Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Этот раздел предназначен для свободного общения между посетителями форума по деловым вопросам, не касающимся основной тематики форума.

ЗАПРЕЩЕНО:
1. Флудить и оффтопить.
2. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
3. Использовать нецензурную лексику.

> Порядок возврата телефона в течении 14 дней., Как вернуть телефон обратно в магазин? юр. вопрос.
magic
сообщение Oct 19 2008, 18:59
Сообщение #1


Счастье - главная мотивация всех моих действий


Группа: Мазда-Гвардия
Сообщений: 6,415
Регистрация: 13.08.2007
Из: Киев, Академгородок

Спасибо сказали: 644 раз(а)
Авто: будет паркетник 4WD
Имя: Александр



Был приобретён мобильный телефон, неделю назад. Телефон стал "глючить" рябит дисплей на одном фоне. Не падал, не тонул.
Магазин человека отправляет в офф. сервис, для заключения, что это заводской брак и дальнейшей заменой.
Человек из сервисного центра, говорит, что так как товар приобретён до истечения 14 дней, то все обязательства по выдаче заключения несет продавец и на руки заключения выдается ТОЛЬКО продавцу.

Если не тяжело подскажите кто прав, а точнее, что делать человеку, желательно с указанием ст. п.п. "Закона о защите прав потребителя"


--------------------
Дружите с умным, ибо друг дурак порой опаснее, чем умный враг.
]]>Правила размещения рекламы на форуме]]>
Go to the top of the page
Вставить ник magic в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Login
сообщение Oct 20 2008, 08:58
Сообщение #2


маздапипл )


Группа: MAZDAвод
Сообщений: 19,514
Регистрация: 21.06.2007
Из: Киев

Спасибо сказали: 683 раз(а)
Авто: Тига 4мот тси )
Имя: Александр



Ну вот все правильно avtoprofi написал, те же нормы обозначены и в Гражданском кодексе

Стаття 707. Обмін товару
1. Покупець має право протягом чотирнадцяти днів з моменту передання йому непродовольчого товару неналежної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо. У разі виявлення різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок з продавцем.
Якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право повернути придбаний товар продавцеві та одержати сплачену за нього грошову суму.
Вимога покупця про обмін або повернення товару підлягає задоволенню, якщо товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості та за наявності доказів придбання товару у цього продавця.
2. Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню на підставах, передбачених цією статтею, встановлюється нормативно-правовими актами.

Стаття 708. Права покупця у разі продажу йому товару неналежної якості
1. У разі виявлення покупцем протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором, недоліків, не застережених продавцем, або фальсифікації товару покупець має право за своїм вибором:
1) вимагати від продавця або виготовлювача безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат, здійснених покупцем чи третьою особою, на їх виправлення;
2) вимагати від продавця або виготовлювача заміни товару на аналогічний товар належної якості або на такий самий товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні;
3) вимагати від продавця або виготовлювача відповідного зменшення ціни;
4) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
2. Покупець, який придбав непродовольчі товари, що вже були в користуванні і реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, про що він був поінформований продавцем, має право пред'явити вимоги, передбачені частиною першою цієї статті, якщо придбані товари містили істотні недоліки, не застережені продавцем.

