![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 28 Регистрация: 18.08.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda3 ![]() |
Загорался чек с 0420 несколько раз сбрасывал и наконец то во избежание проблем которые могут возникнуть из за того что катализатор сыпется и забивает выпуск и двигатель задыхается решил вырезать его точнее выпотрошить! Разберал всё сам только плямягаситель сварщики вваривали. Сегодня всё собрал теперь нужно както обмануть второй лямбда.Если есть какие то вопросы или советы обращайтесь!
Сообщение отредактировал DEN - Mar 31 2013, 18:37 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Дякую за відповіді! Збираю інформацію для заміни ката, ваша інфа дуже корисна.
Щодо ваших рекомендації провести комп'ютерну діагностику ситуація наступна: У мене чек то горить то гасне, на даний момент не світиться, як тільки засвітиться - одразу проведу, бо я не знаю чи здійснюється запис помилок (архів), якщо лампа в даний момент не горить. До того ж я замовив і чекаю ELM327 адаптер, думаю провірити вже ним, чекати залишилося не довго. Чому думаю що кат, тому що перший раз коли загорівся чек, одразу заїхав на СТО, слова майстра були наступні - "це друга лямда, в потужності втратила?" По не знанню, я не запитався який був код помилки, але підозрюю, що це "не ефективна робота каталізатора". Так як на мою відповідь "-ні потужності не втратила" майстер сказав - "ну то значить заміна другої лямди" Хоча потужність і в той момент помаленьку падала. Вихлопна система у мене (я так зрозумів виглядає так як по цій ссилці на рисунку № 1 ]]>http://glushak.ru/spec_mazda3.shtml]]> Хоча у мазд ще були інші модифікації вихлопних систем, бо зустрічав теми по мазда 3, де йшла мова про два каталізатора, в тому числі і на цьому форумі. Одразу питання: На рисунку, в його назві вказано "верхній каталізатор" Наштовхує на думку, а що є нижній (все таки другий) ? Цитата такой стронгер не подойдёт так как гогда будет быбиватся старый кат то эго корпус должен остатся геометрически не повреждён Не зовсім зрозумів, про геометрію. Я чомусь думаю, що запропонований на сайті стронгер, якраз і встане в баняк з під вибитого каталізатора і завариться сверху вирізаною кришкою баняка каталізатора, чи я помиляюся? Тобто він не вварюється замість баняка каталізатора а вварюється в середині баняка. Цей момент, мушу уточнити в продавця. Уже відправив йому листа. Основні запитання, з вашого дозволу будуть потім, коли прийму рішення про вибивання ката, а воно в свою чергу буде прийняте коли засвітиться чек. Буду вдячний за ваші відповіді! Сообщение отредактировал Kapi - Apr 25 2013, 20:57 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 26th July 2025 - 13:47 |