Цитата(Razin @ Jun 1 2016, 02:18 )
Мне бы хотелось узнать все конкретнее, узнать больше цифр: масса автомобиля после свапа вместе с газовым оборудованием на нос и на корму, дино тест, ну и конечно же ориентировочный ресурс мотора.
Прочитав всю переписку единственным веским аргументов почему же Вазосвап - говно, кроме того что ВАЗ - говно я так и не увидел)
А что если мы забудем про "бренд" ВАЗ и допустим что существует двигатель который:
1. весит столько же сколько 13В-MSP, следовательно развесовка остаётся приблизительно такой же +\- 5% на нос (теоретически/приблизительно)
2. он дешевле чем 13В-MSP
3. он экономичнее чем 13В-MSP
4. он динамичней чем 13В-MSP
5. его ресурс в щадящем режиме больше нежели 13В-MSP
Единственное что отталкивает истинных рыксоводов - это название "ВАЗ". Будто святая вода или библия для дьявола.
Почему же не свапнуть на такой мотор, если не опираться на само название? минусы:
1. длительный проект
2. ресурс неизвестен при "газ в пол"
3. звук выхлопа не торт
4. турбояма
5. изменение в стоковой конструкции автомобиля ведёт к дисбалансу развесовки, а именно к изменению центра массы. делая автомобиль немного менее устойчивым в поворотах (теоретичиски немного)
Итог: Все предложенные варианты выше - лишь теоретические. Под собой они не имеют никаких доказательств или тестов. И единственным на данный момент доводом "почему нет?" это презрение со стороны рыксоводов.
1. Важче. Причому цинус в тому що центр ваги починає лізти вгору і вперед.
2. Він не дешевше. Повний ребілд ренезиса влазить в 4 косаря. ребілд піхла + турбо в нього вилазить далеко за 6. При чому це лайно ще кожні дві неділі будеш возити до майстра бо шось не то, і шось не так.
3. на малих навантаженнях так. на тапкувпол буде жерти так само, а то і більше) коней тре кормити а КПД турбодвигуна нижче.
4. спірна заява. на сьогодні він в кращому випадку може подати заявку на 402 метри, і те, поки що максимум дотягнув до ротора. показати свою динаміку на треку він вже не в змозі, бо просто розсиплеться.
5. зате трошки газ начавиш, і випаровується його ресурс як водичка в пустелі.
А далі лише факти:
1. Всі спроби дунути в вазомотори через рік-два відкочуються назад. ресурс таких двигунів не перевищує 50к. кожен рік ребілд. В них блок крутить вже на 150 силах, а ви про 250 заїкаєтеся.
2. Жоден турбоваз ніде і ніразу не зміг показати будь які результати на треку. максимум це 402 метри. якщо метрів буде вже 403 - він просто розсипається.
3. бюджети турбовазів реально вилазять більші, ніж будь яка японопихалка. при цьому японопихло має і ресурс, і надійність.
4. на сьогодні немає жодного свапа в риксу, який показав би добрі результати на треку. Навіть свапи джейзетів і ЛСів приводять до повної непридатності до треку і такі машини через один два сезони уходять в небуття. Максимум що успішно свапиться у вісімку, це ревчик.
5. На сьогодні так само немає 100% завершених свапів, которі не потребують абонентського квитка на СТО і у которих все працює.