![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Виникли питання правильності зчитування помилок. Виставляю відео: ]]>http://youtu.be/H5dyNpsK4ew]]>
Допоможіть правильно продіагностувати коди!!! До моменту заміни ремня ГРМ та роликів помилок небуло (комп обнуляв), після заміни появились.... Симптоми описані трохи нижче мали місце ДО ЗАМІНИ РЕМНЯ ГРМ. Для повноти картини напишу що турбує: На холодну - немає ніяких проблем (запуск з півоберта) прогрів триває нормально без проблем і плавання об. На прогріту - плавають обороти, причому з перемичкою стабільно прибл.750 - не рівна тяга (дьоргання в діапазоні 2000 тис. об. далі менш помітно.....) - при витягуванні ВВ проводів(будь який циліндр) зміни в роботі двигуна відбуваються поперемінно (можуть падати обороти/немає реакції) Сообщение отредактировал Тарік - Apr 5 2012, 11:09 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
У тебя походу тоже 4-значный код.
0134 - лямбда. Может по неосторожности оборвали ее цепь. Сообщение отредактировал Jast - Apr 4 2012, 23:20 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 4,429 Регистрация: 05.02.2010 Из: Донецк и обл. Спасибо сказали: 543 раз(а) Авто: Mazda 323 BG Имя: Ромчег ![]() |
Вибронагруженные проводки любят около разъемов ломаться. мысль верная
![]() -------------------- ![]() mazdas are beast cars and they will last a long time if u take care of or not i seen sum wit alot of miles like 300,000 (с) mazdakid93 «Второе место — первое среди неудачников.» — Ayrton Senna |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
У тебя походу тоже 4-значный код. 0134 - лямбда. Может по неосторожности оборвали ее цепь. Шо значить тоже? У тебе тож 4 значний? У мене 96 рік. Як так у всіх 2 а у нас 4 ??????????? Вже мне япошки "сюрпризами задовбали"....кожен день добрийдень..... Я вчора до 2 ночі лазив в неті шукав про помилки...це капець якийсь..... У тебя походу тоже 4-значный код. 0134 - лямбда. Может по неосторожности оборвали ее цепь. Я все таки грішу на бігунок, бо як пояснити експеременти з ВВ проводами? Невже лябда так ацко впливає ???Японамать..... (Вечерком сьогодні вскрию трамбльор...Як виглядає мертвий бігунок??? (окислені контакти, бруд , масло це само собою...) Може хтось вже з цим шаманив??? На форумі фоток бігунка немає, всі пишуть шо просто міняли, а чого міняли, який мав вигляд ???? Сообщение отредактировал Тарік - Apr 5 2012, 09:12 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Шо значить тоже? У тебе тож 4 значний? У мене 96 рік. Як так у всіх 2 а у нас 4 ??????????? Вже мне япошки "сюрпризами задовбали"....кожен день добрийдень..... Я вчора до 2 ночі лазив в неті шукав про помилки...це капець якийсь..... Я все таки грішу на бігунок, бо як пояснити експеременти з ВВ проводами? Невже лябда так ацко впливає ???Японамать..... Не, у меня 2-значный и машинка 95 года. Просто в соседней ветке недавно обсуждался 4-значный и вот теперь твой случай. Лямбду рассматриваю не как причину основной проблемы, а как возможная причина появления ошибки. Хотя, конечно, ошибку может вызвать и неправильная работа двигателя, приводящая к нарушению показаний лямбды. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
Тарік.
Итак основная проблема нестабильный ХХ на прогретом двигателе. На холодну - немає ніяких проблем (запуск з півоберта) прогрів триває нормально без проблем і плавання об. Вполне естественно, т.к. до момента прогрева двигателя только грубая регулировка ХХ (зачастую термомеханическим способом воздействия на КХХ), а плавная (точная) регулировка оборотов ХХ мозгом не осуществляется (электрическим воздействием на КХХ). На прогріту - плавають обороти, причому з перемичкою стабільно прибл.750 При установленной перемычке ЭБУ не управляет КХХ, т.е не пытается поддерживать требуемое значение оборотов ХХ Обороты ХХ определяются (напрямую зависят) количеством воздуха проходящего по байпасному каналу (пропускная способность его регулируется винтом на БДЗ) В первую очередь подлежит проверке все что непосредственно влияет на регулировку (поддержание мозгом) оборотов ХХ. ЗЫ: По коду 0134 я солидарен с Jast -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Змучився я воювати....
