![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
спочатку довгий світлячок потім 4короткий(к) 1довгий(д) 2к 1д 5к 1д 6к 1д 7к 1д 7д 1к. Ділі все повторюється але чомусь вже без першого довгого, якщо щось не зрозуміло, або я щось не так написав чи провірив то запитуйте, коментуйте дякую! Є ще відео але потрібно переконвертувати і обжати.
Сообщение отредактировал naxx - Apr 25 2012, 21:13 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Первый длиный - это тестовый, его не учитываем.
А дальше, если верить написанному 04, 12, 15, 16, 17, 10, 71. Ошибки сбрасывал? -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
чому поліз до помилок? - 12л на 130км розхід палива думаю забагато по місту в спокійній манері їзди тай без пробок по трасі 8.5-9 на 100 швидкість до 100км, а також при їзді по тахометрі до 2к обертів машина смикається нереально доводиться відпускати газ (думаю шо це ДПДЗ) після 2к оберти - коптить як треба)).
Первый длиный - это тестовый, его не учитываем. А дальше, если верить написанному 04, 12, 15, 16, 17, 10, 71. Ошибки сбрасывал? ні не скидав, завтра попробую, а коди не 4-х значні мають бути? Сообщение отредактировал naxx - Apr 25 2012, 22:06 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
naxx, как сбросишь и немного погоняешь двиг, думаю большинство ошибок отсеется, тогда и будем дальше думать...
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
naxx, как сбросишь и немного погоняешь двиг, думаю большинство ошибок отсеется, тогда и будем дальше думать... ок, дякую! ок, дякую! 0-4 Ne-сигнал датчика угла коленвала. 1-2 Датчик положения дроссельной заслонки. 1-5 Лямбда-датчик. 1-7 Система рециркуляции. 1-0 Датчик температуры воздуха на входе. 71 немає????!!! все вірно?? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
naxx, да, верно, 71 связана с ЭБУ/иммобилайзером
а коди не 4-х значні мають бути? На четырехзначные совсем не похоже, длинные тогда были бы все одинарные. Машинка я так понимаю до 96г? Сообщение отредактировал Jast - Apr 25 2012, 22:31 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,465 Регистрация: 06.07.2011 Из: Харьков, Украина Спасибо сказали: 103 раз(а) Авто: M6 (GG)LF, 323F (BJ)FP, 626 (GF)FS, CADDY Имя: Владимир ![]() |
расход его не устраивает, у меня на 1.5 по городу в спокойной езде 12, за городом 9 - вот это расход))))
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
расход его не устраивает, у меня на 1.5 по городу в спокойной езде 12, за городом 9 - вот это расход)))) З цим потрібно боротися)), що я і намагаюся зробити ,мені здіється що вона і їхати краще буде! Обнулив зранку комп проїхав 9км - жодної помилки!! Мабуть мало наїздив. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
З цим потрібно боротися)), що я і намагаюся зробити ,мені здіється що вона і їхати краще буде! Обнулив зранку комп проїхав 9км - жодної помилки!! Мабуть мало наїздив. Блін!!! Читаю як про свою....Тільки в мене 1,5 Тоже ковбаса до 2 тис. а після пре нормально... Чекаю ВВ провода (вже їдуть) - замовив NGK 9 км це фігня для компа. у мене цілий букет після 70 км..... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Блін!!! Читаю як про свою....Тільки в мене 1,5 Тоже ковбаса до 2 тис. а після пре нормально... Чекаю ВВ провода (вже їдуть) - замовив NGK 9 км це фігня для компа. у мене цілий букет після 70 км..... на щот проводів! Провірити можна їх якось, кажуть в темноті погазувати? Тестером провірив свій ДПДЗ на закритій 0.56В при відкриванні збільшується і вкінці здається 3.45В вроді як в нормі вольтаж плавненько збільшується при крутінні заслонки. Лямбда зонд - живлення 12в присутнє опір 2-х проводів 5Ом походу це для нагріву, інших 2-х в обриві! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
я в темноті провіряв...несвітяться...але розумієш в чому прикол: колодці свічні у нас глибокі, от і виходить що іскра розсіюється "десь там де невидно"...
