Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: замена фазовращателя mazda 6 2.0 LF
Украинский Мазда Клуб :: MazdaClub.UA > Клуб > Family & Events > Львов
Юра0363
Доброго вечора! Може хто підскаже в якому положенні прикрутити зірочку з зміною фаз до впускного розпредвала?














/

Юра0363,
Koya
Вже в розділі про 6ки відписав, бери інструкцію, інакше клапана загнеш.
Юра0363
Цитата(Koya @ Nov 6 2015, 02:02 ) *
Вже в розділі про 6ки відписав, бери інструкцію, інакше клапана загнеш.

Дякую за пораду! Надія вмирає остатньою.Інструкція нікому не помішає.Чи достатньо виставити розпредвали по планці, а коліно по стопору??????//
Юра0363
Цитата(Юра0363 @ Nov 6 2015, 21:43 ) *
Дякую за пораду! Надія вмирає остатньою.Інструкція нікому не помішає.Чи достатньо виставити розпредвали по планці, а коліно по стопору??????//

Славік доброго вечора! З тих мануалів і форуму я так зрозумів що неважно як поставити зірочку або муфту, головне розпредвали виставити по планці і коліно по стопорному болту.Можеш підтвердити цю інфу.Кажуть треба ставити нові шайби .Мають наувазі шайби між зірочкою і розпредвалом, і актуатором і розпредвалом???
Юра0363
Цитата(Юра0363 @ Nov 7 2015, 19:23 ) *
Славік доброго вечора! З тих мануалів і форуму я так зрозумів що неважно як поставити зірочку або муфту, головне розпредвали виставити по планці і коліно по стопорному болту.Можеш підтвердити цю інфу.Кажуть треба ставити нові шайби .Мають наувазі шайби між зірочкою і розпредвалом, і актуатором і розпредвалом???
Славік а що скажеш на цю інфу............але це не з мануалу.
Муфта крепится в любом положении, затягивай моментом по мануалу. Пружинные шайбы (L3K9-12-429) между муфтой и распредвалом стопорные, меняются на новые при повторной сборке. Пружинные шайбы также ставятся на болт шкива коленвала. Болт шкива коленвала тоже ставится новый с фиксатором резьбы.Шайба L3K911407 (2шт) є в двигуні 2.0 LF? Правда що почали її ставити з 01.11. 2006р.?
Koya
Я не памятаю досконально як воно точно ставиться, там має канал масляний бути і головне не змістити фазу на актуаторі підчас затяжки. Ну і коліно з розпредвалами по правильному положенню то само собою. Став як у офіційному мануалі написано. На фото доречі актуатор пошкоджений...
Юра0363
Цитата(Koya @ Nov 10 2015, 11:34 ) *
Я не памятаю досконально як воно точно ставиться, там має канал масляний бути і головне не змістити фазу на актуаторі підчас затяжки. Ну і коліно з розпредвалами по правильному положенню то само собою. Став як у офіційному мануалі написано. На фото доречі актуатор пошкоджений...

Поміняв ланцюг,гідронатяжитель,актуатор(плюс болт і шайба).Після заводки дальше тріщить.Заміряв тиск масла на холостому ходу(2ат.)Фаза після затяжки на місці.Зняв клап.кришку ланцюг натянутий,прокрутив в ручну за болт колінвала крутиться без проскакувань (до того впуск проскакував).Славік ти казав про масляний канал в кришці, в мене кришка без масляного каналу. Кришку ніхто не міняв.Таке враження що в актуатор не закачуе масло.
Звідки тріскотня береться?Що не правильно може бути?
Koya
Актуатор живиться маслом з масляного каналу, котрий проходить через розпредвал.
Де ти взагалі то розбираєш-збираєш ? я можливо підскочив би глянути, а то це як по фото лікувати простуду smile.gif
Юра0363
Цитата(Koya @ Nov 18 2015, 11:28 ) *
Актуатор живиться маслом з масляного каналу, котрий проходить через розпредвал.
Де ти взагалі то розбираєш-збираєш ? я можливо підскочив би глянути, а то це як по фото лікувати простуду smile.gif

Скинь смс свій телефон на мій 0677526820 . Я на зеленій біля АРСЕНУ,. можу приїхати за тобою в зручний тобі час.Ящо крутити стартером масло з канала витікає під тиском. Сіточка не забита. сумніви щодо клапана і нового актуатора? Номер старого актуатора 6М8G-6C525-CA LF94-12-4XO Новий 6M8G-6C525-CD LF94-12-4XO.
Юра0363
Цитата(Юра0363 @ Nov 18 2015, 12:15 ) *
Скинь смс свій телефон на мій 0677526820 . Я на зеленій біля АРСЕНУ,. можу приїхати за тобою в зручний тобі час.Ящо крутити стартером масло з канала витікає під тиском. Сіточка не забита. сумніви щодо клапана і нового актуатора. Номер старого актуатора 6М8G-6C525-CA LF94-12-4XO Новий 6M8G-6C525-CD LF94-12-4XO.

Дякуючи Koya опреділили що провернуло на першому шатуні вкладиш.(Часто їздив власник опускаючи рівень масла нижче мін.) Таке тріскотіння застуканого шатуна почув вперше! Розбираем двигун.................
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.