Стаття 709. Порядок і строки задоволення вимог покупця про заміну товару або усунення недоліків
1. Продавець або виготовлювач (чи уповноважені ними представники) зобов'язані прийняти товар неналежної якості від покупця і задовольнити його вимоги про заміну товару або усунення недоліків. Доставка товару продавцеві та його повернення покупцеві здійснюються продавцем або виготовлювачем, а в разі невиконання ними цього обов'язку або відсутності продавця чи виготовлювача в місцезнаходженні покупця повернення товару може бути здійснене покупцем за їхній рахунок.
2. Вимога покупця про заміну товару підлягає негайному задоволенню, а в разі необхідності перевірки якості товару - протягом чотирнадцяти днів або, за домовленістю сторін, в інший строк.
У разі відсутності необхідного товару вимога покупця про заміну товару підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Якщо задовольнити вимогу покупця про заміну товару у встановлені строки неможливо, покупець на свій вибір має право пред'явити продавцеві або виготовлювачу інші вимоги відповідно до статті 708 цього Кодексу.
3. Вимога покупця про безоплатне усунення недоліків товару підлягає задоволенню продавцем або виготовлювачем протягом чотирнадцяти днів або, за домовленістю сторін, в інший строк. На вимогу покупця на час ремонту йому має бути наданий у користування аналогічний товар, незалежно від моделі, з доставкою.
4. У разі усунення недоліків товару шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб або складову частину обчислюється від дня видачі покупцеві товару після усунення недоліків.
5. За кожний день прострочення продавцем або виготовлювачем усунення недоліків товару і невиконання вимоги про надання в користування аналогічного товару на час усунення недоліків продавець сплачує покупцеві неустойку в розмірі одного відсотка вартості товару.

Стаття 710. Відшкодування різниці в ціні у разі заміни товару, зменшення ціни і повернення товару неналежної якості
1. У разі заміни товару з недоліками на товар належної якості продавець не має права вимагати відшкодування різниці між ціною товару, встановленою договором купівлі-продажу, і ціною товару, яка існує на момент заміни товару або постановлення судом рішення про заміну товару.
2. У разі заміни товару неналежної якості на аналогічний, але інший за розміром, фасоном, сортом тощо товар належної якості відшкодуванню підлягає різниця між ціною заміненого товару і ціною товару належної якості, що діють на момент заміни товару або постановлення судом рішення про заміну товару.
3. У разі пред'явлення вимоги про відповідне зменшення ціни товару для розрахунку береться ціна товару на момент пред'явлення вимоги про зменшення ціни, а якщо вимогу покупця добровільно не задоволено продавцем, - на момент постановлення судом рішення про відповідне зменшення ціни товару.
4. У разі відмови покупця від договору та повернення продавцю товару неналежної якості покупець має право вимагати відшкодування різниці між ціною товару, встановленою договором, і ціною відповідного товару на момент добровільного задоволення його вимоги, а якщо вимогу добровільно не задоволено продавцем, - на момент постановлення судом рішення.
5. Якщо на час виконання рішення суду про відшкодування різниці в ціні у разі заміни товару, зменшення ціни або повернення товару неналежної якості підвищилися ціни на цей товар, покупець із цих підстав може заявити додаткові вимоги до продавця.

Стаття 711. Відповідальність за шкоду, завдану товаром неналежної якості
1. Шкода, завдана майну покупця, та шкода, завдана каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю у зв'язку з придбанням товару неналежної якості, відшкодовується продавцем або виготовлювачем товару відповідно до положень глави 82 цього Кодексу.


--------------------
Путин - гандон!

помогаю не всем... дорого )