у мене до 1800 тяга стабільна, далі ковбаса, після 2100 хлопок по спині і як ненормальна - тяга дика! але є такий момент: витягую вв провід - двигун реагує або нереагує, від чого залежить ? ше сьогодні замітив: на холодну все гуд, прогрівається - і починається: дьоргає, на низах невпевнено...Чекаю проводів як спасіння...то буде пі..ць якщо вони непоможуть... залию по горло присадок і продам нахер! на щот проводів! Провірити можна їх якось, кажуть в темноті погазувати? Тестером провірив свій ДПДЗ на закритій 0.56В при відкриванні збільшується і вкінці здається 3.45В вроді як в нормі вольтаж плавненько збільшується при крутінні заслонки. Лямбда зонд - живлення 12в присутнє опір 2-х проводів 5Ом походу це для нагріву, інших 2-х в обриві! не докінця зрозуміло про лямбду... то скільки проводів до неї?з твоїх пояснень 4? чи я не так зрозумів? взагалі то в мене 2 проводи.... Сообщение отредактировал Тарік - Apr 26 2012, 21:24 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
я в темноті провіряв...несвітяться...але розумієш в чому прикол: колодці свічні у нас глибокі, от і виходить що іскра розсіюється "десь там де невидно"... у мене до 1800 тяга стабільна, далі ковбаса, після 2100 хлопок по спині і як ненормальна - тяга дика! але є такий момент: витягую вв провід - двигун реагує або нереагує, від чого залежить ? ше сьогодні замітив: на холодну все гуд, прогрівається - і починається: дьоргає, на низах невпевнено...Чекаю проводів як спасіння...то буде пі..ць якщо вони непоможуть... залию по горло присадок і продам нахер! не докінця зрозуміло про лямбду... то скільки проводів до неї?з твоїх пояснень 4? чи я не так зрозумів? взагалі то в мене 2 проводи.... в мене 4, 2-живлення лямбди для підігрыву щоб швидше працювала, а 2 сигнальні мабуть так я не шару але ті сигнальні щось нічого не показують на прозвонку ні в якому напрямку!! Як провірити лямбду на роботоспосібність? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
в мене 4, 2-живлення лямбди для підігрыву щоб швидше працювала, а 2 сигнальні мабуть так я не шару але ті сигнальні щось нічого не показують на прозвонку ні в якому напрямку!! Як провірити лямбду на роботоспосібність? хзн...мені як провіряли то підключали осцилограф, тоді давиш на тапок і покази змінюються...там по моєму тільки два показники:бідна і багата суміш (то я такий висновок зробив із поведінки осцилографа..)хоча точно незнаю, мож специ на форумі більше пояснять... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
После обнуления выдало ошибку 16 - EGR, буду пробовать чистить потом отпишусь!
Сообщение отредактировал naxx - May 2 2012, 10:26 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
После обнуления выдало ошибку 16 - EGR, буду пробовать чистить потом отпишусь! Так как ошибка относится непосредственно к датчику положения клапана ЕГР, то обязательно и его проверь. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
В общем мой ЕГР был отключён на шлангочке ввинчен болт а между ЕГР и двигателем 2-ве плстинки из под пива баночного.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Регулировка ДПДЗ двигатель 1.8ВР, какие должны быть значения по мануалу?? Где их можно увидить? шото неможу найти именно под него!
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Не снимая фишки с датчика между вторым сверху контактом и массой:
- при полностью закрытой заслонке - 0,1-1,1 В - при полностью открытой - 2,8-4,5 В - при открытии напряжение меняется равномерно И важный момент - регулировка концевика в ДПДЗ: - с щупом 0,15 мм между винтом и рычагом заслонки есть проводимость между 3 и 4 контактом датчика при снятой фишке - с щупом 0,5 мм проводимости нет. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
И важный момент - регулировка концевика в ДПДЗ: - с щупом 0,15 мм между винтом и рычагом заслонки есть проводимость между 3 и 4 контактом датчика при снятой фишке - с щупом 0,5 мм проводимости нет. В Z5 моторе с перемычкой в диагностич. разьеме вентель охлождения радиатор крутится со щупом 15мм и не крутится с 0.5мм(для удобства выставляния ДПДЗ)- может в ВР так-же? -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#21
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
В Z5 моторе с перемычкой в диагностич. разьеме вентель охлождения радиатор крутится со щупом 15мм и не крутится с 0.5мм(для удобства выставляния ДПДЗ)- может в ВР так-же? Ну можно и так, на BP с перемычкой вентиль тоже реагирует на срабатывание концевика. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Ну можно и так, на BP с перемычкой вентиль тоже реагирует на срабатывание концевика. Так просто намного удобней ![]() -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Так просто намного удобней ![]() А у меня вроде не получалось имеющимся инструментом добраться до винтов ДПДЗ, не снимая ее, регулировал на снятой дроссельке, а в этом случае такой метод не прокатит ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
А у меня вроде не получалось имеющимся инструментом добраться до винтов ДПДЗ, не снимая ее, регулировал на снятой дроссельке, а в этом случае такой метод не прокатит ![]() дросель в руки и к авто, фишку надеть и регулировать.... ![]() ![]() -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#25
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
