Мода на койли пішла від фільму форсаж. Але на який лєший ті койли, мало то розуміє. На яку холеру тобі можливість регулювати кліренс? Раз поставив і забув. Що не скажеш про можливість регулювати амортизатора - жорсткість на стискання та відбій. Під кожен трек та гуму можна знайти свої налаштування.
По факту, якщо тебе цікавить зла підвіска, то тре брати ту, яку в нас обслуговують і можуть налаштувати.
Я спілкувався з нашими підвісочниками на цю тему. Ось їх відповідь.
Цитата
Для трека лучше всего будет подвеска BC Racing однотрубной конструкции амортизатора, фултапной конструкции регулировки высоты (высота регулируется не преднатягом пружины а за счет вращения амортизатора в стакане), регулировка отбоя амортизатора и с передними развальными опорами. Цена такой подвески 950$. В чем в первую очередь будет отличие от Vogtland, это возможность ребилдить однотруб, двухтрубная подвеска ребилду не поддается. Однотрубный амортизатор гораздо лучше дежит температурные колебания на треке и не перегревается.
Идеал конечно Bilstein B14, B16 но там уже ценник уходит за 1000 евро