Спасибо сказали:
Go to the top of the page
Вставить ник Login в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме
- magic   Порядок возврата телефона в течении 14 дней.   Oct 19 2008, 18:59
- - yats_13   ИМХО спрашивать нужно с продавца, т.к. ты в любом ...   Oct 19 2008, 19:01
- - avtoprofi   Цитата(magic @ Oct 19 2008, 19:59 ) Был п...   Oct 19 2008, 19:01
- - BAbuin on F   прав сервисный центр, до истечениия 14 дней с мо...   Oct 19 2008, 19:02
- - avtoprofi   Цитата(magic @ Oct 19 2008, 19:59 ) Если ...   Oct 19 2008, 19:12
- - Bit   Саня, не в Метро часом покупался телефон ???? Была...   Oct 19 2008, 19:14
|- - avtoprofi   Цитата(Bit @ Oct 19 2008, 20:14 ) Саня, н...   Oct 19 2008, 19:19
|- - Sergu44o   Цитата(avtoprofi @ Oct 19 2008, 20:19 ) П...   Oct 19 2008, 19:20
||- - avtoprofi   Цитата(Sergu44o @ Oct 19 2008, 20:20 ) эт...   Oct 19 2008, 19:25
|||- - Sergu44o   Цитата(avtoprofi @ Oct 19 2008, 20:25 ) Н...   Oct 19 2008, 19:28
||- - avtoprofi   Договор на покупку товара, будь то письменный или ...   Oct 19 2008, 19:30
||- - Sergu44o   Цитата(avtoprofi @ Oct 19 2008, 20:30 ) Д...   Oct 19 2008, 19:32
||- - avtoprofi   Цитата(Sergu44o @ Oct 19 2008, 20:32 ) а ...   Oct 19 2008, 19:38
|- - Rusrus   Вернуть товар назад в течении 14-ти дней возможно,...   Jan 26 2012, 23:08
- - magic   to avtoprofi Виталик, я состряпал заявление, посм...   Oct 19 2008, 19:50
|- - avtoprofi   Цитата(magic @ Oct 19 2008, 20:50 ) to av...   Oct 19 2008, 20:00
- - Helsimg   возможно в магазине опасаются что причина неисправ...   Oct 19 2008, 21:27
- - Login   Ну вот все правильно avtoprofi написал, те же норм...   Oct 20 2008, 08:58
- - magic   Саня, спасибо за выдержки из ГК   Oct 20 2008, 10:21
- - Login   та не за что, теперь теоретически ты подкован, а п...   Oct 20 2008, 10:36
- - Stas.   Собственно купил в магазине тел. Официальный тел, ...   Dec 18 2008, 19:33
- - yats_13   переместил   Dec 18 2008, 19:45
- - Stas.   угу, спасибо. З.У. о защите прав потребителя...   Dec 18 2008, 19:54
- - dAndy   IMHO они отморозятся и скажут что телефон имеет ме...   Dec 18 2008, 20:53
- - Stas.   а у меня и нэ використовувався и збэрэжэн товарный...   Dec 18 2008, 21:09
|- - dAndy   Цитата(Stas. @ Dec 18 2008, 21:09 ) а у м...   Dec 19 2008, 00:04
- - DnBFrequaNcy   У меня такая ситуация... Купил себе телефон... из-...   Jul 8 2009, 09:09
- - Login   юзаем поиск по словам "защита прав потребител...   Jul 8 2009, 09:52
- - citrusus   Купил телефон 4 дня назад, при использовании замет...   Apr 18 2010, 01:07
|- - Bit   Цитата(citrusus @ Apr 18 2010, 02:07 ) Ку...   Apr 18 2010, 08:40
- - Skiw   гы, тема попала в гуглю   Apr 18 2010, 01:34
- - swan   Нравится , не нравится ... Спи моя красавица ... С...   Apr 18 2010, 05:24
- - maxwell   citrusus, попробовать вернуть конечно же можешь, н...   Apr 18 2010, 08:38
- - citrusus   телефон то проверял,но вот смс проверить забыл,при...   Apr 18 2010, 09:10
- - Alim   сделайте проще, пусть вам телефон поменяют по друг...   Apr 18 2010, 09:23
|- - citrusus   Цитата(Alim @ Apr 18 2010, 09:23 ) сделай...   Apr 18 2010, 09:33
- - vasekman   Цитата(swan @ Apr 18 2010, 06:24 ) Нравит...   Apr 21 2010, 15:01
|- - swan   Цитата(vasekman @ Apr 21 2010, 16:01 ) та...   Apr 22 2010, 10:22
- - magic   мне телефон после "вручения" им состряпа...   Jan 13 2011, 09:48
- - VasKo   magic, Сань, кто тебя с берлоги выгнал?   Jan 27 2012, 09:04
- - magic   VasKo, жизнь ...   Jan 27 2012, 10:25


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 25th July 2025 - 01:13