![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
ситуація така:
900 км тому рвануло ремінь грм... слава Богу, обійшлося заміною ременів, роликів, масла та фільтра. після заміни того всього - пару днів перевіряв рівень масла. все було ок (рівно по-центру між мітками). сьогодні вирішив перевірити знову рівень і помітив: на холодну - рівень масла 2-3мм від початку щупа!! (проїхав 10км і щуп взагалі без масла!!!) . А тепер така інфа: купував масло 4л (після заміни повернули каністру, в якій залишилося +- 1.1л) , хоча товариш сам перевіряв рівень і заливав до Цитата (рівно по-центру між мітками) . Отож, я залив те, що було в банці (1.1л) і рівень став такий, як на фото. Питання: скільки масла має заливатися в двигун ? (вроді 3.5 літра), тоді чому залили 2950 - 3літри, а на щупі все було добре? пс. диму з труби характерного нема, тільки тече з-під трамблера. ЛАМПОЧКА ТАКОЖ НЕ МИГАЄ! могло за 900 км з'їсти стільки масла?? та й на Вашу думку, якщо на холодну щуп має 2-3мм масла, то скільки всього наявно в двигуні? хочу в понеділок купити ще літру такого масла і покататися пару днів, перевіряючи рівень... сподіваюся, що ситуація зрозуміла. буду вдячний за відповідь. Сообщение отредактировал mister_X - Nov 23 2014, 00:18
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#21
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
ну що, я пару днів, як виїхав від майстра
![]() ![]() проїду 1тис км, поїду на заміну масла і фільтра, а також регулювання клапанів. проїхав вже під 200км. рівень масла не міняється ! отож, по цінах: 1800.00 запчастини 2300.00 робота майстра 360.00 шліфовка гбц 300.00 масло на обкатку 40.00 1л тосолу на доливку стан двигуна ДО ремонту виніс мозок майстрам... В ПІДДОНІ знайшли навіть кусочки сальників клапанів!!! ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 698 Регистрация: 02.05.2013 Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: Mazda 626 GC 84г.в. 1.8L/АКПП ГБО 4 покол. ![]() |
Что меняли, кроме прокладок?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
кільця і сальники
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
після того, як склали двигун - скачуть обороти.
холостий хід на прогрітій машині падає десь до 500об\хв (правда, якщо виключити пічку і фари, то піднімається...) раніше було: завів, тримає 2300об\хв, спадає до 800, але глохне на холодну. коли прогрілася до 40*С - все ок. а зараз така фігня - в чому може бути справа? і ще таке помітив: після прогріву деколи тримає 1500об\хв. Під час руху попускає за пару хв ... після того, як склали двигун - скачуть обороти. холостий хід на прогрітій машині падає десь до 500об\хв (правда, якщо виключити пічку і фари, то піднімається...) раніше було: завів, тримає 2300об\хв, спадає до 800, але глохне на холодну. коли прогрілася до 40*С - все ок. а зараз така фігня - в чому може бути справа? і ще таке помітив: після прогріву деколи тримає 1500об\хв. Під час руху попускає за пару хв ... ще майстер казав таке: двигун - високооборотистий, відповідно я неправильно їжджу, а саме: по-місту плавно переключаюся в режимі 2000-2200 і їжджу на 4й передачі 70-80км\год. Він каже, що треба крутити всередньому 3000об\хв, тобто на 3й передачі до 80км\год - ЦЕ НОРМАЛЬНО?? Сообщение отредактировал mister_X - Jan 12 2015, 18:42 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#25
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,432 Регистрация: 20.08.2008 Из: чортків Спасибо сказали: 134 раз(а) Авто: Mazda626GD,Mazda 626 GW Имя: Сергій ![]() |
щось мені не віриться словам майстра...в мене теж 1.8 12 кл,переключаюсь десь в р-ні 2200-2400,до 3000 розкручувати це вже спортрежим якийсь получиться...
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#26
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
щось мені не віриться словам майстра...в мене теж 1.8 12 кл,переключаюсь десь в р-ні 2200-2400,до 3000 розкручувати це вже спортрежим якийсь получиться... от про що і мова... зараз проходжу так звану обкатку (правда він казав, що тільки кільця мають притертися), так от катаюся в р-ні 3000обертів. реально, щось непособі... майстер каже, коли низькі обороти і переключання на вищу передачу - йде нагрузка на двигун, і від того заганяються запчастини . |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#27
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,432 Регистрация: 20.08.2008 Из: чортків Спасибо сказали: 134 раз(а) Авто: Mazda626GD,Mazda 626 GW Имя: Сергій ![]() |
в мене 3000 мотор і не бачить практично ніколи...хіба на трасі,коли більше 130-140...
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#28
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
з оборотами розібрався
![]() все ок. переключаюся +- 2300об\сек. питання відкрите стосовно холостого ходу. Оскільки карб - ясно, що морочити голову буде постійно... зараз постійно скаче в районі 750-500об\сек (коли виключаю фари і пічку - трохи піднімається). Куди дивитися? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#29
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
з оборотами розібрався ![]() все ок. переключаюся +- 2300об\сек. питання відкрите стосовно холостого ходу. Оскільки карб - ясно, що морочити голову буде постійно... зараз постійно скаче в районі 750-500об\сек (коли виключаю фари і пічку - трохи піднімається). Куди дивитися? ну от, щойно зробив фотку. малі оберти, трясе машину ...
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#30
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 430 Регистрация: 20.10.2010 Из: Харьков Спасибо сказали: 19 раз(а) Авто: Mazda 323 BW ![]() |
Цитата поршневі кільця - 1150.00 Это оригинал? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#31
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#32
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 270 Регистрация: 20.10.2014 Из: КИЇВ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: m@$daY GE BLACK Имя: Саня ![]() |
і так
![]() після ремонту двіжка проїхав 2500км. з маслом все ок. сьогодні поміняв масло на ELF 10w40 i фільтр KNECHT. Зі знижкою вийшло 450грн. Відрегулювали клапана і запалення. Тепер все ок, а саме 800-900об\хв. Довольний, як слон. АлеЄоднеАле. десь на бардюрі пробило\проламало вихлопну систему. Ричить, як МУСТАНГ ![]() буду вирішувати питання ... Усім гарного вечора ![]() Сообщение отредактировал mister_X - Feb 14 2015, 19:08
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#33
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 92 Регистрация: 19.08.2011 Из: харьков Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 gd 1.8 K Имя: Саша ![]() |
я свою кручу в обычном режиме до 2500 об/мин (1,8 карб). До 3000 редко потому как передачи очень длинные. Я езжу на газу. По поводу масла в радиаторе тоже было дело - без крышки радиатора проехал 20 км и головка потрескалась. Пока на стенде не проверили на течи тоже менял только прокладку гбц и толку никакого не было. ГБЦ поварили проверили шлифанули - только тогда стало все норм. Щас не пойму с хх. Глохнет если ниже 800 об/мин причем резко что то искру отсекает наверное. Перебирали сами с батей. Пробег 330000 км.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 21:39 |