И важный момент - регулировка концевика в ДПДЗ: - с щупом 0,15 мм между винтом и рычагом заслонки есть проводимость между 3 и 4 контактом датчика при снятой фишке - с щупом 0,5 мм проводимости нет. Здесь большую роль точность не играет например при каком щупе уже должен быть розрыв 0,5 то понятно, а пере ним?? 0,15 и 0,5 както большое число между значениями, но выставил так и быть. Щель закрасил буду ставить всем спасибо! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#26
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Здесь большую роль точность не играет например при каком щупе уже должен быть розрыв 0,5 то понятно, а пере ним?? 0,15 и 0,5 както большое число между значениями, но выставил так и быть. Щель закрасил буду ставить всем спасибо! Твоя нога на педали газа эту разницу не почувствует ![]() ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#27
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Опять всем спасибо и особенно Юра Вам)))! Полёт отличный никаких рывков, завелась даже легче, и вродебы пальцы перестали цокать обороты стабильно 750 даже если все стёкла опускать поднимать и мне показалось или я так нарадовался что теперь даже не только буксовать можно на 1-й передаче а и на 2-й как на 3мазде мпс)))))))). Остается тепер проверить расход, попожже отпишусь.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#28
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Опять всем спасибо и особенно Юра Вам)))! Полёт отличный никаких рывков, завелась даже легче, и вродебы пальцы перестали цокать обороты стабильно 750 даже если все стёкла опускать поднимать и мне показалось или я так нарадовался что теперь даже не только буксовать можно на 1-й передаче а и на 2-й как на 3мазде мпс)))))))). Остается тепер проверить расход, попожже отпишусь. Вот и здорово ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#29
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#30
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
у меня гидрокомпенсаторы точно, потомучто их менял лежат в багажнике, а ВР не вкурсе. Если с гидриками то какая? ВP, то есть двигатель 1.8. А какой фирмы гидрики ставил? -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#31
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
ВP, то есть двигатель 1.8. А какой фирмы гидрики ставил? киа по 136 грн шт. киа по 136 грн шт. результат був такийже як і до заміни як стукали так і стукали поки не залив масло мотюль 10в 40) то рус то укр якось потрібно оптимізуватися!!! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#32
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
результат був такийже як і до заміни як стукали так і стукали поки не залив масло мотюль 10в 40) то рус то укр якось потрібно оптимізуватися!!! А они у тебя стучали только на холодную? А какое масло лил до Мотюля по вязкости? В смысле то рус то укр? -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#33
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#34
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
лікві моллі з молибденом 10в 40 перед ним ще якесь було не помню не дороге стукали постійно! Хотел сравнить их по вязкости, но что-то не могу тех. характеристики на ликви молли найти в свободном доступе... Просто интересно почему именно на Мотюле перестали стучать, ведь масло получается лил примерно одинаковой вязкости. По крайней мере из своей практики знаю про Мотюль одно, что он обладает прекрасными моющими свойствами, это и могло бы послужить причиной нормализации работы старых гидриков, но новых... А после заливки Мотюля перестали стучать практически сразу или пришлось еще накрутить достаточно км? UPD: Приходит на ум только такое объяснение - были загрязнены масляные каналы двигателя, которые Мотюль успешно поотмывал и гидрики стали полноценно заполняться маслом. Сообщение отредактировал Jast - May 5 2012, 00:24 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#35
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Хотел сравнить их по вязкости, но что-то не могу тех. характеристики на ликви молли найти в свободном доступе... Просто интересно почему именно на Мотюле перестали стучать, ведь масло получается лил примерно одинаковой вязкости. По крайней мере из своей практики знаю про Мотюль одно, что он обладает прекрасными моющими свойствами, это и могло бы послужить причиной нормализации работы старых гидриков, но новых... А после заливки Мотюля перестали стучать практически сразу или пришлось еще накрутить достаточно км? UPD: Приходит на ум только такое объяснение - были загрязнены масляные каналы двигателя, которые Мотюль успешно поотмывал и гидрики стали полноценно заполняться маслом. Вибачаюся що так пізно відписався!) Після заміна масла на лікві моллі гідрики перестали стукачи відразу практично, а потім я не довго тішився(десь тут є тема я описував) проїхав 60км по місту і стік вернувся, потім пропадало на чучуть. На мотюле перестали через пору сек після запуску щоб прокачав насос масло але інколи їх пробиває і якийсь час вони калатають пару хвилин буквально, що странно то те що на холодному двигуні стуку ніколи не було на мотюле, тиск масла в нормі. І про розхід 126км дозаправив 7,9л = 6,2л/100км і це було ще км 12 поганої дороги на 1-й 2-й передачі покищо результатом задоволений, провірив на помилки - один довгий пауза довгий пауза 2коротких щоб то могло означати 12-помилка? ДПДЗ не правильно відрегульовано??Тестером провіряв всі вольтажі на місці як мануалі всі опори також!! Сообщение отредактировал naxx - May 10 2012, 08:19 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#36
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
naxx, а не помнишь каким конкретно было давление масла?
