![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Прийшов час міняти ремінь газо-розпридільного механізму. Форум читав, гуглив, яндексив...
![]() Якщо по ременях картина більш-менш зрозуміла, то по роликах(паразитний/натяжний) не зовсім (багато виробників, розбіжні відгуки) ПО РЕМЕНЯХ: Скільки зубців має бути на ремені? Яка довжина? Яких виробників не купувати? Яка форма зуба ремня (півкругла, заокруглені грані..) Хто проходив цю процедуру заміни та вибору, відпишіться будьласка. Яких виробників собі ставили? Як себе поводять? ПО РОЛИКАХ: Повний ужас....Діапазон цін від 90 до 500 грн... (приблизно) Яі виробники варті уваги? Що ставили собі? Як себе поводять?(гудять, стукають...) Розумію що оригінал і першому і в другому випадку будуть найкраще... АЛЕ ціни просто шок (500 грн ориг ремінь.)Принаймі так мені сказали по тел... Наперед вдячний за відповіді. Сообщение отредактировал Тарік - Mar 28 2012, 21:31 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
ремень поставь ДАЙКО (хотя и они уже не очень), поставь дешовенький "митсубоши" в районе 150-200 грн, он мягенький, и довольно не плохо бегает!!!
роликов у тебя 3 штуки, натяжной, обводной, и паразитный!!! их покупай из японского происхождения, там тебе в магазине объявят весь список!!! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
обвідний це той шо на колінвалі, чи на розпридвалі? Ааа вже знаю...якось забув про нього. Він зубчатий.
Сообщение отредактировал Тарік - Mar 28 2012, 22:07 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 538 Регистрация: 09.03.2010 Из: Leopolis Спасибо сказали: 87 раз(а) Авто: Mazda 6 Gh Имя: Дмитро ![]() |
Розумію тебе дуже добре,адже сам скупив запчастини тепер планую поміняти!!!Ось схема для мого мотора
![]() 12-205 ремінь ГРМ я вибрав Gates 12-700 Ролик натяжной зубчатого ремня GMB 12-730 №1 Ролик обводной зубчатого ремня Koyo 12-730 №2 Ролик направляющий ремня грм GMB 12-711 Пружинка натяжного ролика ГРМ Mazda А також Насос системы охлаждения GMB GWMZ-39A сальніки розпрідвалів і сальнік колінвала -всі Mazda 2 Ремені поліклинових помпи генератора і нососа гідропідсилювача руля я також вибрав Gates прокладка клапанної кришки P.S. Можу дати і каталожні номера -------------------- Силён не тот, кто может себе много позволить, а кто может от многого отказаться.
Даже если ты один против всех, это не значит что ты не прав... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
На российских форумах у народа основной выбор падает на:
B660-12-700F - Koyo B660-12-730C - NTN По третьему не припомню. То есть эти варианты уже проверенные. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Розумію тебе дуже добре,адже сам скупив запчастини тепер планую поміняти!!!Ось схема для мого мотора ![]() 12-205 ремінь ГРМ я вибрав Gates 12-700 Ролик натяжной зубчатого ремня GMB 12-730 №1 Ролик обводной зубчатого ремня Koyo 12-730 №2 Ролик направляющий ремня грм GMB 12-711 Пружинка натяжного ролика ГРМ Mazda А також Насос системы охлаждения GMB GWMZ-39A сальніки розпрідвалів і сальнік колінвала -всі Mazda 2 Ремені поліклинових помпи генератора і нососа гідропідсилювача руля я також вибрав Gates прокладка клапанної кришки P.S. Можу дати і каталожні номера Підійшов серйозно...Номерів поки нетреба - замовляю по він коду.Все міняно крім Ремня ГРМ та роликів. Клапана регулював? а то якась проблема там де я проживаю..."майстри" шарахаються, ніхто не хоче братись за таку справу... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 538 Регистрация: 09.03.2010 Из: Leopolis Спасибо сказали: 87 раз(а) Авто: Mazda 6 Gh Имя: Дмитро ![]() |
Я ще не поміняв,чекаю поки ремінь ГРМ приїде.А навіщо тобі регулювати клапана???Міняй всі роліки і ремінь ГРМ,бо інакше прийдеться лізти туди ще раз,а це додаткові гроші!!!Чи може ти недавно вже міняв роліки і ремінь ГРМ???
-------------------- Силён не тот, кто может себе много позволить, а кто может от многого отказаться.
Даже если ты один против всех, это не значит что ты не прав... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Я ще не поміняв,чекаю поки ремінь ГРМ приїде.А навіщо тобі регулювати клапана???Міняй всі роліки і ремінь ГРМ,бо інакше прийдеться лізти туди ще раз,а це додаткові гроші!!!Чи може ти недавно вже міняв роліки і ремінь ГРМ??? Ролики і ремінь само собою - міняю. Хочу поміняти ковпачки, а ця процедура після подальшої регуліровки неможлива!!! |
![]() |
|
![]() ![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Барыга-рецидивист Группа: MAZDAвод Сообщений: 442 Регистрация: 02.12.2010 Из: ОДЕССА Спасибо сказали: 42 раз(а) Авто: Mazda ![]() |
Есть на Z5 ремень ГРМ, Япония, SUN на 125 зубьев.