Дросель недавно чистив, правда зі сторони повітряної гофри, незнімаючи його. Шо там за дросельом робиться - сьогодні гляну... Місяців 4 тому був на діагностиці - лямбда робоча.....була А шо за дивна поведінка після зйому ВВ проводів ??????????? До того літала нормально, 5 передача на горку затяжну, в машині 4 чол і хлам в багажнику.... А тепер як з прецепом....рушаю з місця як старе жигулі: газку побільше....До того на холостих рушав і стабільно....та шо там холості! з 2 без напряга, а тепер з прицепом.... ![]() Вчора вертався з заправки рівна дорога, більше 90 ну ніяк! Був літак - став віз..... іронія мля........ Сообщение отредактировал Тарік - Apr 5 2012, 12:03 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Змучився я воювати.... Дросель недавно чистив, правда зі сторони повітряної гофри, незнімаючи його. Шо там за дросельом робиться - сьогодні гляну... Місяців 4 тому був на діагностиці - лямбда робоча.....була А шо за дивна поведінка після зйому ВВ проводів ??????????? До того літала нормально, 5 передача на горку затяжну, в машині 4 чол і хлам в багажнику.... А тепер як з прецепом....рушаю з місця як старе жигулі: газку побільше....До того на холостих рушав і стабільно....та шо там холості! з 2 без напряга, а тепер з прицепом.... ![]() Вчора вертався з заправки рівна дорога, більше 90 ну ніяк! Був літак - став віз..... іронія мля........ О чудо!!!! Нарешті 90 (чи скільки там...) японоконів везуть мою дупу і мою маленьку сімеєчку як "Богприказав" !!! Причина всьому - вв провода. Сьогодні трохи пошаманив: зня з жигуля провоода і поставив на масю (ті що по довжині підходили) і мася ожила: обороти вкопані тяга стабільна без ковбаси.... нормальний розхід літак короче...... Ну та, розумію..."колхоз"....але зато як їде!!! ВВ провода на маську вже замовив.... Сообщение отредактировал Тарік - Apr 8 2012, 13:47 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
отлично!!! и какие провода заказал???
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Тарік, поздравляю!
![]() А ошибка интересно пропала? -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Тарік, поздравляю! ![]() А ошибка интересно пропала? Так пропала. обнулив комп проїхав 50 км і непоявлялась більше... я думаю шо лямбда (при умові якщо це дійсно 4ох значний код) матюкалась через те шо на 3ьох циліндрах їздив. Приїзді чути що час від часу тяга то зявлялась то зникала, або я не знаю.....кажуть в машині є душа - мож вона ???? ![]() отлично!!! и какие провода заказал??? знайомий має магазин, казав шо привезе пару на продаж, а я прийду і вибиру.....так шо незнаю шо за кантора... Хоча пропонували tesla,nipparts, japonякасьбеліберда, ну і конешно орігінал 560 грн! Сообщение отредактировал Тарік - Apr 8 2012, 20:11 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
О чудо!!!! Нарешті 90 (чи скільки там...) японоконів везуть мою дупу і мою маленьку сімеєчку як "Богприказав" !!! Причина всьому - вв провода. ........ ![]() ![]() ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 147 Регистрация: 11.05.2011 Из: Мелитополь Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: mazda 323F ba Имя: Вадим ![]() |
А расход до этого какой был?
на 100 км? обращение к Topik. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Більше 11 - 12 літрів. Знаючи скільки заливаю, знаю положення стрілки баку, знаю сікльки проїхав....короче приблизно...
