![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
Салют!
Хочу звернутися до спільноти за порадою. Поїздка до батьків перетворилася на неприємну пригоду - близько 5 ранку "добрі люди" облили мою ластівочку ![]() Тому поки машина стоїть на зберіганні в моєму гаражі обклеєна мєнтами як "вєщьдок", я мушу вирішити, як діяти далі: 1. Продавати в такому стані як є. Але розумію, що ніхто не заплатить нормальну ціну, перекупщики мають заробити свою копійку і відповідно кинути мене на ЛВ. 2. Відновлювати? Це ставить купу нових питань: - в провінції таку операцію не проведуть, це все одно, шо пересаджувати серце в сільському шпиталі! Тому треба тягти на Київ, де її дивитимуться мої хлопці. Але потім треба чекати на запчастини, а гаража в мене немає. Їй буде сумно понівеченій, самотній покинутій, голій і нещасній від в'їдливих людських поглядів. - якщо відійти від лірики, то питання зводиться до фінансової доцільності і оптимізації витрат, наприклад: замовляти донора на рАзборці? купувати оригінальні запчастини (шо видається дуже дорогим задоволенням), купувати по-можливості аналоги під тюнінг? 3. Відновлювати та продавати. Зробити машину за мінімально можливі гроші і шукати "лоха", теж якось не по-людськи!!! Дякую!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
Привіт люди!!!
Ремонт і тюнінг турбіни мені обійшовся в $300, стартер і генератор відремонтував за 3290 грн. Прошу допомоги в наступному питанні: після тюнінгу турбіна буде потужніша, і буде по факту передувати на моєму стоковому моторі (зараз є тільки даунпайп і стоковий вихлоп без каталізаторів). Рекомендують мені фронтальний інтеркулєр ставити. А я собі думаю, як можна з мінімальним бюджетом ще покращити збалансованість машини? І виникло в голові така ідея:"а чому не поставити прямоточний повітряний фільтр?", а от чи мені це взагалі потрібно, я не знаю!? Потім мені рекомендують міняти форсунки, бо вже 150 тис. машина пройшла, а вони дуже дорогі, і теж питання, постає, чи це потрібно і як перевірити, чи їх варто міняти. Також хочу ставити розпірку між стаканами, купувати доведеться закордоном! Може хтось знає різницю між цими виробниками, практичний досвід? Як і де краще замовляти? Ultra Racing AutoExe GT Spec Є ще в Харкові і Запоріжжі контори, які самопал роблять, але туди треба з машиною їхати ![]() ![]() Буду вдячний за будь-яку інформацію. Ярослав |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 115 Регистрация: 09.05.2013 Из: Киев Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 6 MPS Stage 3 Имя: Богдан ![]() |
Також хочу ставити розпірку між стаканами, купувати доведеться закордоном! Може хтось знає різницю між цими виробниками, практичний досвід? Як і де краще замовляти? Ultra Racing AutoExe GT Spec Є ще в Харкові і Запоріжжі контори, які самопал роблять, але туди треба з машиною їхати ![]() Буду вдячний за будь-яку інформацію. Ярослав Существует устойчивое мнение на амер. форумах по маздаспид, что распорка на передние стаканы не имеет смысла, так как стаканы частично интегрированы в фаервол (задняя стенка моторгого отсека), особенно, если остаешься недалеко от заводских параметров по мощности. Это касается как мпс6 с двужрычажной, так и мпс3 с однорычажной передней подвеской. Поэтому, может, лучше эти деньги на другой тюнинг потратить, имхо Касательно того, что еще ставить к турбине и даунпайпу, помоему логично впуск. Даунпай дает возможность двигу "выдыхать" больше и легче, значит нужно и больше "вдыхать" ![]() Сообщение отредактировал partisan - Dec 28 2015, 11:43 -------------------- MPS6, CP-E CAI+TIH, COBB AP, Autotech HPFP, Magnaflow CBE, Treadstone TR8 FMIC
Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
Partisan, дуже дякую за розгорнуту відповідь.
Справа полягає в тому, що внаслідок впливу температури на ланжерон він, за словами механіка потенційно може давати люфт, а відтак вібрацію. Тому я хотів розпіркою перестрахуватися. Машина горіла буквально 4-5 хв., як вплинула температура від горіння пластмаси, я не знаю. Дякую за рекомендацію по впуску! Це має бути ось така система: ![]() $350 коштує нова. Существует устойчивое мнение на амер. форумах по маздаспид, что распорка на передние стаканы не имеет смысла, так как стаканы частично интегрированы в фаервол (задняя стенка моторгого отсека), особенно, если остаешься недалеко от заводских параметров по мощности. Это касается как мпс6 с двужрычажной, так и мпс3 с однорычажной передней подвеской. Поэтому, может, лучше эти деньги на другой тюнинг потратить, имхо Касательно того, что еще ставить к турбине и даунпайпу, помоему логично впуск. Даунпай дает возможность двигу "выдыхать" больше и легче, значит нужно и больше "вдыхать" ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1st May 2025 - 06:45 |