Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Замена тормозных дисков?
paul.mitrohin
сообщение Dec 27 2014, 23:50
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 170
Регистрация: 23.10.2013
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: Мазда 6 2.0 2011
Имя: Павел



Заметил то при торможении на небольших скоростях машина стал дергаться. Колодки еще, врде, нормальные. На передих дисках образавалитсь бортики, С наружной стороны померял 1 мм глубина, с обратной наверное столькоже, говорят надо менять при остаточной толщине 23мм, другие советуют проточить диски и не парится.
Можно ли иметь диск тоньше 23м?
А может это не в дисках проблема?

Сообщение отредактировал paul.mitrohin - Dec 28 2014, 00:13
Go to the top of the page
Вставить ник paul.mitrohin в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Kolya M3
сообщение Dec 30 2014, 00:03
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,960
Регистрация: 19.04.2008
Из: Ровно-Киев

Спасибо сказали: 121 раз(а)
Авто: mazda 3



Ви завжди так, поверху прочитаєте і починаєте критику? Я чітко написав, - якщо знос більше 1 мм з кожної сторони, то проточка не рекомендується, а потрібна заміна диска. Це вказано в каталозі по дискам, і на цьому наполягає виробник. Але мабуть якийсь токар краще знає... Звісно, якщо знос менше, а є нерівності, то варто зняти верхній шар. В мене теж була 1.6 АТ, міняв на 120т. знос був дуже рівномірний, без канавок, завжди вчасно міняв колодки, вибирав з кращих і правильно обкатував.
Економія на гальмах це круто!

А веде вентильовані диски елементарно, і тріскаються теж - питання умов експлуатації та якості матеріалу, але аж ніяк не конструктивних особливостей.


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник Kolya M3 в ответ
+Quote Post
Victor_S
сообщение Dec 30 2014, 09:44
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 823
Регистрация: 10.05.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 80 раз(а)
Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT
Имя: Віктор



Цитата(Kolya M3 @ Dec 30 2014, 00:03 ) *
Ви завжди так, поверху прочитаєте і починаєте критику? Я чітко написав, - якщо знос більше 1 мм з кожної сторони, то проточка не рекомендується, а потрібна заміна диска. Це вказано в каталозі по дискам, і на цьому наполягає виробник. Але мабуть якийсь токар краще знає... Звісно, якщо знос менше, а є нерівності, то варто зняти верхній шар. В мене теж була 1.6 АТ, міняв на 120т. знос був дуже рівномірний, без канавок, завжди вчасно міняв колодки, вибирав з кращих і правильно обкатував.
Економія на гальмах це круто!

А веде вентильовані диски елементарно, і тріскаються теж - питання умов експлуатації та якості матеріалу, але аж ніяк не конструктивних особливостей.


Знос більше міліметра це взагалі ні прощо його можна і на 50 тис. мати, але проточку вже можна робити і при такому зносі, якщо є биття. Є машини де два і більше міліметра на сторону зносу і диски неточені і їздять. Все залежить хто як тормозить.
На диску від тройки ширина на сторону 9 мм. То що йому знос в 1 мм на сторону ?. Ну знімете ви ще 0.5 Буде у вас 7,5 на сторону.
Go to the top of the page
Вставить ник Victor_S в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 5th August 2025 - 08:06