Рахуй що 1 циліндр працював неефективно, приходилось крутити мотор до 3,5 тис. + під горку на першій а обороти 2,5. Стрілка баку неприродньо швидко рухалась донизу....отак і визначив Тепер залив на ті самі гроші, проїхав ту саму відстань, а стрілка змістилась на 0,5 мм мож навіть менше....(а зміщувалась на 2,5 мм) отак от..... Приїхали провода.....від ВАЗА казали шо підійдуть (хм....я вже такі маю....) - не підійшли. Прийдеться шукати нормальні... Порадьте які? (крім оригіналу....) Сообщение отредактировал Тарік - Apr 10 2012, 11:43 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Тарік, на таких вещах нельзя экономить ))
Посоветовал бы NGK, но они тоже не из дешевых. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 147 Регистрация: 11.05.2011 Из: Мелитополь Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: mazda 323F ba Имя: Вадим ![]() |
У меня та же самая история стрелка прям на глазах падает, а проехал 10-15км по месту
Расход у меня примерно такой же на 18л проехал 160 км((( И тоже ошибка 0134 и 0117 и когда заводишь кажется стучать клапана! (При каждом заводе двигателя) потом нормальна не стучат. Раньше такого не было! На больших оборотах нечего не стучит! Я думаю если бы они стучали бы то всегда бы стучали! а так нет! -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
А мотор який?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
... И тоже ошибка 0134 и 0117 и когда заводишь кажется стучать клапана! (При каждом заводе двигателя) потом нормальна не стучат. Раньше такого не было! На больших оборотах нечего не стучит! Я думаю если бы они стучали бы то всегда бы стучали! а так нет! Может это гидрики стучат? Завел застучало. Резко прогазувку - и перестало стучать7 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
dallasdp, а на Z5 их нет.
Сообщение отредактировал Jast - Apr 10 2012, 12:35 -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#21
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 147 Регистрация: 11.05.2011 Из: Мелитополь Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: mazda 323F ba Имя: Вадим ![]() |
Двигло 1,5 16 клапанов 1996 года.
у меня 1 ВВ верхушка, которая подходит к свече болтается очень сильно. Короче надо попробовать поменять ВВ провода с Тазиков или Вазиков. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 147 Регистрация: 11.05.2011 Из: Мелитополь Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: mazda 323F ba Имя: Вадим ![]() |
Проведу испытания отпишусь тут. Тему не закрывайте!
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Дааа.....спочатку розхідники а потім крайні міри...
Z5 - довгоіграющий але геморойний мотор.... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#25
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Продовжую воювати....
Контрольний заїзд на 15 км показав шо не такий хепі енд у історії.... І так тест драйв показав: ковбасу до 2 тис комп мовчить... вв провода - від жагулі...(частково) після 2 тис тяга впевнена, навіть на 5 передачі 3мм тиску на педальку газу - реакція відчутна... обороти холості неплавають шо зроблено: дросель чистий свічі 4,5 тис (хороші, дорогі...) чекаю вв провода чищені контакти в трамбльорі заходи в майбутньому (після свят) чистка/заміна сіточки в баку.... провода вв - тре купити.... і ше....надивився в ютубі чистку інжектора своїми руками....самому руки чешуться...хто таким "рукоблудством" займався? відпишіться. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#26
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
Я собы навыть стенд зробив - і собі почистив і друзям ...
в двох словах "Winnsom" під тиском 2-3 бара промиваю форсунки. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#27
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Я на своей 1.5 еФке, когдато почистил форсы- мало того шо разницы в езде не ощутил, так расход вырос в полтора раза. Поменял форсы и расход вернулся. Кстати могу продать форсы после чистки
![]() -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#28
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 328 Регистрация: 21.05.2009 Из: Николаев Спасибо сказали: 24 раз(а) Авто: CX-5 2.5 AWD ’14 Имя: Александр ![]() |
У меня та же самая история стрелка прям на глазах падает, а проехал 10-15км по месту Расход у меня примерно такой же на 18л проехал 160 км((( И тоже ошибка 0134 и 0117 и когда заводишь кажется стучать клапана! (При каждом заводе двигателя) потом нормальна не стучат. Раньше такого не было! На больших оборотах нечего не стучит! Я думаю если бы они стучали бы то всегда бы стучали! а так нет! Стук сразу пропадает? У меня постукивает 1-2 сек как давление масла становится нормальным и гаснет лампа. Буду менять масло поставлю фильтр нормальный, а то здоровый стоит, т.к. зимой прокладку из под него выдавливало. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#29
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
а мені повезло, я після чистки форсунок побачив яка різниця в динаміці, на розхід не вплинуло на щастя
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#30
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Я на своей 1.5 еФке, когдато почистил форсы- мало того шо разницы в езде не ощутил, так расход вырос в полтора раза. Поменял форсы и расход вернулся. Кстати могу продать форсы после чистки ![]() Это был винс или ультразвук? -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#31
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
-------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#32
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
- спочатку ультразвук - потім вінс.
