![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
В этом разделе ведется обсуждение повседневной жестокой реальности общения с представителями сферы услуг на рынке автомобильной промышленности и нюансов эксплуатации машин в общем.
Название темы должно кратко описывать ее содержание.
Флуд и оффтоп запрещены!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 83 Регистрация: 08.08.2007 Из: Київ Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 Имя: Саша ![]() |
Привіт, Маздаводам!
Вчора мені зателефонували на мій мобільний з ось такого номера 80675001080 і представились так (діалог): - Добрий вечір! Вас турбує кузовний участов Мазда сервісу; - Добрий вечір (Я); - Хочемо вас повідомити, якщо на Вашому автомобілі є пошкодження кузова Ви можете їх безкоштовно відремонтувати на нашому сервісі; - Що значить пошкодження кузова?; - У Вас же ж Мазда, так? - Так (Я) "А як же ж гарантія" (подума про себе, жалкую, шо не запитав) - Так ось, мається на увазі заводські (ржавчина капота і т.д.)- и ремонтуємо тими ж самими Маздовськими матеріалами. - Попередній запис потрібний чи по приїзду? - Треба попередньо телефонувати. Ми знаходимось на просп.Науки, ???? (здається 27, не памятаю). Ми є офіційним дилером Мазда в Україні. - Після цих слів я відразу зрозумів ЛОХОТРОН ![]() Крім мене, комусь ще телефонували?. Оскільки, я думаю, що використовується база телефонів АІ, бо звідки дізнались мій номер мобільного!!! Що скажете, МАЗДАВОДИ?!?!?! P.S. Оскільки був у садочку (забирав доцю з садочка), то розмова була не плідною. Взагалі то я їх би трохи помучав би питаннями - Що значить оф.дилер, чому просп.Науки, це ж входить в гарантію і т.д.????? Сообщение отредактировал YuraL - Nov 27 2007, 15:38 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27th July 2025 - 19:41 |