Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Mazda 323F(BA)
yarikbest
сообщение Nov 8 2009, 21:34
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,116
Регистрация: 20.08.2009
Из: Красилів

Спасибо сказали: 86 раз(а)
Авто: Mazda 323F (BA) Z5
Имя: Ярослав



купив я 3 місяці назад Mazda 323F(BA) 98р.в., все було ОК, при покупці загнали машину на СТО і було зроблено огляд ходової і мотора, машина накатала 173 тис.км, рік на україні (пригнана поагрегатно), короче з машиною все було ОК. В один прикрасний день при обгоні машини було різко повернуто руль вліво а потім вправо, після чого був якиїсь дивний звук, з часом я зрозумів що то був звук тріснутого лобового скла і що саме дивніше що воно тріснуло з самого правого нижнього угла, потім тріщина розрослася і в один прикрасний день тріснуло скло по горизонталі по лінії склоочисників на всю довжину скла, ще було замічено тріск коли наїхати на якусь нерівність ніби диформується кузово, і тодіж неможливо добре закрити багажник. Тепер питання до всіх хто має а бо мав таку машину, чи до профі по маздах, чому складається враження що в машини немає жорсткості кузова, (можливо це стандартна проблема) чи можливо це бути наслідками серйозної аварії (перекидоння наприклад) якщо машина наприклад недай БОГ після дтп на що звернути увагу і як укріпити кузов

п.с. зарання всім дякую
Go to the top of the page
Вставить ник yarikbest в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
serygastiksss
сообщение Nov 8 2009, 23:53
Сообщение #2





Группа: Новичок
Сообщений: 27
Регистрация: 14.01.2009
Из: netishin

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: mazda 323F BA 1996года 260000пробег



Цитата(yarikbest @ Nov 8 2009, 22:34 ) *
купив я 3 місяці назад Mazda 323F(BA) 98р.в., все було ОК, при покупці загнали машину на СТО і було зроблено огляд ходової і мотора, машина накатала 173 тис.км, рік на україні (пригнана поагрегатно), короче з машиною все було ОК. В один прикрасний день при обгоні машини було різко повернуто руль вліво а потім вправо, після чого був якиїсь дивний звук, з часом я зрозумів що то був звук тріснутого лобового скла і що саме дивніше що воно тріснуло з самого правого нижнього угла, потім тріщина розрослася і в один прикрасний день тріснуло скло по горизонталі по лінії склоочисників на всю довжину скла, ще було замічено тріск коли наїхати на якусь нерівність ніби диформується кузово, і тодіж неможливо добре закрити багажник. Тепер питання до всіх хто має а бо мав таку машину, чи до профі по маздах, чому складається враження що в машини немає жорсткості кузова, (можливо це стандартна проблема) чи можливо це бути наслідками серйозної аварії (перекидоння наприклад) якщо машина наприклад недай БОГ після дтп на що звернути увагу і як укріпити кузов

п.с. зарання всім дякую

У меня маська MAZDA 323 F BA 1996год.уже два года и с моей практики я скажу, что как бы я не ездил, а ганяю быстро ( стёкла не трескают). Моё мнение ,машина биток конкретный, впарили тебе вот и трещит по швах. А вобще если машина без ДТП то кузов очень крепкий, моей 13 лет ,но по кузову проблем нет. Проверь крышу и стойки крыши датчиком шпаклёвки. По поводу укрепить......не знаю, проще продать. Удачи.
Go to the top of the page
Вставить ник serygastiksss в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 5th May 2025 - 13:27