скільки за форсунки ? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#33
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
- спочатку ультразвук - потім вінс. Дык судя по твоему видео с пламенем из выхлопной, у тебя форсунки начали переливать ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#34
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
просвітіть хто такий вінс? Це шо назва засобу?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#35
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
просвітіть хто такий вінс? Це шо назва засобу? ага, химия для промывки Wynns -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#36
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
Я на своей 1.5 еФке, когдато почистил форсы- мало того шо разницы в езде не ощутил, так расход вырос в полтора раза. Поменял форсы и расход вернулся. Кстати могу продать форсы после чистки ![]() значит ты сильно большой напругой их мыл, мне так мыли на тойоте моей, теперь два комплекта форс в гараже убитых))) и есть еще одно оправдание, когда форсунка грязная, то она, своей иглой прибевает ту грязь, что в посадочном месте так, что игла держит, а когда ты эту грязь смываешь, то получаются канавки, и форсунка льет больше топлива, и не держит давление в системе!!! Сообщение отредактировал butch - Apr 11 2012, 21:32 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#37
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
значит ты сильно большой напругой их мыл, мне так мыли на тойоте моей, теперь два комплекта форс в гараже убитых))) и есть еще одно оправдание, когда форсунка грязная, то она, своей иглой прибевает ту грязь, что в посадочном месте так, что игла держит, а когда ты эту грязь смываешь, то получаются канавки, и форсунка льет больше топлива, и не держит давление в системе!!! Походу да. -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#38
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
продовження бойових дій:
неефективно працює 2 циліндр... Є теорія: ВВ провід, який іде до другого циліндра з кришки трамбльора, знаходиться у крайньому нижньому положенні. При умові якщо сальник трамбльора нетримає (а вмене в тому місці масло підтікає) , чи кольцо, то контакти замокають - звідси і неефективність роботи 2 циліндра....В крайньому нижньому положенні є і інший вв провід (3 або 4 циліндр - просто не звернув уваги....) він працює нормально... нагадую, ковбаса до 2 тис об. далі норма.... Поділіться думками.... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#39
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
ты ВВ провода поменял??? или на коллекции катаешься))))
теперь по сальнику - какой сальник, трамблера или вала трамблера??? если вала, то там вроде есть дренаж, из которого масло будет течь на улицу, но не во внутрь!!! если сальник самого трамблера, то поменяй кольцо, сам тут недавно его код спрашивал, заказал, буду менять!!! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#40
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
поки шо колекція...все після свят: провода кольцо....
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#41
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Продовження бойових дій:
замір тиску в рампі показав шо все гуд (хотів поміняти сіточку в бензобаку....) ще раз прочистив дросель, і те що за ним (незнімаючи, залив кабрклінером, і все повичищав. (маслянистий нагар). Згідно з форумом, після процедури обнуляю комп... Результат: на холодну тяга просто зверська...але холості на добре прогрітій 1100, і з перемичкою 1000 об/хв на прогрітій - як було до того... (ковбаса, а далі норма....) |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#42
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
... ще раз прочистив дросель, і те що за ним (незнімаючи, залив кабрклінером, і все повичищав. (маслянистий нагар) .... Не снимая БДЗ почистить как следует не получится, проходил такое.... БДЗ со стороны возд.фильтра выглядит как у кота @@@@ в марте, а с другой стороны ..... вырезано цензурой. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#43
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
нормально чиститься...при бажанні. Як інструмент використовував набір хірургічних щипців...+ шерстяна трапочка+карбоклінер+відкритий дросель і 40 хв. Так шо все чиститься....
