![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 06.05.2015 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 2003 ![]() |
Добрий день,
Сьогодні їздив дивитись мазду 6, загалом машина мені подобається, але на жаль я трохи дотошний, тому приділяю увагу до всіх деталей. Машина наїздила в районі 134 000, не знаю наскільки правда, але людина з якою їздив дивитись казав шо по тому як їде то можна сказати шо чесно наїздила стільки, є наклейка про заміну фільтрів на 127 000, яка зроблена до року назад. Машина з Італії. Але як завжди не обійшлось без сюрпризів - в описі мужик писав шо машина 2004 року, хоча по паспорту виявилось 2003, але він каже шо почали їздити в 2004, в оголошенні була "мінімальна корозія", на ділі виявилось чуть не так. Нижче приведені фотки. Найбільше цікавить наскільки критична ржавчина на стаканах і найгірша корозія на арці, наскільки це критично? Скільки може коштувати поремонтувати ту арку? Мужик який був зі мною він в маздах не розбирається сильно, загалом просто багато їздив, і по ходовій і по мотору ми проїхались, каже шо їде добре і шо нарікань немає, чуть веде вправо, але там диски погані і протектори стерті по різному, тому може бути іза колес. Ще одне питання, я недавно брав на прокат мазду 6 2008, і на ній коли переключаєш передачі то потрібно мінімально рухати ричагом, буквально півсантиметра відводиш і переключаєш. На цій мазді 2003 року, треба набагато більший хід ричага, це так має бути? на всіх маздах дорестайлингових воно так? на жаль досвіду з іншими маздами цих років не маю тому порівняти важко. Буду дуже вдячний якшо прокоментуєте хоч якось, бо хотілось би знати думки власників. Ходова ![]() ![]() ![]() ліва задня арка: ![]() ![]() Ще по кузову декілька ржавчин: ![]() ![]() ![]() Ну і тріснута фара ![]() ![]() Сообщение отредактировал anderhil - May 6 2015, 11:54 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 708 Регистрация: 10.04.2013 Спасибо сказали: 34 раз(а) Авто: Мазда ![]() |
Хм, если машина для себя лично и первая, то я бы посоветовал смотреть не шестерку, а тройку. Дешевле и проблем с коррозией таких нету.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 06.05.2015 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 2003 ![]() |
Хм, если машина для себя лично и первая, то я бы посоветовал смотреть не шестерку, а тройку. Дешевле и проблем с коррозией таких нету. кузов гнилой, требует конкретного ремонта и покраска, судя по ржавой ходовке саилентблокам там тоже нехорошо, все упирается в деньги, надо считать есть ли смысл брать такую машину ну для мене корозія кузова не велика проблема, якшо за 5000 грн можна зробити арку, то я на ній думаю ще безпроблемно 2-3 роки відїжжу. Вчора був і дивився ще на одну мазду 6 2004 року, так я був в шоці від власника, в нього є повна вся історія машини, всі чеки з офіційного сервісу мазди, всі огляди вчасно зроблені, електронна сервісна книжки на сайті чеської мазди. Одним словом він займався машиною конкретно, він дуже помішаний на ній, продає бо хоче купити нову мазду теж. Одним словом в нього є ВСЕ шо може зацікавити власника. І навіть в нього була гнила арка яку йому зремонтували. І навіть в цієї машини ржава ходова, але технічний стан від авторизованого сервісу мазда в чехії одобрений. от фотки: ![]() ![]() ![]() это не сделаная арка: ![]() ![]() Она чуть дороже чем ту которую я смотрел, но я доверяю владельцу, так как видно что он любит эту машину, и говорил что хочет найти того кто за ней будет смотреть так же как он. Она на зиму ее покрывал специальным воском каким то, сразу сам рассказал что менял арку потому что была гнившая (хотя я б наверное не понял что она заменена была) У него все сканы всех техосмотров и все что он делал с машиной все отсканено и есть в электронном виде, то есть можно восстановить полную историю замен всего. Меняли ремень на 120.000. Пробег 180 000. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21st July 2025 - 13:39 |