Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



История благодарностей участнику white_zal ::: Спасибо сказали: 32 раз(а)
Дата поста: В теме: За сообщение: Спасибо сказали:
Jun 8 2013, 20:13 Mazda 626 GC: альтернативные запчасти
Сьогодні міняв передні гальмівні колодки, змащував направляючі супорта і міняв пильники направляючих. Там де по два пильники на одну (тонку) направляючу підійшли від ВАЗ 2108, добре що хоть той пильник що суцільний на грубшій направляючій в мене вцілів, бо його ні від чого не вдалось підібрати.
VGS,
Oct 23 2012, 16:24 Mazda 626 GC: поломки и способы решения
Фоточки, як я поварив машинку, до і після.
SANSKRIK,
Jun 24 2012, 14:09 Mazda 626 GC: альтернативные запчасти
Всім привіт. Щоб зняти старі і поставити нові троси ручніка розбирав тормозні барабани. Заодно і почистив там всьо і змазку в підшипниках поміняв.
Так вот бляшки за допомогою яких колодки тримаються, не витримали лихої 25-ти річної долі і порозламувались.
Купив "Ремкомплект для тормозного супорта ВАЗ 2101-2109" так вони здається називались. 17грн. - стали на місце навіть краще як рідні бляшки.
SergeS, Tolya1789,
May 26 2011, 23:53 Mazda 626 GC: поломки и способы решения
Цитата(Alexander1956 АЛЕКСАНДР @ May 26 2011, 21:43 ) *
Серега дело не в деньгах, у меня магазин не через дорогу, просто хочу знать размеры? шток знаем, а вот трубочки размер везде разный. 7.5см. это орегенал? или альтернатива? НА ланосе 9.5см. москвич-5.5см. 55гр. комплект, на одну сторону, как понять?Ланос два штока со втулками комплект 40гр.


7,5 см. трубка оригінал. Комплект на одну сторону це:
Болт з гайкою і з шайбами, трубка і чотири бублики резинові - ціна 55 грн.
Alexander1956 АЛЕКСАНДР, labeo, VGS,
May 26 2011, 23:06 Mazda 626 GC: альтернативные запчасти
Я колись тут запитував як підключити ВАЗовську кнопку до водійського склопідйомника, так толком нічого і не почув. Підключив давно вже, сьогодні обшивку знімав думаю дам фотку який дріт до якого прикручувати, вдруг таки комусь такому як я і пригодиться.