Апну тему! На деякі запитання відповіді ті що питалися в приваті чи при огляді:
1. Ланцюг ГРМ не міняний - спеціально їздив на СТО про це говорили. В Мазди 3 ланцюг має 5! несучих пластин тому ходить без проблем по 300-400 тис, тому і коштує не дорого ZJ0112201 - 1040 грн. (Повідомили що в Cx7 як в ровері лишень 2 пластини - міняється на 70к )
2. З електронікою все супер! Ніяких глюків. Салон, габарити - замінені на OSRAM Led, решта немає сенсу! В ближній тимбільше - краще Osram Night Breaker нічого не світить. (Знаю про що кажу - робили заміри Люксометром - ради цікавості наспір зі знайомим).
3. Сигналізація встановлена корректно! Машинка засинає - тому ніяких розряджених аккумуляторів немає і не буде. Кому цікаво - точно за 30 хв - споживання на аккумуляторі повинно впасти до ~35 mA. Більше чи ~200 це не коректно встановлена сигналізація.
4. Зібрався взяти нові колеса WinterContact TS 860 - не зважаючи на те продасться чи ні.
5. З ходовою все Супер! сам за тим слідкую - в ході експлуатації було замінено: Приблизно кожні 3 роки стійки Kayaba Excel-G по кругу останній раз 2016 рік, тяги стабилизатора передні, опорні підшипники передні оригінальні, само собою - задні стійки стаб - оригінал (це як розхідний матеріал для них
Над чим заморочився зараз - це регулювання клапанів - вже пора, замовив цілий список - ZY0812670A, ZJ0112500B, ZJ0112610, ZJ2010235, ZJ01-15-106, FS02-10-602 + на додачу GA5R-41-083 (Штифт педали сцепления
дещо поскрипує). Мінус в тому що не хочу віддавати на пару днів на сервіс...
ПС. В Мазди не має ! сервісної книжки - вона вся на сервісі в диллера в ПК. При потребі все роздруковується в любий час.
Пробіг рідний - все підтверджується в сервісі + в страховій.
Причина продажу - сімя виросла - діти заикдують ноги на плечі
Кому цікаво звертайтесь
Килимки WeatherTech USA 2 пари в комплекті.