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#44
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
нормально чиститься...при бажанні. Як інструмент використовував набір хірургічних щипців...+ шерстяна трапочка+карбоклінер+відкритий дросель і 40 хв. Так шо все чиститься.... Это не чистка и сдувание пыли ![]() Раз добрался до самого дросселя, неужели сложно открутить еще 2 болта и 2 гайки, чтобы снять его и полноценно промыть, зачем усложнять себе жизнь - пинцеты, неудобная поза, всякий шлам в коллектор. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#45
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Шо вы все пристали к етой дросельной заслонке- типа если ее помыть так авто летать будет. Ничего кроме ХХ оборотов при мойке неизменится.
![]() -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#46
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Это не чистка и сдувание пыли ![]() Раз добрался до самого дросселя, неужели сложно открутить еще 2 болта и 2 гайки, чтобы снять его и полноценно промыть, зачем усложнять себе жизнь - пинцеты, неудобная поза, всякий шлам в коллектор. що там добиратись...зняв гофру тай по всій параді...А ти попробуй зніми дросель немаючи ударної викрутки і нормальних ключів... Сообщение отредактировал Тарік - May 4 2012, 09:13 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#47
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
що там добиратись...зняв гофру тай по всій параді...А ти попробуй зніми дросель немаючи ударної викрутки і нормальних ключів... ну насчет инструмента это уже конечно технический момент, на одной машинке при отсоединении клапана ХХ от дроссельной у моей ударной отвертки откололся кусок, а винту хоть бы что ![]() -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#48
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Jast - велике дякую
![]() апофігей історії: всі проблеми щезли як рукою зняло... таблетка: нормальні, недешеві, новенькі, красиві ВВ провода породистої кантори NGK дякую всім хто ставив діагноз, і долучився до цієї епопеї... ![]() хепіенд занавіс. Сообщение отредактировал Тарік - May 4 2012, 14:31 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#49
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
- стоп стоп - прошу поміряти опір на ВВ проводах, хочаб самий довший.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#50
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#51
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
- сорі що не втему... Де мануал по регулювнню клапанів ???? Компресія в 4му циліндрі 8, думаю спершу регульнути клапана бо поршня в нормі.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#52
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Компресія в 4му циліндрі 8, думаю спершу регульнути клапана бо поршня в нормі. То бишь после подливания масла в 4 цилиндр компрессия не изменилась? -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#53
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
- ні не змінилась.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#54
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
C#@O$, через часик другой, как будет под рукой фотик, смогу выложить раздел по регулировке клапанов, правда там используется специнструмент для снятия шайб.
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#55
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#56
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
а для чого знімати шайби, щоб регульнути ? там регуліровочні болти є як в тазах ?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#57
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
а для чого знімати шайби, щоб регульнути ? там регуліровочні болти є як в тазах ? В том то и дело, что болтов нет и зазор регулируется шайбой соответствующей толщины. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#58
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 24 Регистрация: 01.03.2012 Из: Москвы Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 P BA 99гв. Z5 ![]() |
а для чого знімати шайби, щоб регульнути ? там регуліровочні болти є як в тазах ? В том то и дело, на всех нормальных машинах или гидрики или как на тазах болты, а на Mazda(x) шайбы. При том что в России эти шайбы стоят как самолёт. Может выработка у клапана? или колечкам хана настала. Сообщение отредактировал vin_rain - May 19 2012, 22:08 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#59
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
- Привіт всім. Ну скажем так - підвисав клапан. Вирішилось зточкою ШАЙБи на 0,15мм. Тепер треба поїздити з 100 км. і знову заміряти компресію. Після процедури зміни в потужності не відчув, та холостий впав з 800 до 780 приблизно.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#60
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
- Привіт всім. Ну скажем так - підвисав клапан. Вирішилось зточкою ШАЙБи на 0,15мм. Тепер треба поїздити з 100 км. і знову заміряти компресію. Після процедури зміни в потужності не відчув, та холостий впав з 800 до 780 приблизно. Молодец, что отписался. Ну двигатель хоть стал ровнее работать? ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#61
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
чуть чуть. - но улибка на лиці замітна.
