![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
Проблема в тому що мотор коли прогріється працює на низьких оборотах 200-100 в гарячу погоду, в холодну приблизно 300-500 об, коли зранку на холодну заводитись то мотор таякби захльобується, і може захлохнути, коли заводжусь десь в обід коли вже щось під капотом прогрілось то вже заводиться нормально, але коли прогрівається оберти маленькі, і ось коли я витягую фішку з датчика номер 3 холості стають 750-800 стабільно так як по мануалу, їжджу по місту все нормально, ніяких проблем, правда коли заводити то може деколи захльобуватись. ось питання: які дані на омметрі має показувати цей датчик(наскільки я знаю це залежить від температури), помилок нема провіряв, перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 КОм. 3 показує 400-500 Ом правильно це чи ні??? і чому коли я знімаю фішку холості стають так як має бути!???
]]>http://photofile.ru/users/andryuxavip/115806403/138513144/]]> |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 915 Регистрация: 26.07.2009 Из: Киев Спасибо сказали: 189 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 1,8 FP 105 л.с. 1997г. Имя: Александр ![]() |
А можна він код кинути в приватному повідомлені (лічку), а то зараз вияснив, що все таки до 01.12.93р. дійсно використовувались різні датчики, а після 01.12.93 – однакові.
Забираю всі свої слова назад, що вони однакові – проблема в неточностях з роками, і бажано було побачити він код. NO 1 - B3C8-18-840 до 1.12.93 року - … (у Вас на малюнку 3) NO 2 - FS01-18-840 до 1.12.93 року (у Вас на малюнку 1) NO 2 - B593-18-840A після 1.12.93 року аналог B3C8-18-840. Ось посилання згідно з ним: ]]>FS01-18-840 – «Термовыключатель, вентилятор радиатора»]]> ]]>B3C8-18-840 – «Температурный датчик охлаждающей жидкости»]]> там вказані аналоги серед них і мій B593-18-840, що відповідає параметрам 20С - 2,2 kOm, 80C - 350Om. Звідце зрозуміло що якщо Ваш перший датчик правельно включає вентилятор то він робочий, а 3-й датчик при температурі показує 350 Om, то він також робочий, шукайте поломку в іншому... P.S. Запізнився з відповідю, але добре що знайшлось... , вітаю... -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27th September 2025 - 07:10 |