![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#21
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 321 Регистрация: 22.06.2012 Из: Чернигов Спасибо сказали: 20 раз(а) Авто: Mazda 323 F ba Имя: Артём ![]() |
dimpa91, у меня уже просверлено и вставленные скобы. Я делал что бы не болталось, и уже всё равно болтается. Так что проще поменять тяги,с акцента да и всё. Ну каждый сам выбирает.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 493 Регистрация: 21.12.2010 Из: kiev Спасибо сказали: 18 раз(а) Авто: ford transit Имя: Dmitry ![]() |
ну, может я просто недооцениваю масштаб раздолбаности)
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 321 Регистрация: 22.06.2012 Из: Чернигов Спасибо сказали: 20 раз(а) Авто: Mazda 323 F ba Имя: Артём ![]() |
dimpa91, у меня на 60 км\час норм всё. Когда еду 110 км\час и жалко дворники стучат страшно.
Тарик, ну что там у тебя? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#25
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 321 Регистрация: 22.06.2012 Из: Чернигов Спасибо сказали: 20 раз(а) Авто: Mazda 323 F ba Имя: Артём ![]() |
Плохо ,Тарік, скоро надеюсь поменяю, штраф схлопотал на 450 грн ппц. Проезд на красный. Переход на лохов ни разметки ничего, а светофор на другой стороне дороги. Стоял, так еще машин 15 остановили и каждый отстегнул. Так что придётся повременить
![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#26
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Плохо ,Тарік, скоро надеюсь поменяю, штраф схлопотал на 450 грн ппц. Проезд на красный. Переход на лохов ни разметки ничего, а светофор на другой стороне дороги. Стоял, так еще машин 15 остановили и каждый отстегнул. Так что придётся повременить ![]() ...як прийшли, так і пішли... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#27
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Дякучи "новій почті" з запізненням у 5 днів, нарешті отримую донора - трапеції+моторчик від ВАЗ 10-ки. Так як у гаражі немаю світла, то тільки сьогодні приступив до пересадки...
Ще крім донора було придбано консерву графітової змазки. Думав заодно зроблю ревізію моторчику... Вскрив моторчик і редуктор - все чисто, ще у рідній змазці. Збираю докупи. Підключаю - 0. Мотрчик ніяк не реагує. Короче 1,5 год возився з моторчиком. Плюнув, думаю ставлю на місце...Поставив і о чудо: запрацював. Довольний як слон! Взявся за ремонт тяги, зробив простішим варіантом: обрізав з донора шарнір з пласмаскою, прикрутив до тяги. Все позмащував "графіткою" . Поставив всі тяги, захисну пластмаску. Взявся до регулювання трапецій. Ходять впевненіше, і не такі розхлябані. Але все одно торкається стойки. Причина - люфт в шарнірі зі сторони водія... Короче, бавився регулюванням трапецій: хотів виставити акуратно... і тут відбувається наступне: Вже темено, включаю щітки. Піднімаються 2 разом, вертається тільки одна - пасажирська. Я вручну повертаю водійську на місце і в той момент ще раз піднімається пасажирська, вони зустрічаються, і вже ніхто нікуди неповертається...ШОК.... ![]() Я промахався пів дня, і тут така _опа !!! Моторчик мовчить....... Я в шоці..........пойобкав, плюнув, загнав машину в гараж, і залисвя пивом з горя... ![]() Японамать перемогла... наступний бій тільки в суботу, так як працюю до 17.00 так що до фотозвіту ще дуже далеко.... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#28
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 321 Регистрация: 22.06.2012 Из: Чернигов Спасибо сказали: 20 раз(а) Авто: Mazda 323 F ba Имя: Артём ![]() |