Хороший у тебя расход, это ты с какой средней скоростью ехал? А ошибка скорей всего из-за того, что включал зажигание при снятой фишке, а ошибки потом не сбрасывал, либо наоборот, забыл ее одеть ![]() Сообщение отредактировал Jast - May 10 2012, 08:28 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#37
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
naxx, а не помнишь каким конкретно было давление масла? Хороший у тебя расход, это ты с какой средней скоростью ехал? А ошибка скорей всего из-за того, что включал зажигание при снятой фишке, а ошибки потом не сбрасывал, либо наоборот, забыл ее одеть ![]() 90 - 110 значення не помню но тут хтосі відписував що в нормі, ща пошукаю темку, а з фішкою все може бути, попробую ще раз зкинути!! 90 - 110 значення не помню но тут хтосі відписував що в нормі, ща пошукаю темку, а з фішкою все може бути, попробую ще раз зкинути!! ]]>Гидрики]]> Невже може так розхід зменшитися зісля чистки ЕГР який в мене був заглушений і відновлення грунту заслонки з 8.5-9 до 6.5?? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#38
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Ага, помню темку... Тогда еще помучаю тебя ![]() На каком масле делался тот замер? И не помнишь эти показания были на только что прогретом движке или уже достаточно горячем и в какое время года? Просто сам сейчас езжу с манометром... ![]() Что-то даже многовато для холостых, если норма 1-2 при 1000 об/мин. Невже може так розхід зменшитися зісля чистки ЕГР який в мене був заглушений і відновлення грунту заслонки з 8.5-9 до 6.5?? Грунтовка щели тут точно не причем, ЕГР сомневаюсь, что так может на расход повлиять, а вот регулировка ДПДЗ да, ведь на основании информации о степени его открытия формируется топливоподача. Сообщение отредактировал Jast - May 10 2012, 08:57 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#39
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Ага, помню темку... Тогда еще помучаю тебя ![]() На каком масле делался тот замер? И не помнишь эти показания были на только что прогретом движке или уже достаточно горячем и в какое время года? Просто сам сейчас езжу с манометром... ![]() Что-то даже многовато для холостых, если норма 1-2 при 1000 об/мин. Ліквімоллі, мабуть літом, двигун вже остиг трішки бо були затримки з гайкою щоб вкрутитися в двигун, манометр був в когось там позичений якийсь від краза чи щось таке тому мож він брехав). Читав, що при не правельній роботі ЕГР двигун працює в аварійному режимі і суміш поступає на 30% збагаченішою паливом! Чи не так? Спасибо сказали:
Jast, |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#40
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Ліквімоллі, мабуть літом, двигун вже остиг трішки бо були затримки з гайкою щоб вкрутитися в двигун, манометр був в когось там позичений якийсь від краза чи щось таке тому мож він брехав). Да там еще и резьба не метрическая, хорошо хоть целым все осталось.. Читав, що при не правельній роботі ЕГР двигун працює в аварійному режимі і суміш поступає на 30% збагаченішою паливом! Чи не так? Ну то что он в аварийном режиме работать будет верно, но в каком процентном соотношении меняется смесь я не изучал этот вопрос, мне кажется, что 30% многовато. но не буду утверждать... По идее, если нормальная работа ЕГР обедняет смесь, то в аварийном режиме, мозгам было бы логичнее как минимум ее не обогащать... То есть было бы верно обратное выражение, что при работе ЕГР смесь обедняется на 30%, но действительно ли на практике на столько - это было бы интересно проверить ![]() Сообщение отредактировал Jast - May 10 2012, 09:28 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#41
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
матюкнулась знов на ЕГР мож він в мене не пашить. Розхід траса Київ-Хмельницький і назад 7.2л\100 до 130км\час то буде нормально???
