![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Данный раздел предназначен для ваших отзывов, жалоб, пожеланий и предложений по работе дилера/СТО. В теме сообщения обязательно указать адрес станции, а также изложить основную суть. К примеру:
АИ на Пшеничной: Как я проходил ТО 20.000
Флуд и оффтоп запрещены!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
Друзі, вибачайте за кількість тексту, але прошу допомогти у спілкуванні з АИ. Вчора ввечері повернувся звідти, весь в емоціях, та враженнях
![]() Усі раніші ТО відбувалися без проблем, я був задоволений сервісом. Позавчора настав час ТО-2, (15 тис.), поспілкувався з майстром СТО, адекватна людина, згідно його вказівки були замінені втулки двох стабів, респект за швидке та якісне обслуговування. Потім звернувся до кузовного цеху зі стандартними причинами МРS на цей пробіг (шум рамки лобового, тріснутий підфарник, шуми тощо), для зручності персоналу АИ детально занотував та роздрукував всі зауваження. І тут почалося найвеселіше ![]() Список з кількох поломок, які у всьому світі визнаються гарантійними, такими не визнали, більше того, сказали, що їх і ніколи не визнавали. Звернення до інженера по гарантії ще більше ускладнило ситуацію, мене почали переконувати, що я вимагаю нереальних речей. Зокрема: 1. Проблеми скрипу замка ременя (думаю багатьом мопсоводам знайомий звук)- це не проблеми інженера по гарантії, це навіть не мої проблеми, це, мабуть, проблеми Менделєєва, оскільки, цитую ”ви розумієте, тертя металів викликає звук, а кріплення ременя має метали, тому це повністю нормально” (!) 2. Проблема скрипу кришки багажника, зазначена у роздрукованому переліку просто мовчки була проігнорована, до неї так і не повернулися. 3. Шум при їзді нерівностями у місці кріплення рамки лобового скла. Отримав відмову у гарантійній заміні від інженера по гарантії. Богу дякувати, я мав інформацію про те, що був офіційний бюлетень з приводу гарантійної заміни. Коли пригадав про нього, мені було вказано (!) показати його. Тобто проблема реколлу - проблема клієнта, доки клієнт не принесе внутрішнього документа з компанії Мазда, значить його і не було (заглянути менеджеру в перелік реколлів і перевірити свою некомпетентність мабуть вважається нижче плінтуса). Я знаходжу інтернет, знаходжу принтер, розруковую листок з реколлом та даю в руки інженеру по гарантії. Відмова анульовується, мені замовляють нові замінники бракованої запчастини, вказані в реколлі. За їхніми словами – вперше в Україні (невже це я такий наполегливий? І ніхто не міняв ![]() ![]() ![]() 4. Коли я купував машину, одним з аргументів менеджера з продажу були слова, що сервіс Мазди настільки розвинений, що по гарантії міняють навіть протитуманки. Виявляється, брехня! Відмова у проханні замінти протитуманку, що тріснула без жодної на те причини. Коли я кажу, що він помиляється, такі заміни були, (півроку тому наш одноклубник avtoprofi міняв по гарантії у тому ж СТО!) отримую відповідь, що якщо я принесу йому докази того, що колись в країні хоч раз по гарантії замінив в МПС-ці протитуманку - він організує заміну. І знову брехня! Я приношу координати avtoprofi, (якому щиро дякую за допомогу), та говорю, що вони можуть перевірити випадок гарантійної заміни по VIN і переконатися, що вона була і я прошу просто повторити дію, натомість надалі отримую відмову, що вважаю просто хамством, адже тепер він вже конкретно не дотримується своєї обіцянки! Буквально за кілька секунд на ходу у нього з'являється нова відповідь - що моя фара містить сколи (і це навіть без бажання оглянути), тобто ще не бачивши машини, мені говорять, що фара має сколи!!! Далі згода оглянути машину і вказання, що фара тріснула від удару, бо там є сколи, яких не видно, причому у фарі (!) дві горизональні тріщини по всій довжині, зєднані однією вертикальною (можу викласти фотку). Згодом інженер по гарантії відсилає мене знову до майстра кузовного цеху, який буцімто має щось сфотографувати і почати рішення мого питання. Жодних рішень не приймається, майстер каже що не фотограф, та і гарантійних рішень не приймає, знову футболить мене до інженера, якого цього разу вже немає з причини обідньої перерви. Розумію, що це був просто трюк, аби спокійно без напрягів клієнта інженер з гарантії Віталік (так мені його представили) міг пообідати. Футбол закінчується, всюди обід, усі дзвінки на прямий номер до інженера по гарантії протягом цього і наступного дня залишаються без відповіді, що говорить про те, що не брати трубку робочого номера в робочий час для нього це теж очевидно нормально. Як і можна здогадатися, на мій номер телефону, який є у всіх базах АИ та документах, ніхто і думки немає дзвонити, мене успішно забули разом з моїми проблемами ![]() Тому прошу про пораду – як бути у даній ситуації, я не планую мститися за відношення, розумію, що некомпетентність менеджера це не найгірше зло у світі. У першу чергу мене цікавить дотримання своїх прав на гарантію та виконання зобов’язань, взятих на себе АИ за мої, зауважу, немалі гроші. Як варіант – звернення в управління з прав захисту споживачів, написання офіційних звернень до представництва бренду в Україні, звернення в головний офіс Мазди у Японії, ще щось? Розумію, що це може заняти мені багато часу і енергії, але питання стає принциповим. Чи хтось стикався з таким? Чи хтось щось може порадити? Наперед дякую! Сообщение отредактировал scirocco - Feb 9 2010, 22:03 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 10th June 2025 - 11:46 |