![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 20.12.2017 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 ![]() |
Доброго дня, нещодавно придбав авто Mazda 626 gf 1998 року. В моторах особо не розуміюсь, а тому пояснюю із своїх слів, а ви вже маю надію зрозумієте в чому справа. Авто при покупці трохи троїла, але тоді цьому великого значення не придав. Далі почали трохи плавати обороти і машина почала глохнуть на холостих, далі це все почало відбуватись все частіше. Після цього я вирішив сам прочистити дросельну заслонку, оскільки майстрів, у моєму місці, які цим займаються не було, ну або я їх не знайшов). Купивши засіб для промивки карбураторів, я зняв дросельну заслонку і не відключаючи шлангів зсередини пробризкав з двох сторін я як прочистив, поставив назад. Проте, після цього обороти взагалі почали дуже плавати, нижче 1200 1300 на холостих не опускались. При їзді ще було гірше, адже коли скидав на нейтральну передачу, то обороти могли впасти до 200-300 і машина глогла, а якщо і не глохла, то так і плавали. Могли з 1000 оборотів апати до 200-300, а потім самі підійматись, а потім знову теж саме. Через таку проблему я все таки знайшов електрика, але вже з іншого міста. Коли він почув роботу двигуна, то через його троїння, сказав перевірити компресію в ціліндрах. Звернувшись до знайомих мастрів по моторах, вони заміряли компресію в першому циліндри, яка виявилась "5" з чимось, а в інших десь біля 14, тобто не робив перший цілиндр. Майстри мені сказали, що скоріш за все проблема із клапаном, тому порадили робити двигуна, а вже при розборці все стане зрозуміло. Після цього поки ще авто на ремонт не віддав, помітив, що машина почала брати дуже масло, хоча диму з вихлопної не було... Коли віддав машину і було знято головку, то мені сказали, що щось із сідлом клапана першого циліндру. Як я зрозумів з їх слів, то там сідло було дуже посажене, але головку вони дали робити комусь іншому. Коли запитував, що з мотором і коли полагодять, то мені здається відповіли, що там у головці сідло висверлювали і забивали втулку і торцовали під неї клапан, також шлифували головку і притирали клапани. За це усе з роботою я заплатив десь 300 доларів. (Звісно ше трохи доплативши міг іншого мотора купити
![]() Сообщение отредактировал Leghkij - May 27 2018, 10:36 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7th August 2025 - 17:21 |