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#42
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
матюкнулась знов на ЕГР мож він в мене не пашить. Розхід траса Київ-Хмельницький і назад 7.2л\100 до 130км\час то буде нормально??? Раз ругается, то надо, конечно, снимать и смотреть. А расход вполне нормальный, у меня больше. -------------------- Спасибо сказали:
naxx, |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#43
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
Не снимая фишки с датчика между вторым сверху контактом и массой: - при полностью закрытой заслонке - 0,1-1,1 В - при полностью открытой - 2,8-4,5 В - при открытии напряжение меняется равномерно И важный момент - регулировка концевика в ДПДЗ: - с щупом 0,15 мм между винтом и рычагом заслонки есть проводимость между 3 и 4 контактом датчика при снятой фишке - с щупом 0,5 мм проводимости нет. для z5 аналогічні показники, чи є свої нюанси при регулювані??? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#44
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
yarikbest, аналогично, но у вас там же концевик отдельно от ДПДЗ расположен, а сам ДПДЗ 3-х контактный. Ну а что касается нюансов конкретно по Z5 из мануала, то при регулировке ДПДЗ напряжение на среднем контакте при полностью закрытой заслонке выставляется более точно в зависимости от опорного напряжения на крайнем контакте:
Опорное напряжение | Регулируемое напряжение 4.5-4.9 | 0.4-0.5 4.9-5.1 | 0.4-0.6 5.1-5.5 | 0.5-0.6 При этом напряжение при полностью открытой заслонке будет составлять 3.4-5.3 В. Ну и тоже проверить срабатывание концевика. Сообщение отредактировал Jast - Jun 14 2012, 13:20 -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#45
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
а можеш мені з мануала сторінку скинути, або мануал російський
Сообщение отредактировал yarikbest - Jun 14 2012, 13:31 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#46
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
yarikbest, ок, ща сфоткаю и состряпаю
![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#47
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
-------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#48
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
що цікаво що виключатіля в мене немає на заслонці, мож він тільки на автоматах
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#49
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
yarikbest, я сам его вживую не встречал на Z5 (может его наличие от года выпуска зависит)
![]() Сообщение отредактировал Jast - Jun 14 2012, 14:56 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#50
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
ы ще одне питання, який УОЗ в Z5має бути
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#51
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
ы ще одне питання, який УОЗ в Z5має бути 10 градусов, ну там на шкиве колена должно быть две риски, одна на T, а другая на 10. -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#52
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Привіт всім))! Підкажіть куда копати помилка "1-7 Система рециркуляции" ковбасня холостих навіть глохне, і смикається при русі від 1500до2500 оберти на всіх передачах на низький найбільш замітно. А також АБС з одним довгим і 4 короткими!
Сообщение отредактировал naxx - Aug 31 2012, 11:20 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#53
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Привіт всім))! Підкажіть куда копати помилка "1-7 Система рециркуляции" ковбасня холостих навіть глохне, і смикається при русі від 1500до2500 оберти на всіх передачах на низький найбільш замітно. А також АБС з одним довгим і 4 короткими! Про АБС знайшов. Обрив або КЗ в датчику заднього лівого колеса. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#54
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Всім дякую!) почистив заслонку, ЕГР - результату не дало, на холостих плавають оберти! Розібрав трамблера було масло, почистив контакти наждочкою оберти вродіби вирівнялися. Але от ривки від 1500 до 2500 ще ковбасить хоть і не сильно, буду заказувати провода ВВ і кришку трамблера! Не підкажите в комплекті іде прокладка резинова?
Сообщение отредактировал naxx - Sep 1 2012, 11:23 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#55
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,462 Регистрация: 25.12.2008 Из: Харьков Спасибо сказали: 172 раз(а) Авто: 7 Имя: Яша(реальное еще короче) ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#56
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 16.05.2010 Из: Хмельницький Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: 323f BA 1.8 BP Имя: Назар ![]() |
Іменно прокладка різінова яка між кришкою трамблера стоїть. Та і сальнік також потрубен, його підібрати просто по розміру можна??
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#57
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
naxx, дык 17 ошибка это лямбда, а не ЕГР, но то дело такое, может быть следствием (хотя можно и проверить, отключив ее). Сальник где-то недавно в соседней ветке подбирался.
Сообщение отредактировал Jast - Sep 1 2012, 15:02 -------------------- Спасибо сказали:
naxx, |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#58
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
Іменно прокладка різінова яка між кришкою трамблера стоїть. Как вариант - герметик в помощь. Место не нагруженное, давление отсутствует. Назначение прокладки - защита от пыли и влаги. Та і сальнік також потрубен, його підібрати просто по розміру можна?? Можно взять заменители вместо оригинала. Денег не много и суперредкостью не является. -------------------- Спасибо сказали:
naxx, |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 21:01 |