![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт.
Пацієнт: Mazda 323F BA, 96 рік випуску. Виставляю на ній обороти по стробоскопу (точно так само як описано ]]>тут]]>). Робота двигуна помітно вирівнюється, немає більше провалів при повороті руля, включення фар і ін. Загалом холості обороти помітно стабілізуються. Але після цього з'являється суттєвий мінус, а саме: дуже сильно машина втрачає в динаміці розгону, стає дуже тупою. Підкручуєш трамблер в сторону більш раннього запалювання - динаміка оживає, але відповідно збивається саме регулювання по міткам шківа. Ось така загадка для мене. Може хтось допоможе мені її розгадати, буду дуже вдячний. По діагностиці: комп'ютер помилок не видав. Були замінені свічки на Denso, ВВ кабеля, чистились форсунки, промивалась ДЗ і КХХ. Регулювались клапана. В мене є підозра на кисневвий датчик (лямбда), оскільки не знаю коли він в останнє мінявся, і чи взагалі колись мінявся (машина в мене вже 4 роки). Сообщение отредактировал Chefild - Dec 10 2016, 14:21 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Зробив діагностику форсканом:
]]>https://youtu.be/o_EpOruYLT0]]> По діагностиці, що кинулось мені в очі: - кут випередження запалювання на комп'ютері показало 6-8 град., а коли свічу стробоскопом то показує +- 10 град. - не включається вентилятор радіатора, навіть коли температура рідини підскакує вище 100 градусів. На комп'ютері пише off, значить сам комп'ютер не включає. З якої температури він повинен запуститись? - лямбда зонд живий, але не впевнений наскільки він точно і правильно показує рівень кисню у вихлопних газах. Цей датчик виглядає вже ну дуже старим, можливо навіть стоїть ще рідний. (маю новий на заміну Denso) - помилок комп'ютер не видав. І так, коли заводжу з перемичкою, то на початку провал, а потім обороти стабілізуються. Якщо комп'ютер каже правду відносно кута випередження запалювання, то виходить що кут потрібно підправити на + 2-4 градуса. Тобто трамблер потрібно підкрутити в сторону більш пізнього запалювання, в результаті чого машина стане ще тупішою. Чи може в даній ситуації барахлити трамблер, і як його можна продіагностувати? Крім трамблера, що ще по механіці може впливати на КВЗ? Думав що діагностика дасть якісь відповіді, а тепер ще більше запитань ![]() Сообщение отредактировал Chefild - Dec 17 2016, 14:52 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 01.03.2015 Из: Нетешин Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 ![]() |
Зробив діагностику форсканом: ]]>https://youtu.be/o_EpOruYLT0]]> По діагностиці, що кинулось мені в очі: - кут випередження запалювання на комп'ютері показало 6-8 град., а коли свічу стробоскопом то показує +- 10 град. - не включається вентилятор радіатора, навіть коли температура рідини підскакує вище 100 градусів. На комп'ютері пише off, значить сам комп'ютер не включає. З якої температури він повинен запуститись? - лямбда зонд живий, але не впевнений наскільки він точно і правильно показує рівень кисню у вихлопних газах. Цей датчик виглядає вже ну дуже старим, можливо навіть стоїть ще рідний. (маю новий на заміну Denso) - помилок комп'ютер не видав. І так, коли заводжу з перемичкою, то на початку провал, а потім обороти стабілізуються. Якщо комп'ютер каже правду відносно кута випередження запалювання, то виходить що кут потрібно підправити на + 2-4 градуса. Тобто трамблер потрібно підкрутити в сторону більш пізнього запалювання, в результаті чого машина стане ще тупішою. Чи може в даній ситуації барахлити трамблер, і як його можна продіагностувати? Крім трамблера, що ще по механіці може впливати на КВЗ? Думав що діагностика дасть якісь відповіді, а тепер ще більше запитань ![]() - Кут запалювання ставиться тільки по стробоскопу, а не по форскану. - Ну у мене карлсон пише fan1-fan2-fan3, коли включаэться карлсон по fan3 пише on. Включається щось на зразок 105 градусів, якщо залятий антифриз, якщо вода то раніш. - Лямбду як не пробував но продіагностувати осцилографом що в форскані нормальну незумів, тільки повноцінним авто осцілографом побачив нормально графіки. - це вже добре, що немає помилок. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 8th October 2025 - 08:59 |