Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Почему 2.3 DIZI Turbo показывает кулак?, Порвем баян про кулак дружбы
mops
сообщение Feb 2 2016, 21:56
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 63
Регистрация: 10.08.2014
Из: Днепр

Спасибо сказали: 2 раз(а)
Авто: 6 MPS
Имя: Вова



2.3 DIZI Turbo славится своим умением неожиданно показать кулак дружбы.
И не всегда причина понятна.
У кого случалась такая беда, какая по итогу была названа причина взрыва?
Go to the top of the page
Вставить ник mops в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
scirocco
сообщение Feb 3 2016, 11:17
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 194
Регистрация: 27.09.2009
Из: Kyiv&Lviv

Спасибо сказали: 10 раз(а)
Авто: 3MPS



А можна детальніше? Який пробіг? При яких обставинах сталося? Чи були симптоми, напр. звуки, що передували кулаку дружби? Вискочив 4-й шатун чи якийсь інший?

Загалом найбільш загальноприйнята версія щодо причини - детонація. Не зважаючи на те, що на двигуні стоїть датчик детонації, який в разі її виникнення посилає команду негайного збагачення суміші і відкату моменту запалювання, часта детонація таки робить свою чорну справу, постійно в малих дозах перевантажує шатун, що призводить до втомлюваності структури металу, виникнення мікротріщин і в результаті розтягувань, надломів ітд. Найчастішою причиною детону є неадекватне теплове навантаження на двигун і низькооктанове паливо, яке запалюється при нижчих температурах ніж потрібно або навіть самозапалюється від стиснення, як в дизельних двигунах, від чого виникає спалах в момент, коли цього не повинно бути, що в свою чергу викликає удар по поршню, який передається на шатун, колінвал ітд. Навіть на стоку, при умові забитого радіатора чи повільної міської їзди в спеку ризик виникнення детонації є досить значним, особливо в ситуації, коли машина, яка довго стояла в заторі або тягнулася на 1-2 передачах відразу після того різко розганяється.

Для профілактики рекомендується уважно слідкувати за станом радіатора, у разі, якщо він забитий, постійно його промивати, слідкувати за сезонністю мастила в двигуні, не заливати надто рідкі в гарячу погоду, а після пробігу 120-150 ткм на літо лити мастило з верхнім індексом 40, це зменшить тертя а відтак і нагрівання. Так само доречно буде слідківати за режимом водіння, оскільки детонація виникає в умовах максимальних навантажень, перед такими буде доречно "продувати" радіатор, інтеркуллер, проїхавши хоча б 200-300 метрів зі швидкістю без повного навантаження. Ну і головне - бензин, заливати 100-й, особливо влітку і особливо в спеку. Як додатковий засіб можна купити чи позичити тестовий кабель OBD2 і слідкувати за спрацюваннями датчика детонації, коли, наскільки, як часто і в яких умовах він спрацьовує. На основі спостережень можна краще зрозуміти моменти, яких не варто досягати. Або ж перепрошити ЕБУ таким чином, щоби в конкретно цих моментах не було максимального навантаження а відтак і дтону. Як варіант для умов, де немає нормального бензину, можна також перепрошитися на Аі95, суть такої перепрошивки якраз і полягає в заниженні потужності в моментах, де можливе виникнення детонації.

Сообщение отредактировал scirocco - Feb 3 2016, 11:18


Спасибо сказали:
Go to the top of the page
Вставить ник scirocco в ответ
+Quote Post
echtesvirus
сообщение Feb 3 2016, 13:50
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 111
Регистрация: 10.07.2011
Из: Kyiv

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS



У мене виникло наступне питання: а чи існує спосіб завчасного визначення того, що цей т.з. "кулак дружби" уже на підході?
Я, наприклад, на стоку часто їздив на якісному 95, і зараз думаю, чи не краще було би поміняти, наприклад, шатуни, щоб не купувати мотор, так як MOPS?


Цитата(scirocco @ Feb 3 2016, 11:17 ) *
А можна детальніше? Який пробіг? При яких обставинах сталося? Чи були симптоми, напр. звуки, що передували кулаку дружби? Вискочив 4-й шатун чи якийсь інший?

Загалом найбільш загальноприйнята версія щодо причини - детонація. Не зважаючи на те, що на двигуні стоїть датчик детонації, який в разі її виникнення посилає команду негайного збагачення суміші і відкату моменту запалювання, часта детонація таки робить свою чорну справу, постійно в малих дозах перевантажує шатун, що призводить до втомлюваності структури металу, виникнення мікротріщин і в результаті розтягувань, надломів ітд. Найчастішою причиною детону є неадекватне теплове навантаження на двигун і низькооктанове паливо, яке запалюється при нижчих температурах ніж потрібно або навіть самозапалюється від стиснення, як в дизельних двигунах, від чого виникає спалах в момент, коли цього не повинно бути, що в свою чергу викликає удар по поршню, який передається на шатун, колінвал ітд. Навіть на стоку, при умові забитого радіатора чи повільної міської їзди в спеку ризик виникнення детонації є досить значним, особливо в ситуації, коли машина, яка довго стояла в заторі або тягнулася на 1-2 передачах відразу після того різко розганяється.