Дякучи "новій почті" з запізненням у 5 днів, нарешті отримую донора - трапеції+моторчик від ВАЗ 10-ки. Так як у гаражі немаю світла, то тільки сьогодні приступив до пересадки... Ще крім донора було придбано консерву графітової змазки. Думав заодно зроблю ревізію моторчику... Вскрив моторчик і редуктор - все чисто, ще у рідній змазці. Збираю докупи. Підключаю - 0. Мотрчик ніяк не реагує. Короче 1,5 год возився з моторчиком. Плюнув, думаю ставлю на місце...Поставив і о чудо: запрацював. Довольний як слон! Взявся за ремонт тяги, зробив простішим варіантом: обрізав з донора шарнір з пласмаскою, прикрутив до тяги. Все позмащував "графіткою" . Поставив всі тяги, захисну пластмаску. Взявся до регулювання трапецій. Ходять впевненіше, і не такі розхлябані. Але все одно торкається стойки. Причина - люфт в шарнірі зі сторони водія... Короче, бавився регулюванням трапецій: хотів виставити акуратно... і тут відбувається наступне: Вже темено, включаю щітки. Піднімаються 2 разом, вертається тільки одна - пасажирська. Я вручну повертаю водійську на місце і в той момент ще раз піднімається пасажирська, вони зустрічаються, і вже ніхто нікуди неповертається...ШОК.... ![]() Я промахався пів дня, і тут така _опа !!! Моторчик мовчить....... Я в шоці..........пойобкав, плюнув, загнав машину в гараж, і залисвя пивом з горя... ![]() Японамать перемогла... наступний бій тільки в суботу, так як працюю до 17.00 так що до фотозвіту ще дуже далеко.... мда, сочувствую. Так чего трапцечию от акцента не захотел?так же проще будет |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#29
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
мда, сочувствую. Так чего трапцечию от акцента не захотел?так же проще будет швидше від 10 знайшов. Якби знав що так довго буду чекати, взяв би з акцента...але то вже історія... Сьогодні бачив на фото трапеції від ланоса...Конструкція і принцип роботи дуже подібний...навіть дуже...навіть кріплення мотора однакове (4 точки на ризинових подушках...) Вживу би її обміряти, і якщо підійде то можна буде успішно лікувати хронічну хворобу мазди 323 - розхлябаність двірників... Шарніри до яких кріпляться поводки теж дуже схожі... Але покищо це все теорія...Стан мого здоровя недозволяє перейти до практики... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#30
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
І так, вирвався я тіпа в аптеку, а сам заскочив в гараж.
Першим ділом запобіжник - цілий. Вийняв фішку - 4 контактну. 2 верхні контакти напруга є. 2 нижні - немає. Поки возився з фішкою, помітив що мотор нагрівся! зняв фішку,трохи охолодити мотор. Потім дослід повторив: мотор гріється!!! При чому переключатель режимів двірників (біля руля) знаходиться в режимі ВИКЛ. Як таке може бути ??? Експеременти продовжив: завів мотор, підключаю фішку - обороти просідають в межах норми (тобто як при електронавантаженні на гену...) і морчик нагрівається, відключаю - мотору легше працювати... Питання до форумчан-електриків: Чому цілий запобіжник? Може хтось пояснить розпайку/розпіновку, або дасть схему фішки на морчик двірників? Ну і традиційно: куда дальше копати??? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#31
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Вот схема, не проверял к какому модельному году относятся, но в зависимости от него распайка на фишке отличается расположением соответствующих контактов.
Прикрепленные файлы
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#32
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Ну и в качестве дополнения.
Что-то не должно там на фишке быть напруги на двух контактах в выключенном состоянии.... Сообщение отредактировал Jast - Nov 21 2012, 19:01
Прикрепленные файлы
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#33
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Ну и в качестве дополнения. Что-то не должно там на фишке быть напруги на двух контактах в выключенном состоянии.... можливо я не так пояснив... переключатель в положенні макс. швидкості - є напруга на 2ох клемах (в принципі це добре, бо говорить про те, що з проводкою все ок.) А от коли виключені щітки, мотор гріється і є навантаження на генератор - що немало би відбуватись - о це мене турбує... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#34
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Тарік, проверь проводимости по схеме и замеряй напругу на контактах снятой фишки при выключенном положении и должно стать ясно в каком направлении копать.
