![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
В названии темы должна быть прописана модель машины!
Объявления о продаже запчастей должны приводить следующую информацию: описание детали, ее состояние (для б/у), цену. Наличие фотографий очень желательно.
Для коммерческих объявлений предназначен раздел ]]>Реклама]]>
Запрещено продавать краденые запчасти!
Создавать темы в данном разделе могут только зарегистрированные пользователи, кроме находящихся в группе "Новичок". Сообщения, оставленные в данном разделе, в общее кол-во сообщений пользователя не считаются.
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 794 Регистрация: 18.04.2011 Из: Украина Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: 1 Имя: 1 ![]() |
]]>
![]() Контакти: ]]>Адреси офісів продажу EXIST.UA ]]> EXIST.UA – найбільший інтернет-магазин автотоварів та сервісів: на ринку з 2008 року, національна мережа з 36 офісів продажу у всіх обласних центрах та інших містах України. Ми пропонуємо: ∙ Найширший асортимент автотоварів в Україні. ∙ Персонального менеджера – автомобільного експерта, який допоможе з вибором товарів. ∙ Безпрецедентні умови гарантії. ∙ Безкоштовну доставку товарів по Україні.]]>(див. умови)]]> ∙ Усі види автострахування від надійних СК. ∙ Технічну допомогу в дорозі 24/7 «EXIST Assistance» по всій території України. ∙ Партнерські СТО з гарантованою якістю робіт. Офіційні сторінки в соціальних мережах: ]]>Facebook]]>, ]]>YouTube]]> Сообщение отредактировал www.Exist.ua - Mar 17 2021, 19:18 -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
Сервіс глючний по-чорному. Після реєстрації впускає в каталоги але коли хочу зробити покупку, каже, що неправильний пароль, хоч і перед тим був правильний. Коли хочу змінити пароль, повідомляє вже інше - невідомий номер телефону
![]() Пробував звязатися з саппортом через ICQ. Вибрав номери, які були в онлайні, але мені не відповіли по жодному з них. Вже протягом тижня. Для чого давати перелік контактів на своєму сайті, якщо з боку власників цих контактів повний ігнор? Я можу якось простіше зробити електронну покупку? Якщо ні, то коли приїду в магазин, , наприклад на проспекті Перемоги, як мені отримати знижку? Можливо легше здійснити покупку через Вас? Яка процедура? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 794 Регистрация: 18.04.2011 Из: Украина Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: 1 Имя: 1 ![]() |
Сервіс глючний по-чорному. Після реєстрації впускає в каталоги але коли хочу зробити покупку, каже, що неправильний пароль, хоч і перед тим був правильний. Коли хочу змінити пароль, повідомляє вже інше - невідомий номер телефону ![]() Пробував звязатися з саппортом через ICQ. Вибрав номери, які були в онлайні, але мені не відповіли по жодному з них. Вже протягом тижня. Для чого давати перелік контактів на своєму сайті, якщо з боку власників цих контактів повний ігнор? Я можу якось простіше зробити електронну покупку? Якщо ні, то коли приїду в магазин, , наприклад на проспекті Перемоги, як мені отримати знижку? Можливо легше здійснити покупку через Вас? Яка процедура? Напишите, пожалуйста, мне в личку Ваш код клиента и ФИО. Будем разбираться. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
Напишите, пожалуйста, мне в личку Ваш код клиента и ФИО. Будем разбираться. Дякую за готовність розібратися, але через глючність сервісу я знищив профіль, більше не маю часу і бажання там реєструватись та чекати на знижки. Зрозумійте мене правильно, але я просто хочу придбати маленьку запчастинку, у мене немає ні бажання ні потреби залишати Вам свого прізвища, телефону, імейлу та інших даних. Будь ласка, якщо Вам не складно, дайте відповідь на питання, які я поставив дописом вище. Наперед дякую. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 794 Регистрация: 18.04.2011 Из: Украина Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: 1 Имя: 1 ![]() |
Дякую за готовність розібратися... Будь ласка, якщо Вам не складно, дайте відповідь на питання, які я поставив дописом вище. Наперед дякую. Шановний scirocco, виходячи з написаного Вами вище, розібратися в ситуації дуже важко і майже неможливо, бо всі ті зауваження, які Ви зробили, можно віднести до Вашого менеджера, але ХТО саме був Вашим менеджером, без тих даних, які я у Вас запитала - не є можливим. Отже, по суті питання, чому не відповідають - не знаю, але дуже хотіла би дізнатися. Відносно питань, стосовно придбання товару через мене чи в офісі - це неможливо. Ми здійснюємо продаж лише через наш сайт. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 794 Регистрация: 18.04.2011 Из: Украина Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: 1 Имя: 1 ![]() |
Дякую за бажання вирішити проблему, як на мене, це вже півпроблеми ![]() Якщо не зможете знайти код клієнта, вишліть мені, будь-ласка, Ваше ФІБ та філіал, в якому Ви були зареєстровані. Спробуємо тоді з'ясувати таким чином. -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17th June 2025 - 11:06 |