Для профілактики рекомендується уважно слідкувати за станом радіатора, у разі, якщо він забитий, постійно його промивати, слідкувати за сезонністю мастила в двигуні, не заливати надто рідкі в гарячу погоду, а після пробігу 120-150 ткм на літо лити мастило з верхнім індексом 40, це зменшить тертя а відтак і нагрівання. Так само доречно буде слідківати за режимом водіння, оскільки детонація виникає в умовах максимальних навантажень, перед такими буде доречно "продувати" радіатор, інтеркуллер, проїхавши хоча б 200-300 метрів зі швидкістю без повного навантаження. Ну і головне - бензин, заливати 100-й, особливо влітку і особливо в спеку. Як додатковий засіб можна купити чи позичити тестовий кабель OBD2 і слідкувати за спрацюваннями датчика детонації, коли, наскільки, як часто і в яких умовах він спрацьовує. На основі спостережень можна краще зрозуміти моменти, яких не варто досягати. Або ж перепрошити ЕБУ таким чином, щоби в конкретно цих моментах не було максимального навантаження а відтак і дтону. Як варіант для умов, де немає нормального бензину, можна також перепрошитися на Аі95, суть такої перепрошивки якраз і полягає в заниженні потужності в моментах, де можливе виникнення детонації.

Go to the top of the page
Вставить ник echtesvirus в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме
- mops   Почему 2.3 DIZI Turbo показывает кулак?   Feb 2 2016, 21:56
- - Desmont   Слишком много момента на низах, и детон. Что проти...   Feb 2 2016, 22:16
|- - echtesvirus   а детонація, це наслідок якості пального? Якшо я л...   Feb 2 2016, 22:33
- - Desmont   На стоке шатун не вылазит но прошивка не самый айс...   Feb 2 2016, 23:35
|- - mops   Цитата(Desmont @ Feb 2 2016, 23:35 ) На с...   Feb 3 2016, 08:46
|- - Desmont   Цитата(mops @ Feb 3 2016, 08:46 ) А вот и...   Feb 3 2016, 09:45
- - mops   Сомнительное везение )   Feb 3 2016, 10:53
- - mops   МПС конечно не самый надежный авто, но чтобы дырка...   Feb 3 2016, 11:07
- - sssval   рецепт ситуации как бы прост - повышенная передача...   Feb 3 2016, 11:17
- - scirocco   А можна детальніше? Який пробіг? При яких обставин...   Feb 3 2016, 11:17
|- - echtesvirus   Дякую за розгорнутий і зрозумілий допис по темі...   Feb 3 2016, 11:30
|- - mops   Цитата(scirocco @ Feb 3 2016, 11:17 ) А м...   Feb 3 2016, 13:27
||- - Alex_SAB   Цитата(mops @ Feb 3 2016, 13:27 ) 150 ткм...   Feb 9 2016, 11:39
||- - EHOT22   Цитата(Alex_SAB @ Feb 9 2016, 11:39 ) Оди...   Feb 9 2016, 13:21
|- - echtesvirus   У мене виникло наступне питання: а чи існує спосіб...   Feb 3 2016, 13:50
- - Ganz   Цитата(mops @ Feb 3 2016, 13:27 ) 150 ткм...   Feb 3 2016, 16:53
|- - mops   Цитата(Ganz @ Feb 3 2016, 16:53 ) явно да...   Feb 3 2016, 18:16
|- - Ganz   Цитата(mops @ Feb 3 2016, 18:16 ) И это п...   Feb 3 2016, 20:57
|- - mops   Цитата(Ganz @ Feb 3 2016, 20:57 ) Так я п...   Feb 4 2016, 08:39
|- - EHOT22   Цитата(mops @ Feb 4 2016, 08:39 ) Я не зн...   Feb 4 2016, 11:44
- - Kolya M3   не все так однозначно, перший раз (так був і други...   Feb 3 2016, 22:18
- - Ganz   Цитата(mops @ Feb 4 2016, 08:39 ) Я не зн...   Feb 4 2016, 16:42
|- - mops   Цитата(Ganz @ Feb 4 2016, 16:42 ) Просто ...   Feb 4 2016, 17:05
||- - Ganz   Цитата(mops @ Feb 4 2016, 17:05 ) Врядли....   Feb 4 2016, 18:30
||- - mops   Цитата(Ganz @ Feb 4 2016, 18:30 ) А бенз ...   Feb 4 2016, 18:34
||- - Ganz   Цитата(mops @ Feb 4 2016, 18:34 ) 98. На ...   Feb 4 2016, 19:11
|- - UsAlex   Цитата(Ganz @ Feb 4 2016, 16:42 ) С 3х ты...   Feb 4 2016, 17:05
- - Alpine   Скорость панты, вторая передача, бенз юпг 98, с ...   Dec 21 2016, 10:05
- - vital mps   Есть болезнь термостата,отсюда перегрев и Привет...   Dec 24 2016, 23:30
|- - Alpine   Цитата(vital mps @ Dec 24 2016, 23:30 ) Е...   Dec 25 2016, 00:50
|- - vital mps   Цитата(Alpine @ Dec 25 2016, 00:50 ) Да п...   Jan 5 2017, 00:42
|- - Alpine   Цитата(vital mps @ Jan 5 2017, 00:42 ) По...   Jan 25 2017, 22:58
|- - EHOT22   Цитата(Alpine @ Jan 25 2017, 22:58 ) Это ...   Jan 26 2017, 13:56
|- - vital mps   Цитата(Alpine @ Jan 25 2017, 22:58 ) Это ...   Jan 26 2017, 20:26
- - Alpine   Гильза целая что интересно)   Jan 26 2017, 23:15


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 25th July 2025 - 19:29