![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 73 Регистрация: 14.04.2012 Из: Белая Церковь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 MPS Имя: Вова ![]() |
Мазда 6 MPS 2007р. пробіг 106тис. Після ремоту з`явився тріскіт в моторі!!!Грішу на актуатор,хоч міняв його близько 10000км тому!!!! СИМПТОМИ ТАКІ!!!!! На місті,на холостому ходу і навіть,якщо додавати обертів цього тріскоту нема!!!!А в русі,якщо натиснути на газ трішки сильніше,тобто навантажити двигун (не обов`язково газ тиснути в пол ),то з`являэться тріскотіння і пропадає тяга!!!!(думаю,що при натисканні на газ актуатор починає регулювати кут запалювання і так як з ним щось не те,то з`являється тріскотіння!!!!) Токож на холостих обертах,в районі актуатора,чутно звук схожий на такий,ніби маленька шайбочка літає по мотору!!!!чи не може цей звук,бути звуком розсипаного актуатора???А ще,мені здається,що підвищився розхід палива!!!!! Це все в деталях дуже важко пояснити,тому пояснив як міг!!!! Мене цікавить чи може це все бути симптомами накритого актуатора?????І якщо так,то чому він вийшов з ладу відразу після того,як зібрали двигун,що його могло зламати????Якщо поставити новий,з ним не буде того ж самого???? Підкажіть хоч що небуть!!!!!
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() MPSовод Группа: MAZDAвод Сообщений: 8,046 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 733 раз(а) Авто: была Mazda 3 2.0, 3 MPS, 6 MPS, RX-8 HP ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 73 Регистрация: 14.04.2012 Из: Белая Церковь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 MPS Имя: Вова ![]() |
Мыняв тільки патрон(натяжитель цепи)-це було 10000км тому!!!!!Ремонтував турбіну,замінив кільця,вкладиші.......Зібрав машину і з!явилася ця проблема з тріскотом!!!!!До ремонту він працював нормально!!!!!!Що могло статися,якщо це звісно актуатор накрився?????????
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() MPSовод Группа: MAZDAвод Сообщений: 8,046 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 733 раз(а) Авто: была Mazda 3 2.0, 3 MPS, 6 MPS, RX-8 HP ![]() |
Мыняв тільки патрон(натяжитель цепи)-це було 10000км тому!!!!!Ремонтував турбіну,замінив кільця,вкладиші.......Зібрав машину і з!явилася ця проблема з тріскотом!!!!!До ремонту він працював нормально!!!!!!Що могло статися,якщо це звісно актуатор накрився????????? Практика показывает, что проблема с неисправность актуатора решается обязательной заменой Актуатора, цепи, натяжителя. При замене не полного комплекта, практически во всех случаях, проблема остаётся и приходится снова ремонтировать. Ну и обязательно нужно правильно выставить фазы. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20th June 2025 - 23:28 |