![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 63 Регистрация: 10.08.2014 Из: Днепр Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: 6 MPS Имя: Вова ![]() |
2.3 DIZI Turbo славится своим умением неожиданно показать кулак дружбы.
И не всегда причина понятна. У кого случалась такая беда, какая по итогу была названа причина взрыва? |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
А можна детальніше? Який пробіг? При яких обставинах сталося? Чи були симптоми, напр. звуки, що передували кулаку дружби? Вискочив 4-й шатун чи якийсь інший?
Загалом найбільш загальноприйнята версія щодо причини - детонація. Не зважаючи на те, що на двигуні стоїть датчик детонації, який в разі її виникнення посилає команду негайного збагачення суміші і відкату моменту запалювання, часта детонація таки робить свою чорну справу, постійно в малих дозах перевантажує шатун, що призводить до втомлюваності структури металу, виникнення мікротріщин і в результаті розтягувань, надломів ітд. Найчастішою причиною детону є неадекватне теплове навантаження на двигун і низькооктанове паливо, яке запалюється при нижчих температурах ніж потрібно або навіть самозапалюється від стиснення, як в дизельних двигунах, від чого виникає спалах в момент, коли цього не повинно бути, що в свою чергу викликає удар по поршню, який передається на шатун, колінвал ітд. Навіть на стоку, при умові забитого радіатора чи повільної міської їзди в спеку ризик виникнення детонації є досить значним, особливо в ситуації, коли машина, яка довго стояла в заторі або тягнулася на 1-2 передачах відразу після того різко розганяється. Для профілактики рекомендується уважно слідкувати за станом радіатора, у разі, якщо він забитий, постійно його промивати, слідкувати за сезонністю мастила в двигуні, не заливати надто рідкі в гарячу погоду, а після пробігу 120-150 ткм на літо лити мастило з верхнім індексом 40, це зменшить тертя а відтак і нагрівання. Так само доречно буде слідківати за режимом водіння, оскільки детонація виникає в умовах максимальних навантажень, перед такими буде доречно "продувати" радіатор, інтеркуллер, проїхавши хоча б 200-300 метрів зі швидкістю без повного навантаження. Ну і головне - бензин, заливати 100-й, особливо влітку і особливо в спеку. Як додатковий засіб можна купити чи позичити тестовий кабель OBD2 і слідкувати за спрацюваннями датчика детонації, коли, наскільки, як часто і в яких умовах він спрацьовує. На основі спостережень можна краще зрозуміти моменти, яких не варто досягати. Або ж перепрошити ЕБУ таким чином, щоби в конкретно цих моментах не було максимального навантаження а відтак і дтону. Як варіант для умов, де немає нормального бензину, можна також перепрошитися на Аі95, суть такої перепрошивки якраз і полягає в заниженні потужності в моментах, де можливе виникнення детонації. Сообщение отредактировал scirocco - Feb 3 2016, 11:18 Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 111 Регистрация: 10.07.2011 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS ![]() |
У мене виникло наступне питання: а чи існує спосіб завчасного визначення того, що цей т.з. "кулак дружби" уже на підході?
Я, наприклад, на стоку часто їздив на якісному 95, і зараз думаю, чи не краще було би поміняти, наприклад, шатуни, щоб не купувати мотор, так як MOPS? А можна детальніше? Який пробіг? При яких обставинах сталося? Чи були симптоми, напр. звуки, що передували кулаку дружби? Вискочив 4-й шатун чи якийсь інший? Загалом найбільш загальноприйнята версія щодо причини - детонація. Не зважаючи на те, що на двигуні стоїть датчик детонації, який в разі її виникнення посилає команду негайного збагачення суміші і відкату моменту запалювання, часта детонація таки робить свою чорну справу, постійно в малих дозах перевантажує шатун, що призводить до втомлюваності структури металу, виникнення мікротріщин і в результаті розтягувань, надломів ітд. Найчастішою причиною детону є неадекватне теплове навантаження на двигун і низькооктанове паливо, яке запалюється при нижчих температурах ніж потрібно або навіть самозапалюється від стиснення, як в дизельних двигунах, від чого виникає спалах в момент, коли цього не повинно бути, що в свою чергу викликає удар по поршню, який передається на шатун, колінвал ітд. Навіть на стоку, при умові забитого радіатора чи повільної міської їзди в спеку ризик виникнення детонації є досить значним, особливо в ситуації, коли машина, яка довго стояла в заторі або тягнулася на 1-2 передачах відразу після того різко розганяється. Для профілактики рекомендується уважно слідкувати за станом радіатора, у разі, якщо він забитий, постійно його промивати, слідкувати за сезонністю мастила в двигуні, не заливати надто рідкі в гарячу погоду, а після пробігу 120-150 ткм на літо лити мастило з верхнім індексом 40, це зменшить тертя а відтак і нагрівання. Так само доречно буде слідківати за режимом водіння, оскільки детонація виникає в умовах максимальних навантажень, перед такими буде доречно "продувати" радіатор, інтеркуллер, проїхавши хоча б 200-300 метрів зі швидкістю без повного навантаження. Ну і головне - бензин, заливати 100-й, особливо влітку і особливо в спеку. Як додатковий засіб можна купити чи позичити тестовий кабель OBD2 і слідкувати за спрацюваннями датчика детонації, коли, наскільки, як часто і в яких умовах він спрацьовує. На основі спостережень можна краще зрозуміти моменти, яких не варто досягати. Або ж перепрошити ЕБУ таким чином, щоби в конкретно цих моментах не було максимального навантаження а відтак і дтону. Як варіант для умов, де немає нормального бензину, можна також перепрошитися на Аі95, суть такої перепрошивки якраз і полягає в заниженні потужності в моментах, де можливе виникнення детонації. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25th July 2025 - 19:29 |