Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Проблеми зі щепленням, Проблеми з щепленням, коробкою КПП
Тарік
сообщение Feb 18 2016, 15:55
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 320
Регистрация: 19.08.2011
Из: Моршин

Спасибо сказали: 14 раз(а)
Авто: Mazda 323f BA Z5
Имя: Тарас



Доброго здоров я. Мазда 323 F BA 1,5
Симптоми.
Педаль щеплення стала трохи туговатою ніж раніше, спочатку подумав що просто здалося...
А сьогодні Здійснив коротку поїздку, думаю, гляну під капот, візуально обслідую....подьоргав шток, на перший погляд все нормально.... Заводжу мотор їхати назад, а педаль щеплення просто провалилась....я вшоці....Тобто педаль після натиску мала би вернутись в попереднє положення, а вона це робить дуже ліниво, зусилля практично немає...
Щеплення "бере" в самому верху....передачу прийшлось просто запихати щоб до гаража доїхати...
Надіюсь що форум живий...
Відпишіться, з попередніми діагнозами, хто з таким стикався...
Ну і готуюся до гіршого. Планую в суботу скинути коробку, цього нікорли неробив і боюсь накосячити. Напишіть чи реально зняти двом чоловікам в гаражній ямі, і ще на рахунок піввісей (приводів до коліс) як вони зчленовані в коробці? Знімати коробку разом з півосями? Під мотор треба щось підставляти? Коробка важка? Реально втримати?
Ох...надісь форум живий....
Go to the top of the page
Вставить ник Тарік в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Тарік
сообщение Feb 20 2016, 19:53
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 320
Регистрация: 19.08.2011
Из: Моршин

Спасибо сказали: 14 раз(а)
Авто: Mazda 323f BA Z5
Имя: Тарас



Банка тормозухи і прокачка робочого циліндру серйозно зекономила сімейний бюджет!
Дякую Coupe626 за вчасну підказку.
Прокачав циліндр в якості профілактики, перед тим як остаточно почати відкручувати коробку...
Тестовий проїзд (без глушака crazy.gif ) показав , що не все так погано як я собі уявляв...хоча це передсмертна агонія зчеплення.
Проблема вирішилась на 80 % зчеплення бере вверху, регулювання педалі трохи випрпавило ситуацію, але все одно незвично, переключення передач без змін (сплюнув три рази)...
P.S Тяга без глушака ууууух!!!
Go to the top of the page
Вставить ник Тарік в ответ
+Quote Post
Coupe626
сообщение Feb 21 2016, 14:02
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,462
Регистрация: 25.12.2008
Из: Харьков

Спасибо сказали: 172 раз(а)
Авто: 7
Имя: Яша(реальное еще короче)



Цитата(Тарік @ Feb 20 2016, 19:53 ) *
Банка тормозухи і прокачка робочого циліндру серйозно зекономила сімейний бюджет!
Дякую Coupe626 за вчасну підказку.
Прокачав циліндр в якості профілактики, перед тим як остаточно почати відкручувати коробку...
Тестовий проїзд (без глушака crazy.gif ) показав , що не все так погано як я собі уявляв...хоча це передсмертна агонія зчеплення.
Проблема вирішилась на 80 % зчеплення бере вверху, регулювання педалі трохи випрпавило ситуацію, але все одно незвично, переключення передач без змін (сплюнув три рази)...
P.S Тяга без глушака ууууух!!!

Нема за що give_rose.gif
Если берет вверху значит диск сцепления на подходе,регулировкой особо не поправишь-менять накладки надо будет по-любому(как эконом вариант стают по-моему с классики, переклепать и все дела),но это если пружины на диске живые+ после разборки глянуть на корзину что там с лепестками чтоб 2а раза туда не лазить.Вообщем сложного там ничего нет,накладки отсверлишь и в магазин,могу ошибаться может и с переднеприводного ВАЗа,не помню уже точно. Успехов!
Go to the top of the page
Вставить ник Coupe626 в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 30th July 2025 - 00:14