![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
Воно дурне, воно вже дуже давно хтіло ротор і нірешті таки купило Риксу. Взяв з убитим двиглом на машинці і майже живим (статори ледь подряпані зкраєчку) іншим двиглом під відновлення. З досвіду - зібрав власноруч over 50 звичайних двигунів (маю власну невеличку СТО), але в роторних - 0 без палички. Інспекція обох розібраних привела до думки втулить в донора середню і задню кришки від рідного. Застрєлу не було на жодному, але в донорі задня крищка мала пошкодження десь на 0.7-0.8 мм. Вирівняв всі поверхні, загалом знято 0.28. Перше питання - чи таке можна робити в принципі? Так, не дивуйтеся, це мрія, тому спочатку робиш, потім думаєш. І друге питання, найцікавіше - чи воно того варте? Тобто, задекларовано живе двигло коштує 30-40К гривень. "рассьіпуха" (здибав на драйві) для відновлення двигла - приблизно так само. Що порадите? Збирати майже нове або ризикнути і і спробувать покататися Україною в пошуках чогось живого? Варіанти із свапом на "шеснарь" або 2JZ не пропонувати, ротор - наше все!
Забув додати одну деталь - мій бюджет (та, я знаю, що все тілько починається) 40-50К гривень. Головне - щоб воно поїхало. Далі буде. Сообщение отредактировал MWB - Feb 13 2021, 03:53 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
На фоні ейфорії, межуючою з істерикою, вирішив поміняти звук, сучільда нарешті поїхала та, як має, чом би і не продовжити апгрейд. І отут знов піздєц підкрався з посмішкою
хижей. Замовив на Караудіо адаптер, який, за обіцяннями продавця, мав підтримувати рідний екранчик і клімат, але ж болт завода Пєтровського (був в Херсоні такий) з лєвой рєзьбой. Намагався знайти варіанти, але єдине, що дав пошук, це ]]>https://megazakaz.com/ebay/product/151143579673]]> тобто Metra 95-7510HG. Панове, якщо хтось проходив цей шлях, міняв цей уїбаньський BOSE на щось адекватне, підкажіть, як це зробити. З мене магар, в будь-якому вигляді, навіть для тих, хто не п'є. Сообщение отредактировал MWB - Mar 24 2021, 00:51 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
На фоні ейфорії, межуючою з істерикою, вирішив поміняти звук, сучільда нарешті поїхала та, як має, чом би і не продовжити апгрейд. І отут знов піздєц підкрався з посмішкою Дмитро, я так понимаю, что вы все равно к советам не прислушиваетесь, поэтому не совсем понятно, зачем советов спрашиваете) писали, что категорически нельзя брать мотор в Болехове - мотор в болехове взят) Писали, что единственное решение по музыке это рамка с адаптером за 250 дол, причем адаптеры разные под климат и кондиц - взята какая то нерабочая хрень)хижей. Замовив на Караудіо адаптер, який, за обіцяннями продавця, мав підтримувати рідний екранчик і клімат, але ж болт завода Пєтровського (був в Херсоні такий) з лєвой рєзьбой. Намагався знайти варіанти, але єдине, що дав пошук, це ]]>https://megazakaz.com/ebay/product/151143579673]]> тобто Metra 95-7510HG. Панове, якщо хтось проходив цей шлях, міняв цей уїбаньський BOSE на щось адекватне, підкажіть, як це зробити. З мене магар, в будь-якому вигляді, навіть для тих, хто не п'є. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() MPSовод Группа: MAZDAвод Сообщений: 8,046 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 733 раз(а) Авто: была Mazda 3 2.0, 3 MPS, 6 MPS, RX-8 HP ![]() |
Думаю, за 1500-2000 дол. можно брать двигатель при условии, что в него никто еще не влез и ровная компрессия на горячую хотя бы не ниже 90пси.
При должном обслуживании и эксплуатации такого должно хватить тысяч на 10-15. Успеть покататься и продать, пока еще на ходу. Интересно, какая компрессия по обоим секциям была у этого из Болехова и чем замеряли? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
Думаю, за 1500-2000 дол. можно брать двигатель при условии, что в него никто еще не влез и ровная компрессия на горячую хотя бы не ниже 90пси. б.у мотор вобще нельзя брать ни где и ни за сколько, это выкинутые деньги в любом случае. а тем более в болехове)При должном обслуживании и эксплуатации такого должно хватить тысяч на 10-15. Успеть покататься и продать, пока еще на ходу. Интересно, какая компрессия по обоим секциям была у этого из Болехова и чем замеряли? |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9th August 2025 - 05:34 |