Ролики ГРМ, Япония, Koyo, NTN, NSK и Корея, GMB. Маслоколпачки или иначе сальники клапанов, Япония NOK/CORTECO, есть Мазда-оригинал. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Есть на Z5 ремень ГРМ, Япония, SUN на 125 зубьев. Ролики ГРМ, Япония, Koyo, NTN, NSK и Корея, GMB. Маслоколпачки или иначе сальники клапанов, Япония NOK/CORTECO, есть Мазда-оригинал. Шановний Авекс! Дякую за пропозицію. Я.....уже Ваш клієнт. (маслоковпачки замовляв саме у Вас, правда ще не міняв) Поки що в пошуку альтирнативних варіантів та цін. Але буду мати на увазі.... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Прийшов час міняти ремінь газо-розпридільного механізму. Форум читав, гуглив, яндексив... ![]() Якщо по ременях картина більш-менш зрозуміла, то по роликах(паразитний/натяжний) не зовсім (багато виробників, розбіжні відгуки) ПО РЕМЕНЯХ: Скільки зубців має бути на ремені? Яка довжина? Яких виробників не купувати? Яка форма зуба ремня (півкругла, заокруглені грані..) Хто проходив цю процедуру заміни та вибору, відпишіться будьласка. Яких виробників собі ставили? Як себе поводять? ПО РОЛИКАХ: Повний ужас....Діапазон цін від 90 до 500 грн... (приблизно) Яі виробники варті уваги? Що ставили собі? Як себе поводять?(гудять, стукають...) Розумію що оригінал і першому і в другому випадку будуть найкраще... АЛЕ ціни просто шок (500 грн ориг ремінь.)Принаймі так мені сказали по тел... Наперед вдячний за відповіді. Какого года у тебя еФка? В разных годах (выше 96 по 98г) стоит другой ремень ГРМ. -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
по поводу МСК, тяжело будет поставить шайбы на све место??? или ты их думаешь менять со съемом головы????
и зачем, они редко что дают, особенно если она у тебя немного подъедает, и по утрам синий дым!!!! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
по поводу МСК, тяжело будет поставить шайбы на све место??? или ты их думаешь менять со съемом головы???? и зачем, они редко что дают, особенно если она у тебя немного подъедает, и по утрам синий дым!!!! Розмовляв з майстром: міняються без зйому голови, але по мануалу потрібно знімати. При заміні МСК розпридвали знімаються. Не факт що точно вгадаєш кут. Помилка в кілька градусів = прогорівший клапан. Після такої поцедури регуліровка клапанів обовязкова, крім того пробіг 250000. По мануалу, через який період треба регулювати клапана ??? Отож бо, давно пора... Робив діагностику на СТО компресія в нормі, масло підїдає але небагато.... А на рахунок синього диму...концерт Алли Пугачової бачив ??? Моя маська могла би бути дим-машиною у неї....(ше би бабки заробив ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
ну вот тебе пророчество - следующим шагом будет замена колец!!!
по поводу замены МСК - сняли шайбы со стаканчиками взборе, и в том же порядке их поставить обратно, и ничего не нужно будет регулировать. НО, при такой замене, ты не узнаешь состояния клапанов, и не притрешь, короче пустая трата времени!!! о каком угле ведется речь???????????????????????????????? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
ну вот тебе пророчество - следующим шагом будет замена колец!!! по поводу замены МСК - сняли шайбы со стаканчиками взборе, и в том же порядке их поставить обратно, и ничего не нужно будет регулировать. НО, при такой замене, ты не узнаешь состояния клапанов, и не притрешь, короче пустая трата времени!!! о каком угле ведется речь???????????????????????????????? НІ!!!Не пуста трата часу. Через місяць - два голова йде на ревізію, шліфовку, притирку....тоді і поміняю все...Зараз шукаю норм. майстра. Знімаючи розпредвали не факт що точно поставиш їх на місце (про цей кут мову веду) І як після притирки клапанів їх невідрегулювати??? ну вот тебе пророчество - следующим шагом будет замена колец!!! по поводу замены МСК - сняли шайбы со стаканчиками взборе, и в том же порядке их поставить обратно, и ничего не нужно будет регулировать. НО, при такой замене, ты не узнаешь состояния клапанов, и не притрешь, короче пустая трата времени!!! о каком угле ведется речь???????????????????????????????? Короче, розстроїв ти мене своїм пророчеством....Зловтішаєшся?????????? Сообщение отредактировал Тарік - Mar 30 2012, 12:29 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
А до чого рік? (96). Питання до двигуна...Z5. Z-5 есть двух видов, и я знаю о чем говорю- до рестайл и рестайл. Визуально одинаковы, но на рестайле нет цепи и ремень ГРМ одет на два распреда( на до рестайле на один). У них разные ремни ГРМ. -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Z-5 есть двух видов, и я знаю о чем говорю- до рестайл и рестайл. Визуально одинаковы, но на рестайле нет цепи и ремень ГРМ одет на два распреда( на до рестайле на один). У них разные ремни ГРМ. Як знати який у мене? Мож по ВІН коду? 96 рік Мало того шо япошки з рестайлом салон міняли, так ше й з мотором начудили... Тикніть будьласка де по ВІНу пробити комплектацію!!!! Сообщение отредактировал Тарік - Mar 30 2012, 12:35 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Як знати який у мене? Мож по ВІН коду? 96 рік Мало того шо япошки з рестайлом салон міняли, так ше й з мотором начудили... Тикніть будьласка де по ВІНу пробити комплектацію!!!! Основное визуальное отличие- одна вакумная трубка на регуляторе давления(рестайл) и клапан ЕЖР тоже полностю електроный. А на до рестайле вакумных трубок три или четыре. Ну или снять клапанную крышку и посмотреть или есть цепь. Или кинь фото- я определю по фото. -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Основное визуальное отличие- одна вакумная трубка на регуляторе давления(рестайл) и клапан ЕЖР тоже полностю електроный. А на до рестайле вакумных трубок три или четыре. Ну или снять клапанную крышку и посмотреть или есть цепь. Или кинь фото- я определю по фото. Фото скину....тільки завтра. Сьогодні довго буду на роботі... Сообщение отредактировал Тарік - Mar 30 2012, 21:05
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd May 2025 - 20:25 |