Під час поїздки виявив цікаву річ, при затяжних поворотах праворуч у автомобілі ставало тихіше, пропадав гул.
До цього не звертав на нього уваги, але вже коли я його почув, то здавалося що гуде постійно, підозрював що "попав" на підшипник. Схожий досвід був на 323 F BJ.
Поїхав на СТО, вияснити який з них.
Задній правий під заміну, задній лівий рекомендовано також замінити, він також гудів але не так гучно як правий.

Почав пошук на EXIST з оригінальних (KD35-26-15XB). Цінник КОСМОС! 8000 - 15000 тис. грн. А потрібно 2 шт.
Із аналогів хотів щось Японське (NK),європейське(SNR,SKF), цінник також не порадував, ~5000.
Подальші пошуки привели на DRIVE, там знайшов цікавий варіант, який EXIST чомусь не пропонував як аналог, хоча на самому сайті він доступний до продажу.
Корейський бренд ILJIN, номер деталі: IJ143034. Списався з автором, поцікавився досвідом. Він відписав що проїхав вже 35 тис, і нарікань немає!
Ціна мене влаштувала, вирішив замовляти. Вичитав що при заміні ступиці, бажано замінити і гайку. Номер гайки взяв з оригінального каталогу на EXIST (D651-33-042A)

Підшипники і гайки замовив на massive, там ціна завжди цікавіша, давно там беру деталі.

Далі було СТО, віддав машину зранку, ввечері забрав.
Підшипники поставили, все ОК. Гайки віддали, сказали що вони не такі як на машині! На машині 32, а нові на 30, і по формі відрізняються, довші.
Тому поставили рідні, і все на тому! В підсумку гайки повернути не зможу, так як не перевірив їх номер після EXIST. Не велика втрата, -230грн.

Плюс замінили задні сайлентблоки передніх важелів, стояли поліуританові. Скрипіли в морози, і за рахунок своєї твердості, підвіска занадто гупала в деяких моментах.
Поставив Q-FIX Q005-1905, побачу на скільки вистачить. В ідеалі потрібно замінювати важелі, знайшов інформацію що підходять важелі від 2-го покоління. Вони надійніші. Ось номера, можливо комусь знадобиться: (KB7W-34-350 G - лівий, KB7W-34-300 G - правий).
Вже тиждень від'їздив, стало і м'якше і тихіше.