![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 170 Регистрация: 23.10.2013 Из: Симферополь Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Мазда 6 2.0 2011 Имя: Павел ![]() |
Заметил то при торможении на небольших скоростях машина стал дергаться. Колодки еще, врде, нормальные. На передих дисках образавалитсь бортики, С наружной стороны померял 1 мм глубина, с обратной наверное столькоже, говорят надо менять при остаточной толщине 23мм, другие советуют проточить диски и не парится.
Можно ли иметь диск тоньше 23м? А может это не в дисках проблема? Сообщение отредактировал paul.mitrohin - Dec 28 2014, 00:13 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,960 Регистрация: 19.04.2008 Из: Ровно-Киев Спасибо сказали: 121 раз(а) Авто: mazda 3 ![]() |
Ви завжди так, поверху прочитаєте і починаєте критику? Я чітко написав, - якщо знос більше 1 мм з кожної сторони, то проточка не рекомендується, а потрібна заміна диска. Це вказано в каталозі по дискам, і на цьому наполягає виробник. Але мабуть якийсь токар краще знає... Звісно, якщо знос менше, а є нерівності, то варто зняти верхній шар. В мене теж була 1.6 АТ, міняв на 120т. знос був дуже рівномірний, без канавок, завжди вчасно міняв колодки, вибирав з кращих і правильно обкатував.
Економія на гальмах це круто! А веде вентильовані диски елементарно, і тріскаються теж - питання умов експлуатації та якості матеріалу, але аж ніяк не конструктивних особливостей. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Ви завжди так, поверху прочитаєте і починаєте критику? Я чітко написав, - якщо знос більше 1 мм з кожної сторони, то проточка не рекомендується, а потрібна заміна диска. Це вказано в каталозі по дискам, і на цьому наполягає виробник. Але мабуть якийсь токар краще знає... Звісно, якщо знос менше, а є нерівності, то варто зняти верхній шар. В мене теж була 1.6 АТ, міняв на 120т. знос був дуже рівномірний, без канавок, завжди вчасно міняв колодки, вибирав з кращих і правильно обкатував. Економія на гальмах це круто! А веде вентильовані диски елементарно, і тріскаються теж - питання умов експлуатації та якості матеріалу, але аж ніяк не конструктивних особливостей. Знос більше міліметра це взагалі ні прощо його можна і на 50 тис. мати, але проточку вже можна робити і при такому зносі, якщо є биття. Є машини де два і більше міліметра на сторону зносу і диски неточені і їздять. Все залежить хто як тормозить. На диску від тройки ширина на сторону 9 мм. То що йому знос в 1 мм на сторону ?. Ну знімете ви ще 0.5 Буде у вас 7,5 на сторону. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 08:06 |