Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Данный раздел предназначен для обсуждения изменения автомобильной аудио- и видеотехники.
Название темы должно описывать суть обсуждения, модель машины указывается при желании.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Доработка головы в М3, Ура! Вторая штатная голова переделана!
ХАИ
сообщение Aug 14 2007, 17:39
Сообщение #1


талантливейший подлец(с)


Группа: MAZDAвод
Сообщений: 24,157
Регистрация: 26.06.2007
Из: Понаехаловск

Спасибо сказали: 741 раз(а)
Авто: Тропический ветер))
Имя: великолепнейший мерзавец(с)



Хочу поделиться радостью - мне Halin переделал штатную голову в моей ласточке, в конце недели ставлю аппаратуру, думаю на общей маздовке смогу продемонстрировать результат yahoo.gif Комплектация - примерно аналогична его машине, с некоторыми исправлениями (кто не видел отчета - Halin в Тернополе занял 4е место на соревнованиях по автозвуку в группе Аматоры (при не особо колоссальных вложениях), и то, до 3го места просто не хватило звукового давления - 100дБ, а надо 110 sad.gif ). У меня будут учтены ошибки. Этап полной шумоизоляции, прокладки кабелей и переработки головы пройден. Результат - супер! На трассе не слышно окружающих машин! Всю аппаратуру ставлю HELIX. Без хорошей качественной музыки жить просто не могу! Кстати, кто-то еще был на Каzантипе? clapping.gif


--------------------
Люди, которым я не нравлюсь, должны принять одну простую вещь - цианид калия

Не верь, не бойся, не проси.

Жизнь надо прожить так, чтобы в аду сказали: "Извините, у нас приличные люди!"

Лучший аргумент против демократии - пятиминутная беседа со средним избирателем. У.Черчилль

"If one day the speed kills me, don't cry because I was smiling" -P. Walker
Go to the top of the page
Вставить ник ХАИ в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Рост
сообщение Aug 29 2007, 16:49
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: 8



Привіт.
Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші.

Стосовно всього іншого.
Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні.
Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями.
Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший.
Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів.
Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема.
Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське.


На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні.

Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів.

Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило.


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник Рост в ответ
+Quote Post
it_manager
сообщение Aug 29 2007, 21:29
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 400
Регистрация: 29.06.2007
Из: Киев

Спасибо сказали: 21 раз(а)
Авто: Mazda CX-7 Aurora Blue Mica
Имя: Дмитрий



Цитата(Рост @ Aug 29 2007, 17:49 ) *
Привіт.
Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші.

Стосовно всього іншого.
Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні.
Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями.
Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший.
Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів.
Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема.
Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське.


На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні.

Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів.

Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило.


Ростислав, а сколько стоит инсталляция такого уровня как описано в Вашей студии?
Автомобиль - Mazda 3 Sport Sedan. Нужно установить компонентную акустику вперед, с изготовлением подимуов под вуферы и установкой твиттеров в стойки, усилитель, саб. Шумоизоляция есть, но думаю, ее нужно будет дорабатывать, вариант с термо- вибро- и шумо- изоляцией крыши мне понравился (машина тоже черного цвета...). Голову на данном этапе оставляем родную, попробую договориться с Halin о ее доработке... В будущем хочу поставить мультимедийную станцию 1DIN с монитором...
Go to the top of the page
Вставить ник it_manager в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме
- ХАИ   Доработка головы в М3   Aug 14 2007, 17:39
- - daysleeper   Цитата(ХАИ @ Aug 14 2007, 18:39 ) Хочу по...   Aug 14 2007, 17:46
|- - it_manager   Цитата(daysleeper @ Aug 14 2007, 18:46 ) ...   Aug 19 2007, 17:37
|- - smt   Цитата(it_manager @ Aug 19 2007, 18:37 ) ...   Aug 20 2007, 12:50
- - smt   Цитата(ХАИ @ Aug 14 2007, 18:39 ) ! В...   Aug 15 2007, 07:56
- - ZeroGravity   Цитата(ХАИ @ Aug 14 2007, 18:39 ) Хочу по...   Aug 15 2007, 09:36
- - magic   Цитата(ХАИ @ Aug 14 2007, 17:39 ) Хочу по...   Aug 15 2007, 11:42
- - ХАИ   Обесшумка с одновременным прокладыванием кабелей о...   Aug 15 2007, 16:11
|- - smt   Цитата(ХАИ @ Aug 15 2007, 17:11 ) Честно,...   Aug 15 2007, 16:13
- - ZeroGravity   Да мне бы только голову переделать.....   Aug 15 2007, 16:56
- - ХАИ   Цитата(smt @ Aug 15 2007, 17:13 ) это нав...   Aug 16 2007, 14:30
- - maxwell   доработка родной головы это конечно круто и смелый...   Aug 19 2007, 22:52
- - ХАИ   Цитата(it_manager @ Aug 19 2007, 18:37 ) ...   Aug 20 2007, 10:34
|- - flash   Цитата(ХАИ @ Aug 20 2007, 11:34 ) Пиши Ха...   Aug 20 2007, 10:37
|- - Halin   Цитата(ХАИ @ Aug 20 2007, 10:34 ) .....Од...   Aug 23 2007, 22:31
- - ХАИ   Цитата(flash @ Aug 20 2007, 11:37 ) Поздр...   Aug 20 2007, 12:20
- - maxwell   ХАИ, поздравляю тебя!!   Aug 20 2007, 17:57
- - it_manager   Цитата(smt @ Aug 20 2007, 13:50 ) По дора...   Aug 20 2007, 18:05
|- - smt   Цитата(it_manager @ Aug 20 2007, 19:05 ) ...   Aug 21 2007, 09:02
- - ХАИ   Цитата(maxwell @ Aug 20 2007, 18:57 ) ХАИ...   Aug 21 2007, 09:26
- - ХАИ   Значит, в машину мне поставили линейку HELIX Preci...   Aug 21 2007, 15:58
- - Рост   Привіт. Про голову детальніше, якщо захоче, розкаж...   Aug 29 2007, 16:49
|- - it_manager   Цитата(Рост @ Aug 29 2007, 17:49 ) Привіт...   Aug 29 2007, 21:29
- - ХАИ   Вот вам слово профессионала! Настоятельно всем...   Aug 29 2007, 17:06
- - Рост   ЦитатаРостислав, а сколько стоит инсталляция таког...   Aug 29 2007, 22:03
- - Goha 715   Михаил. Кидаю фоты моего ГУ сюда   Feb 3 2013, 12:26


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 23rd July 2025 - 02:15