![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Всім доброго часу суток. Хочу поділитися своє практикою у плані модернізації свого comprex-а. Я тепер розумію, що зробився великий об'єм роботи але воно того вартувало. Я замінив свій турбокомпресор на турбіну звичайного типу із масляною подачею. Результатом преємно вражений і уже наїхав на цій турбіні першу тисячу км. Кому цікаво пишіть і тоді розпишу подробніше із фото а можливо і відео супроводом. Всім удачі.
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
А если поподробней?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Самі розумієте що в двох словах не напишеш, тому можу розказати по телефону, або якщо ні то напишу. Почнем з того,що питання до Вас-чи ви маєте якусь свою людину, або можливо самі хто буде цим займатись. Чому так? Тому що багато людей не підтримує таке вирішення проблеми. Розпочніть з того що знайдіть майстрів однодумців. Я зараз на роботі і через тиждень часу буду дома і зможу скинути деякі перші фото. Там є два основних фронти робіт- це зварка і встановлення із подачою масла на турбіну і її скидання в піддон. Тому вам прийдеться розбомбити половину машини- вварка штуцера в піддон(а це скидання піддона), прокладання скидної лінії масла з турбіни(це розборка всієї повітряної системи), рекомендую промити всю повітряну впускну систему включаючи інтеркулер від сажі компрекса і переварювання алюмінєвих двох впускних колекторів і зварка перехідника з випускного колектора під нову турбіну. 90% робіт я робив самий, тому дуже переживав чи все роблю правильно, але слава Богу в мене все вийшло, тому радо поділюсь своїм досвідом. Можу сказати одне. Я задоволений, тому думаю воно того вартувало.
P. S. Я тільки купив компрекса і він мене зразу ощасливив(після першої тисячі км почались проблеми із турбокомпресором, і тоді вона почала грітись, навіть закипіла раз чи два). Щоб ви розуміли, від коли поставив нову турбіну проблема перегріву пропала. Температура двигуна стабільна за будь яких умов їзди, чи очікування. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
Доброго времени суток! Как я понял с Вашего фото, турбина с RF но со следующего поколения от GF ?.Так ли?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
Мне кажется нужно было промыть систему воздушного впуска а особенно интеркулер и проблему перегрева можно было б решить более простым методом. А какое давление развивает турбина? Дело в том что на GFпо 4-е клапана на горшок. Как я предполагаю подачу масла брали с подачи на вакуумный насос?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Мне кажется нужно было промыть систему воздушного впуска а особенно интеркулер и проблему перегрева можно было б решить более простым методом. А какое давление развивает турбина? Дело в том что на GFпо 4-е клапана на горшок. Как я предполагаю подачу масла брали с подачи на вакуумный насос? Доброго дня суток. Так, турбіна дує добре, навіть трохи передувала, але я поклав актуатор від компрекса тому він починає відкриватись при 0,7 і макс при 1,4. Тепер все Ок. А турбіну вирішив поміняти тому, що я купив авто і після тисячі км вона мені заклинила. Турбіна була 4 місяці як після капіталки, тому відправив її по гарантії ремонту. І тут неприємна заістка- туббокомпресор ремонту не підлягає. Почав радитись із майстрами - кулібінами і вирішили що варто по експерементувати, так як пів року роботи компрекса мене не влаштовував. Покищо проїхав мало, но перші результати подобаються. Після першої тисячі недоліків не виявив, но дорога покаже. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
Так может покажете на фото что с Ваших трудов получилось?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Очень интересная тема, стоит блок и куча запчастей RF-N. На него точно можно вцепить подобный девайс, ведь конструктивно движки одной серии только доработки разные.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Так может покажете на фото что с Ваших трудов получилось? Ось не дуже детальне відео. Можливо колись знімлю детальніше . ]]>https://youtu.be/FvQH2s2za8w]]> |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
Доброго времени! Смотрел видео Вами предоставленное по ссылке.Работы проделано с рассказа много,но толком ни чего Не видно.Я понимаю что что то увидеть, нужно снять верхний воздушный коллектор.Так в этом как раз и смысл для всех кто сподвигнется на такую переделку чтоб увидеть и оценить стоит ли заниматься этим. Может пригодится! Вырежь замотанный скотчем у тебя кусок гофры идущий на воздушный фильтр, и вставь от 41- Москвича,подходит1:1. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Доброго времени! Смотрел видео Вами предоставленное по ссылке.Работы проделано с рассказа много,но толком ни чего Не видно.Я понимаю что что то увидеть, нужно снять верхний воздушный коллектор.Так в этом как раз и смысл для всех кто сподвигнется на такую переделку чтоб увидеть и оценить стоит ли заниматься этим. Может пригодится! Вырежь замотанный скотчем у тебя кусок гофры идущий на воздушный фильтр, и вставь от 41- Москвича,подходит1:1. Я сам по професії зварник, тому у цьому плані мені було трохи легше. Єдине, що зварював не сам це алюміній (бо немаю чим ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd May 2025 - 19:58 |