![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 697 Регистрация: 30.03.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 99 раз(а) Авто: Mazda 626GE Имя: Андрій ![]() |
Вчора і сьогодні в мене почала машина погано нагріватися (температура повітря -10` -15`)
Не розумію чому так. За ці два дні мотор почав тихіше працювати і посвистувати (пошипувати) час від часу. Для прикладу сьогодні прогрівав машину 5-7 хв. + проїхав 17 км. датчик температури не дотянувся навіть до середини. Такого раніше не було. 1. Що це може бути? 2. Чим воно "чревато" для маськи? 3. Що можна зробити щоб виправити ситуацію? З.І. Машина стоїть в ночі в "гаражі" - халабуда збита із шиферу. -------------------- |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 211 Регистрация: 01.05.2008 Из: Львів Спасибо сказали: 8 раз(а) Авто: А.шоха... ![]() |
Андрюха,роблю застереження з приводу "видьоргування" проводів...при такій процедурі є шанс прилипнути на трамблер..який вартує вживаний баксів 200. Для перевірки роботи конкретного циліндру рекомендую знімати фішку з форсунки. Отакі вареники.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 21:04 |