Как я понимаю, так как дворники не были возвращены в крайнее положение идет возбуждение на обмотку электродвигателя, но то, что он не запускается - это уже диагноз... Сообщение отредактировал Jast - Nov 21 2012, 21:21 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#35
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Тарік, проверь проводимости по схеме и замеряй напругу на контактах снятой фишки при выключенном положении и должно стать ясно в каком направлении копать. Как я понимаю, так как дворники не были возвращены в крайнее положение идет возбуждение на обмотку электродвигателя, но то, что он не запускается - это уже диагноз... читаєш мої думки... При включенні запалення, мотор полюбому має вернути їх (двірники) в попереднє - нульове положення... Якщо припустити що сам механізм приводу двірників заклинив, то нагрівааня і просідання напруги при включеній фішці - закономірно. Все прояснить розборка і обслідування механізму... ![]() Тепер незможу заснути....... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#36
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Вскритіє пітвердило хід думок Jast і моїх.
Тяги позлітали, і механізм заклинив, при чому, мотрчик невстиг повернути щітки в положення 0. Мотрчик живий, що звичайно радує... На сухому вікні, впринципі працюють нормально, на мокрому, незавжди але вдаряються час від часу, на швидкості ще непробував. Роздовбаний шарнір збоку водія. Буду шукати аналог, а накрайняк виточу новий... Прийшов крайняк. Втулку буду точити з нержавійки, або латуні.... Сообщение отредактировал Тарік - Nov 26 2012, 17:09 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#37
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
І так...ревізія та ремонт трапецій склоочисника
1 Відкриваємо кришку капота, знімаємо ущільнювач ![]() 2 знімаємо заглушки болтів, і відкручуємо... ![]() 3 Знімаємо решотку. Вона кріпиться саморізами під хрестову викрутку, бачимо таку картину ![]() 4 У мене розсипався пластмасовий шарнірчик. Його замінив (успішно, з невеличкими доробками) від ваз 10-ки. В механізмі склоочисника мазди є 2 типи круглих шарнірів: більші - на короткій тязі (для них якраз підходять пласмасові шарніри від 10ки), і менші - знаходяться на довгій тязі, у мене вони цілі, тому колхозом незаймався... ![]() саме цей круглий шарнір маю на увазі... Були ще ідеї взяти механізм від ланоса, але в наявності небуло (треба було замовляти...). тут більш менш все зрозуміло 5 знімаю втулки поводків трапецій, для ревізії... результат-одна норма, друга-дивіться самі: ![]() В неті знайшов подібну від ланоса, в реалі ніхто окремо непродає - тільки в зборі з механізмом. До речі в неті ціна на втулку - 35 грн. На розборках теж нічого незнайшов, мож не так активно шукав... Вирішив проблему наступним чином: зняв під наглядом серйозного інженера розміри штангелем, накинули креслення, і через два дні деталь готова. Коли робили заміри, виявилось, що втулка пасажира і водія відрізняються...тому треба враховувати таку особливість. Ось що вийшло ![]() фото в порівнянні зі старою... ![]() як видно з фото, вал рухається в капролоновій втулочці. В ідеалі має бути бронзова, але маємо те, що маємо... Матеріал корпусу - метал(перед встановленням прогрунтований, і пофарбований). В ідеалі мала бути нержавійка, або бронза. але...ну ви знаєте ![]() Всі рухомі зєднання були змащені графітовою змазкою... Результатом задоволений. Працює тихо, впевнено. Щітки рухаються по траєкторії, і нічого неторкаються, провіряв в дощ, на сухому стіклі, на швидкості... Машина розсипеться (недайБог)...але з робочим дворніком! Сообщение отредактировал Тарік - Dec 2 2012, 21:53 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#38
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Тарік, молодчага!
![]() -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 13th August 2025 - 07:28 |