![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#62
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
- сьогодні після пробігу в 150 км вирішив щераз поміряти компресію. Компресія в четвертому циліндрі тепер на 1н бар меньша ніж у всіх. Міряли правда іншим манометром то показало 14, 14, 14, 13.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#63
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 162 Регистрация: 20.03.2012 Из: Харьков Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 323S BA 1997г. Имя: Александр ![]() |
Помогите совет, сегодня сделал самодиагностику движка, абс, кондера и подушек. Но ошибки 13, 51,53 и 63 выдает при проверке абс. Во всех остальных случаях дить не мигает. Хотя масло движ кушает, ну и работает не идеально. Жду вашых советов.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#64
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Помогите совет, сегодня сделал самодиагностику движка, абс, кондера и подушек. Но ошибки 13, 51,53 и 63 выдает при проверке абс. Во всех остальных случаях дить не мигает. Хотя масло движ кушает, ну и работает не идеально. Жду вашых советов. Да какие тут могут быть советы, работу двигателя надо видеть и слышать и его износ самодиагностика тебе не покажет. Ну о вариантах устранения причин жора масла думаю ты знаешь. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#65
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 162 Регистрация: 20.03.2012 Из: Харьков Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 323S BA 1997г. Имя: Александр ![]() |
Просто как то тяжело верится что на поношеном движке исправны все датчики.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#66
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Просто как то тяжело верится что на поношеном движке исправны все датчики. Вполне нормальное явление, да и самодиагностика фиксирует ошибки по большому счету только при определенных критических условиях/показаниях датчиков (т.е. электрическая природа), а механическая работа исполнительных устройств для нее может оставаться загадкой. P.S. При диагностике двигателя одна вспышка же все-таки есть, сигнализирующая о входе в этот режим? Сообщение отредактировал Jast - Jan 11 2013, 09:37 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#67
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 162 Регистрация: 20.03.2012 Из: Харьков Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 323S BA 1997г. Имя: Александр ![]() |
Вообщем сегодня обнулю ошибки и проверю еще раз. И топишусь.
Сообщение отредактировал asse444 - Jan 11 2013, 09:44 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#68
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Вообщем сегодня обнулю ошибки и проверю еще раз. И топишусь. Сейчас поищу, где-то цитировал как сбросить ошибки ABS, если не в курсе. UPD: Сбрасываются так - после считывания всех ошибок (когда пойдет второй круг) после повторения кода первой ошибки нажать на педаль тормоза 10 раз с промежутком в 1 секунду, а потом выключить зажигание и снять перемычку. Убедиться, что при последующем включении зажигания индикатор ABS погаснет через 3 секунды. Соответственно ошибки могут не сбросится, если интервалы нажатия более 1 сек или неисправен выключатель стопов. Сообщение отредактировал Jast - Jan 11 2013, 10:14 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#69
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 162 Регистрация: 20.03.2012 Из: Харьков Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 323S BA 1997г. Имя: Александр ![]() |
Если снять минусовую клему и нажать нс падаль тормоза более 20 сек? Или это неправильно?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#70
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Если снять минусовую клему и нажать нс падаль тормоза более 20 сек? Или это неправильно? Так сбрасываются ошибки блока управления двигателем. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#71
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 162 Регистрация: 20.03.2012 Из: Харьков Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 323S BA 1997г. Имя: Александр ![]() |
Что ж тогда сброшу и так и так.
|
![]() |
|
![]() ![]()
Сообщение
#72
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 162 Регистрация: 20.03.2012 Из: Харьков Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 323S BA 1997г. Имя: Александр ![]() |
Ну вот обнулил абс и повторил диагностику, ошибок вообще нигде нет. Вот теперь не знаю радоватся или сомневатся.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#73
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Ну вот обнулил абс и повторил диагностику, ошибок вообще нигде нет. Вот теперь не знаю радоватся или сомневатся. Катайся и наблюдай ) -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3rd August 2025 - 15:26 |