![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Усім привіт. Недавно придбав авто Мазда 3 1,6 АКПП 2006р. і постало питання по заміні масла в коробці. Трохи пошуршавши в неті по даному питанні і задзвонивши на оф. дилера Мазди "захід-моторс" у Львові (оскільки тут живу) та до колишнього оф. дилера "Гелікон" отримам одну і туж відповідь - можлива лише часткова заміна масла без фільтра або з ним ( на сьогодні пробіг 94 тис. тому сказали що можна без фільтра). Вартість робіт в обидвох була однакова - 70грн., тому вибрав той що було блище - Гелікон. Навіть попав до тогож майстра в якого попередній всласник частково обслуговувався. Процедура виявилась досить банальна - відкрутили пробку, злили масло (світло коричневого кольору), закрутили пробку і залили свіже. Коли я запитав "А чи непотрібно зняти піддон і почистити його" то отримав досить катигоричну відповідь "А нашо??. Непотрібно!!!!" На усю процедуру пішло 3.3-3.4 л ATF - хоча по телефону сказали що треба 5л. Після прогріття масла в коробці (на підйомнику, хвилин 15) заміряли рівень - виявилось трошки більше (на 2-3мм) від верхньої позначки в 65С. Але майстер зказав "що це нічого і навіть специалісти по АКПП рекомендують лити трошки більше масла" - це мене трохи насторожило, але оскільки люди займаються маздами не один день - то їм видніше. Покатавшись декілька днів вирішив перевірити рівень масла в коробці і тут відбуваються якісь чудеса - ча на "гарячу" чи на холодну машину яка добу простояла в гаражі - рівень масла завжди вище від кінцевика з мітками, на 1-3мм заходить на тросик.
Звідси в мене виникають питання: 1. чому такий рівень масла? 2. чому неможливо провести повну заміну масла? 3. незняття піддона при частковій заміні - це нормально чи пофігізм (небажання замазатись) майстра? Судячи по відео з ютубу навіть через 50тис. на піддоні збирається всяка "гадость" - і звітси ще одне питання: 4. наскільки корисна (чи ні) така заміна? Буду вдячний за відповідї, а то воно мені спати недає. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Продовжу тему. Чому неможливо повністю злити рідину з гідротрансформаторної АКПП. Як відомо в такій АКПП масло виконує гідравлічну функцію. Насосне кільце гідротрансформатора має жорсткий зв"язок з валом двигуна і при заведеному двигуні постійно прокачує масло. Коли селектор коробки знаходиться в N статор не крутиться і належний тиск масла не створюється. В режимі D гідротрансформатор або блокується або працює в режимі часткового просковзування, залежно від того як інтенсивно ми тиснемо на газ (і чи тиснемо взагалі). Так от, при заглушеному двигуні, ми можемо злити лише ту рідину, яка знаходиться до гідротрансформатора, тобто з тієї її частини де знаходяться вали передач з шестернями, з самого гідротрансформатора без розбору коробки злити не вийде. Стенд для заміни забезпечує прокрутку гідротрансформатора.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 35 Регистрация: 14.12.2013 Из: львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Продовжу тему. Чому неможливо повністю злити рідину з гідротрансформаторної АКПП. Як відомо в такій АКПП масло виконує гідравлічну функцію. Насосне кільце гідротрансформатора має жорсткий зв"язок з валом двигуна і при заведеному двигуні постійно прокачує масло. Коли селектор коробки знаходиться в N статор не крутиться і належний тиск масла не створюється. В режимі D гідротрансформатор або блокується або працює в режимі часткового просковзування, залежно від того як інтенсивно ми тиснемо на газ (і чи тиснемо взагалі). Так от, при заглушеному двигуні, ми можемо злити лише ту рідину, яка знаходиться до гідротрансформатора, тобто з тієї її частини де знаходяться вали передач з шестернями, з самого гідротрансформатора без розбору коробки злити не вийде. Стенд для заміни забезпечує прокрутку гідротрансформатора. Ось тут ]]>http://www.top-q.ru/main/1367999401.html]]> описаний надиво простий спосіб заміни , будем рахувати майже 100% масла в АКПП. Питання - чому ніхто так неробить у нас (на сервісі чи самому)??? Ось ще одна ссилка на даний варіант повної заміни масла ]]>http://www.akpp-club.com.ua/index.php?page=advice]]> , і спеціальних стендів вроді як непотрібно. Чи я десь помилився??? Сообщение отредактировал Igor9902 - Jan 4 2014, 22:25 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 355 Регистрация: 24.05.2009 Из: Украина (Киев) Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: GOLF Имя: Владимир Иванович ![]() |
Чи я десь помилився??? Не помилився. Так і робиться.Але ж ти повинен розуміти, що в Україні дуже вдало продавати "понти". "Спецустановка", це всього навсього більш "цивілізований спосіб", який має "товарний вигляд". Тобто, це "продукт" на ринку, який можна більш вдало продати (заодно продати й 15-20 літрів ATF). P.S. Мастило з двигуна можна просто зливати у стару каністру, а можна у "спецприймач". Звісно, коли машин багато, то бігати з каністрою не дуже зручно.... Але, практично, процес однаковий в обох випадках. -------------------- Малороссия - это Россия после удовлетворения претензий Китая.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 08:59 |