Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Як зрозуміти погани кільця чи погано відремонтована головка
Украинский Мазда Клуб :: MazdaClub.UA > Mazda Cars > Mazda 626
Leghkij
Доброго дня, нещодавно придбав авто Mazda 626 gf 1998 року. В моторах особо не розуміюсь, а тому пояснюю із своїх слів, а ви вже маю надію зрозумієте в чому справа. Авто при покупці трохи троїла, але тоді цьому великого значення не придав. Далі почали трохи плавати обороти і машина почала глохнуть на холостих, далі це все почало відбуватись все частіше. Після цього я вирішив сам прочистити дросельну заслонку, оскільки майстрів, у моєму місці, які цим займаються не було, ну або я їх не знайшов). Купивши засіб для промивки карбураторів, я зняв дросельну заслонку і не відключаючи шлангів зсередини пробризкав з двох сторін я як прочистив, поставив назад. Проте, після цього обороти взагалі почали дуже плавати, нижче 1200 1300 на холостих не опускались. При їзді ще було гірше, адже коли скидав на нейтральну передачу, то обороти могли впасти до 200-300 і машина глогла, а якщо і не глохла, то так і плавали. Могли з 1000 оборотів апати до 200-300, а потім самі підійматись, а потім знову теж саме. Через таку проблему я все таки знайшов електрика, але вже з іншого міста. Коли він почув роботу двигуна, то через його троїння, сказав перевірити компресію в ціліндрах. Звернувшись до знайомих мастрів по моторах, вони заміряли компресію в першому циліндри, яка виявилась "5" з чимось, а в інших десь біля 14, тобто не робив перший цілиндр. Майстри мені сказали, що скоріш за все проблема із клапаном, тому порадили робити двигуна, а вже при розборці все стане зрозуміло. Після цього поки ще авто на ремонт не віддав, помітив, що машина почала брати дуже масло, хоча диму з вихлопної не було... Коли віддав машину і було знято головку, то мені сказали, що щось із сідлом клапана першого циліндру. Як я зрозумів з їх слів, то там сідло було дуже посажене, але головку вони дали робити комусь іншому. Коли запитував, що з мотором і коли полагодять, то мені здається відповіли, що там у головці сідло висверлювали і забивали втулку і торцовали під неї клапан, також шлифували головку і притирали клапани. За це усе з роботою я заплатив десь 300 доларів. (Звісно ше трохи доплативши міг іншого мотора купитиsmile.gif) Коли головку поставили і завели авто, то авто троїло. Після заміру компресії, виявилось, що в першому циліндри компресія була на старті 6, а при наростаючій 10, у в другуому циліндри 10-14, у третьому 10-14, у четвертому 8 (9) - 13. Як сказали хлопці, що робили авто, то це проблема з кільцями, а не головкою двигуна чи клапанами, тобто з їх слів вони все зробили добре. Самі циліндри коли знімали головку вони не перевіряли. Зараз питання, як мені зараз знати, в чому проблема у клапанах чи кільцях. Знімати знову головку, щоб вже напевне взнати що винне, поки не готовий, адже якщо виявиться, що все таки винен сам циліндр чи кільце, а не ремонт головки я сам буду оплачувати роботу по зніманні головки + прокладка, що вийде доларів 100, а капіталити циліндри, що вийде доларів 300-400 ще не готовий. Також прошу допомогти з такими оборотами, чому вони так почали плавати після промивки дросельної заслонки
SERega626
Цитата(Leghkij @ May 27 2018, 11:36 ) *
Доброго дня, нещодавно придбав авто Mazda 626 gf 1998 року. В моторах особо не розуміюсь, а тому пояснюю із своїх слів, а ви вже маю надію зрозумієте в чому справа. Авто при покупці трохи троїла, але тоді цьому великого значення не придав. Далі почали трохи плавати обороти і машина почала глохнуть на холостих, далі це все почало відбуватись все частіше. Після цього я вирішив сам прочистити дросельну заслонку, оскільки майстрів, у моєму місці, які цим займаються не було, ну або я їх не знайшов). Купивши засіб для промивки карбураторів, я зняв дросельну заслонку і не відключаючи шлангів зсередини пробризкав з двох сторін я як прочистив, поставив назад. Проте, після цього обороти взагалі почали дуже плавати, нижче 1200 1300 на холостих не опускались. При їзді ще було гірше, адже коли скидав на нейтральну передачу, то обороти могли впасти до 200-300 і машина глогла, а якщо і не глохла, то так і плавали. Могли з 1000 оборотів апати до 200-300, а потім самі підійматись, а потім знову теж саме. Через таку проблему я все таки знайшов електрика, але вже з іншого міста. Коли він почув роботу двигуна, то через його троїння, сказав перевірити компресію в ціліндрах. Звернувшись до знайомих мастрів по моторах, вони заміряли компресію в першому циліндри, яка виявилась "5" з чимось, а в інших десь біля 14, тобто не робив перший цілиндр. Майстри мені сказали, що скоріш за все проблема із клапаном, тому порадили робити двигуна, а вже при розборці все стане зрозуміло. Після цього поки ще авто на ремонт не віддав, помітив, що машина почала брати дуже масло, хоча диму з вихлопної не було... Коли віддав машину і було знято головку, то мені сказали, що щось із сідлом клапана першого циліндру. Як я зрозумів з їх слів, то там сідло було дуже посажене, але головку вони дали робити комусь іншому. Коли запитував, що з мотором і коли полагодять, то мені здається відповіли, що там у головці сідло висверлювали і забивали втулку і торцовали під неї клапан, також шлифували головку і притирали клапани. За це усе з роботою я заплатив десь 300 доларів. (Звісно ше трохи доплативши міг іншого мотора купитиsmile.gif) Коли головку поставили і завели авто, то авто троїло. Після заміру компресії, виявилось, що в першому циліндри компресія була на старті 6, а при наростаючій 10, у в другуому циліндри 10-14, у третьому 10-14, у четвертому 8 (9) - 13. Як сказали хлопці, що робили авто, то це проблема з кільцями, а не головкою двигуна чи клапанами, тобто з їх слів вони все зробили добре. Самі циліндри коли знімали головку вони не перевіряли. Зараз питання, як мені зараз знати, в чому проблема у клапанах чи кільцях. Знімати знову головку, щоб вже напевне взнати що винне, поки не готовий, адже якщо виявиться, що все таки винен сам циліндр чи кільце, а не ремонт головки я сам буду оплачувати роботу по зніманні головки + прокладка, що вийде доларів 100, а капіталити циліндри, що вийде доларів 300-400 ще не готовий. Також прошу допомогти з такими оборотами, чому вони так почали плавати після промивки дросельної заслонки

Берешь шприц , набираеш пару кубиков масла и заливаеш в цилиндр. Меряешь компрессию , если поднялась то кольца если нет то клапана.
Leghkij
Цитата(SERega626 @ May 28 2018, 22:26 ) *
Берешь шприц , набираеш пару кубиков масла и заливаеш в цилиндр. Меряешь компрессию , если поднялась то кольца если нет то клапана.


Так міряли шприцом, у кожному циліндрі на два кубики піднялась компресія
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2018 IPS, Inc.