пошити костюм - до кравців. Воно то все це можна і самому зробити, але через відсутність необхідних знань результат буде очевидним.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #156806 · Ответов: 17 · Просмотров: 6,226

Рост
Отправлено: May 3 2008, 13:16





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Zorro @ May 1 2008, 21:20 ) *
А какое разрешение у твоего монитора Lilliput?

У меня монитор встроенный в верхнюю панель, как стоковый, вроде тоже Lilliput, но разрешение у него совсем детское. Хотя на нем сделали вот что: ]]>http://www.carcomputer.ru/sol/mazda-3.html]]>

В того, що в мене, фізична роздільча здатність 800х480. Я його використовую при 800х600. Те, що зображення трошки витягнуте помітно лише на деяких фотографіях. І то не значно. Розмитості через невідповідність фізичній майже не помітно, а з метрової відстані взагалі не помітно smile.gif 1024х768 тримає без жодної проблеми, але дуже вже малі символи, треба носом в монітор тикатись. Він же 7" по діагоналі. Тому 800х600 цілком комфортна резолюція. Для автомобільних цілей.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #144372 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 25 2008, 20:34





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(morano @ Apr 25 2008, 08:02 ) *
Вопрос - каким образом подключаеться акустика и саб к таким компьютерам, ведь там только один вход

Мався на увазі вихід?
В чемпіонаті за правилами ЕММА є навіть окремий клас - Pure Passive, в якому дозволяється, щоб з головного пристрою виходила тільки пара міжблочників - лівий і правий канал. Так що це зовсім не проблема, після одного виходу розвести сигнал на стільки каналів, скільки потрібно. Засобів - купа.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #142942 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 24 2008, 16:27





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(morano @ Apr 24 2008, 10:29 ) *
вот тут более детально про это все есть ]]>http://store.mo-co-so.com/]]>. Хочу себе в мазду 3, но самое главное что меня волнует, так это ФМ. Вопрос к Рост - как реализовать полноценный фм тюнер, но не за 200 долларов конечно, как к примеру на сайте

Поки що конкретно затрудняюсь відповісти, бо цим питанням не цікавився ще детально. Для мене особисто це не актуально, аудіо система в мене максимально наближена до хай-енду, слухати на ній радіо - це мука. В мене вистарчає хороших дисків.
А взагалі, треба просто, коли вже все буде готово, попробувати декілька тюнерів з наявних на ринку. І тоді зробити висновки, чи годяться дешеві реалізації для автомобіля, чи ні. Думаю, що мало б їх вистарчити, особливо, якщо додати антенний підсилювач.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #142238 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 22 2008, 20:46





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(yats_13 @ Apr 22 2008, 20:28 ) *
так а нельзя ли установить к компу доп. батарею ОЧЕНЬ большой ёмкости? ведь весь здесь роли не играет.

І ззаду на причепі дизель-генератор, щоб її заряджати smile.gif
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #140991 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 22 2008, 20:28





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Ну от, на приєднаному файлі зліва направо.
ЦД/ДВД читалка-писалка зі щілинним завантаженням (тобто, просто запихаєш диск, як і в автомобільних магнітолках, працює як з 12, так і 8 см дисками), далі хдд, потім мамка (17х17 см), в неї вставлена аудіо карточка Asus Xonar D2, справа блок живлення, в глибині монітор, як ви уже й самі здогадалися, молодці smile.gif
Ага, на фото не попав автомобільний АКБ, він справа під столом smile.gif
На разі це все не в корпусі, бо буде ставитись по місцю, з повною інтеграцією в торпедо.

Крім таких варіантів є ще готові. корпусні, на 1 чи 2 ДІН, тобто, можуть встановлюватись в штатні місця автомобілів, але для мазд це не актуально за відсутністю стандартних місць під магнітоли.
Ну і готові корпусні карпутери слабо надаються до апгрейду, бо прив`язани до корпусу дуже малого розміру.
Эскизы прикрепленных изображений
Прикрепленное изображение
 
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #140988 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 22 2008, 20:16





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(Skiw @ Apr 22 2008, 19:36 ) *
эээ, а что это такое-то ? smart.gif

