![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 186 Регистрация: 19.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Валентин ![]() |
Приветствую.
Подскажите что такое портинг на наших моторах, для чего он нужен, что дает? Что такое Бридж, стрит... -------------------- |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Приветствую. Подскажите что такое портинг на наших моторах, для чего он нужен, что дает? Что такое Бридж, стрит... Додає потужності на верхах, забираючи її на низах. Стріт - слабенько. До 20 л.с. Бридж - до 40 сил. Має сенс в комплексному варіанті разом з вихлопом. Потребує прошивки що рулить на американках. Пиляють впускні і трохи випускні кришки. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 200 Регистрация: 23.08.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 25 раз(а) Авто: Mazda RX-8 '04 SP, Opel Rekord coupe '69 5,7L Имя: Роман ![]() |
Зачем прошивка? там ДМРВ, неужели он не справится с увеличенным наполнением? Это же не ДАД, который очень зависим от геометрии впуска.
Вот, наглядно про бриджпорт: ]]>https://www.youtube.com/watch?v=9MECdUFSES0]]> Сообщение отредактировал EmiteR - May 25 2017, 09:58 -------------------- Yo, dawg. We heard you like blowers. So we put a blower on your blower on your blower on your blower on your blower. So now you can blow while you blow while you blow while you blow ©
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
справиться. Але є ще поняття VDI, SSV, VFAD. которі при портингу добряче змінюють свої характеристики і потребують регулювання. Так само вони залежать від роботи форсунок. І в зв'язку зі змінами цих алгоритмів може статися прикра ситуація, що наступна пара форсунок працювати вже почала, а заслонки для нормальної роботи ще не відкрило. На стріт портингу можна обійтися. На бріджі з величезною вірогідністю можна отримати проблеми роботи на малих та середніх обертах через невідповідність роботи заслонок і форсунок.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 200 Регистрация: 23.08.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 25 раз(а) Авто: Mazda RX-8 '04 SP, Opel Rekord coupe '69 5,7L Имя: Роман ![]() |
Разве открытие заслонок не по расчету МРВ происходит? Просто по оборотам?
-------------------- Yo, dawg. We heard you like blowers. So we put a blower on your blower on your blower on your blower on your blower. So now you can blow while you blow while you blow while you blow ©
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 24.01.2017 Из: Зачепиловка Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda RX8 Имя: Вадим ![]() |
Разве открытие заслонок не по расчету МРВ происходит? Просто по оборотам? Мануал пишет что не только MAF и RPM ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Мануал пишет что не только MAF и RPM ![]() А тепер розшифруй всі ті датчики і що вони показують. По факту алгоритм жорстко прив'язаний до обертів. Є карти відкриття кожного датчика. В карті є дві величини: Оберти і навантаження. Навантаження якраз і розраховується використовуючи всі параметри що в тебе в малюнку. Але... використовується навантаження лише для того щоб знати чи ти дубасиш, чи ти відпустив газюльку) Дідька відкривати клапани, якщо ти скидаєш швидкість? ![]()
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 24.01.2017 Из: Зачепиловка Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda RX8 Имя: Вадим ![]() |
А тепер розшифруй всі ті датчики і що вони показують. По факту алгоритм жорстко прив'язаний до обертів. Є карти відкриття кожного датчика. В карті є дві величини: Оберти і навантаження. Навантаження якраз і розраховується використовуючи всі параметри що в тебе в малюнку. Але... використовується навантаження лише для того щоб знати чи ти дубасиш, чи ти відпустив газюльку) Дідька відкривати клапани, якщо ти скидаєш швидкість? ![]() BARO-датчик атмосферного давления, ECT- температура двигателя, IAT- температура впуска, ТР- положение дросельной заслонки ![]() ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
підключи любий ОБД2 і виведи логи обертів і клапанів. І перевір)
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 24.01.2017 Из: Зачепиловка Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda RX8 Имя: Вадим ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Мені, нужно, і я перевіряв) А вам нужно? Чи лиш би поговорити?
![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 24.01.2017 Из: Зачепиловка Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda RX8 Имя: Вадим ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Для чого це мені? ) Тебе переконати?))) То мені якось до лампочки))
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 24.01.2017 Из: Зачепиловка Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda RX8 Имя: Вадим ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4th May 2025 - 21:26 |