![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 117 Регистрация: 17.03.2013 Из: Львів Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 626 1991 г. в. ![]() |
Подскажите, как поставить сабвуфер в авто? (не хватает низОв)... Я имею в виду, как его подсоединять к магнитоле? Или как он вообще работает?
Спасибо! Сообщение отредактировал Aleksdead - May 20 2013, 09:17 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Потрібно дізнатися че є у вашого ГУ (магнітоли) лінійні виходи для підключення сабвуфера. Виглядають ось так: ]]>http://electrosila.info/wp-content/uploads/2012/02/09.jpg]]>
До них буде підключатися підсилювач сабу. Якщо потрібно місце у багажнику то виготовляють корпус типу стелс в задньому крилі: ]]>http://www.drive2.ru/cars/opel/vectra/vect.../journal/97676/]]> Під об'єм, який вийде у ящику підбирають динамік, розраховуємо в спеціалній програмі Спікершоп (або аналоги) чи заграє конкретний динамік в заданому об'ємі, якщо ні, підшукаємо інший. Підсилювач краще брати окремо, можна монокблок, але я би брав 2 (а ще краще 4 канальник), ставив під сідушку (менше тягнути дротів і інші нюанси) 2 канали в мості дав би на саб, а до двох каналів підключив ваш фронт. З часом можна буде докупити твітера (пищалки), якщо у вас їх не має, і через фільтр підключити весь фронт до двох каналів підсилювача. Вийде не погана, потужна, відносно якісна, безхрипна, безспотворень системка. З можливістю подальшого розширення. Якщо не охота заморочуватися - купуйте активний саб, до нього живлення протягується згідно спеціальних стандартів, с саме запобіжник, січення і т.д) а також міжблочний кабель (від ГУ до Саба). Така система дешевша, але не передбачає розширення (якщо автозвукова хвороба у вас буде прогресувати) В обох випадках БАЖАНО також тягнути ремоут (кабель синхронного включення ти виключення підсилювача разом із ГУ) це не викликає ніяких проблем Можна пошукати б/у компоненти на автозвуковому форумі ]]>http://autozvuk.org/forum2/index.php]]> вийде дешевше. По бюджету думаю в першому варіанті на першому етапі (без доробки фронту) 1.5к грн. Другий варіант з активним сабом 1к. Опишіть свою систему повністю (кількість та розміщення динаміків) зможу можливо ще дещо порадити, щоби обійтися двоканальником. Які жанри музики слухаєте? Сообщение отредактировал Kapi - May 20 2013, 23:02 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 117 Регистрация: 17.03.2013 Из: Львів Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 626 1991 г. в. ![]() |
Потрібно дізнатися че є у вашого ГУ (магнітоли) лінійні виходи для підключення сабвуфера. Виглядають ось так: ]]>http://electrosila.info/wp-content/uploads/2012/02/09.jpg]]> До них буде підключатися підсилювач сабу. Якщо потрібно місце у багажнику то виготовляють корпус типу стелс в задньому крилі: ]]>http://www.drive2.ru/cars/opel/vectra/vect.../journal/97676/]]> Під об'єм, який вийде у ящику підбирають динамік, розраховуємо в спеціалній програмі Спікершоп (або аналоги) чи заграє конкретний динамік в заданому об'ємі, якщо ні, підшукаємо інший. Підсилювач краще брати окремо, можна монокблок, але я би брав 2 (а ще краще 4 канальник), ставив під сідушку (менше тягнути дротів і інші нюанси) 2 канали в мості дав би на саб, а до двох каналів підключив ваш фронт. З часом можна буде докупити твітера (пищалки), якщо у вас їх не має, і через фільтр підключити весь фронт до двох каналів підсилювача. Вийде не погана, потужна, відносно якісна, безхрипна, безспотворень системка. З можливістю подальшого розширення. Якщо не охота заморочуватися - купуйте активний саб, до нього живлення протягується згідно спеціальних стандартів, с саме запобіжник, січення і т.д) а також міжблочний кабель (від ГУ до Саба). Така система дешевша, але не передбачає розширення (якщо автозвукова хвороба у вас буде прогресувати) В обох випадках БАЖАНО також тягнути ремоут (кабель синхронного включення ти виключення підсилювача разом із ГУ) це не викликає ніяких проблем Можна пошукати б/у компоненти на автозвуковому форумі ]]>http://autozvuk.org/forum2/index.php]]> вийде дешевше. По бюджету думаю в першому варіанті на першому етапі (без доробки фронту) 1.5к грн. Другий варіант з активним сабом 1к. Опишіть свою систему повністю (кількість та розміщення динаміків) зможу можливо ще дещо порадити, щоби обійтися двоканальником. Які жанри музики слухаєте? такi входи є. Динам чотири, два у торпедi, два овали ззаду... музика - heavy metal та потужнiше... уточни: серия/номер головы какая аккустика стоит на фронте и тыле возможно тебе будет достаточно заменить тыл - поставить хорошие овалы и будет тебе счастье. Pioneer 1090 (в нем типо усилитель Mosfet 4 x 50)... Задние динамики (овалы) тоже Pioneer, но старые весьма... Если менять задние, то какие варианты по фирме и парамертам обращать внимание? Спс. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 8th August 2025 - 08:13 |