Комп'ютер, який встановлюється в автомобілі. Повноцінний. Під Віндою, Лінуксом, чи чим душа забажає. Монітор для зручності з тач-скріном. До речі, якість картинки на порядок краща, ніж в ДВД-ресіверів за 1000 уо. Знову ж для зручності є спеціальний софт, кар термінал, щось типу "шкурок" на вінду, щоб спростити доступ до потрібних програм. Тобто, воно запускається з одного дотику до монітора.
Для чого. Ми отримуємо аудіо (від інтегрованого типу АС97 до крутих професійних плат за бажанням), відео (усі формати), навігацію, фм і тв, якщо тюнери відповідні доставити, інтернет (наприклад, через піпл-нет чи жпрс), можливість при потребі працювати з документами (це ж повноцінний комп'ютер), блютуз (не магнітольні зуби, поїджені карієсом, а повноцінні реалізації), ну і так далі, ліньки перераховувати.
Основна проблема в таких реалізаціях - це енергоспоживання. Якщо поставити стандартний комп`ютер в машину, він зжере акумулятор дуже швидко. Тому потрібне специфічне обладнання з низьким енергоспоживанням. Наприклад, материнка, яка в мене, споживає максимум 25Вт. Монітор щось в околі 10, якщо не помиляюся, забув. Разом з хардом, двд і всім решта буде їсти 60-80Вт.
Проблема друга - блок живлення. Потрібні спеціальні автомобільні, з реакцією на положення ключа запалювання, на заряд акб і т.д. Ну але вони є. Правда, не дешеві, поза 100 уо.
Так можна користуватися нутом, може хтось сказати. Але раз - він не пристосований для використання під час їзди, два - його доведеться тягати зі собою, бо не дуже то в машині залишиш, попруть.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #140984 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 22 2008, 17:50





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(morano @ Apr 21 2008, 09:15 ) *
Кто что знает, мож кто ставил

На дивані лежить. Працює smile.gif Я нарешті знайшов паузу між інсталами і зайнявся своїм карпутером. ХР вже стоїть, зараз доставляю дрова і софт. Intel D201 з целероном 1,3 на борту (25 ват) + автомобільний блок живлення M2 ATX (160 ват) + HDD Toshiba MK4025 (мілітарі, протиударний) 40G, DVD Samsung Slim (зі щілинним завантаженням) + monitor Lilliput 701 + audio Xonar D2. Потім обживеться гпс-приймачем, синім зубом і т.д. - коли уже стане в машину. Але тут скоріше подібний комп (тільки материнка інша, потужніша, але й в 4 рази дорожча smile.gif ), поселиться в машині Халіна. Бо поки я вожуся з чужими аудіо системами, він возиться зі своїм карпутером smile.gif

До кінця не вірилось, що може настільки якісно показувати маленький моніторчик 7", ще й китайського походження. Але при 800х600 з метрової відстані все прекрасно читається. 1024х768 теж тримає, але то вже носом в монітор доведеться тикатись, дуже все маленьке, та й символи уже розмиті, все ж це вже далеко від нативної резолюції.

Так що скоро, скоро вже буде якийсь звіт про содіяне smile.gif
Але конкретні запитання можна задавати уже.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #140904 · Ответов: 28 · Просмотров: 12,398

Рост
Отправлено: Apr 6 2008, 21:18





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів
Пользователь №: 589


Цитата(mustang_gt @ Apr 6 2008, 17:00 ) *
Всем привет! Поделюсь советом который дали мне в магаразине Авто Звук(Украина, Днепропетровск), а также пара моих советов. пока не проверял некоторое но собираюсь в скором времени проверить.

Ти таки дуже неуважно прочитав статтю Михаїла. Основна проблема штатної голови Мазди - горбата АЧХ, з перепадом рівнів в деяких місцях до 20 дБ. Це ніякий еквалайзер не виправить, і взагалі еквалайзер зло з аудіофільської точки зору.
До речі, в першій реалізації переробки, без додаткового попереднього підсилювача, дороблена за викладеним рецептом голова допомогла на етапі в Тернополі минулого року за версією ІАСКА зайняти 4 місце після машин на блаупункт бремен і піонер ОДР, програвши попередній (ОДР) всього декілька балів. І за лінійність було отримано 27 балів з 30 можливих. А тепер, після встановлення додаткового попереднього підсилювача звук змінився на краще суттєво.

А Піон 88 відстав далеко wink.gif Крім того дивно чути про: "встроеный усь оч хорошо подойдет тем, кто не хочет заморачиватся с постройкой мощьной системы, играет очь хорошо." Реклама, звісно, хороша, але дуже далеко від правди життя.
  Форум: Стайлинг-Автозвук/Автовидео · Просмотр сообщения: #131074 · Ответов: 81 · Просмотров: 180,762

3 страниц V   1 2 3 >

New Posts  Открытая тема (есть новые ответы)
No New Posts  Открытая тема (нет новых ответов)
Hot topic  Горячая тема (есть новые ответы)
No new  Горячая тема (нет новых ответов)
Poll  Опрос (есть новые голоса)
No new votes  Опрос (нет новых голосов)
Closed  Закрытая тема
Moved  Тема перемещена
 


RSS Текстовая версия Сейчас: 2nd August 2025 - 21:48