Цитата(Юрец777 @ Sep 21 2020, 18:01 )
Короче уже розібрався!!!
Може це комусь допоможе.
Щоб витягнути фільтр салону потрібно було зняти блок запобіжників. Ну і логічно як мені здавалося зняти клему з акумулятора, щоб підчас від‘єднання жгутів проводів нічого не закоротити.
Після того як усе зібрав перестав робити брелок, ПТФ, поворотніки.
Начитався форумів і зпробував усе знову від‘єднати, почекати 30хв і знову все під‘єднати але уже БЕЗ ЗНЯТТЯ КЛЕМИ З АКАМУЛЯТОРА.
І дякувати Богу все вийшло!!! Урааа.
Так що коли міняєте фільтр салона то робіть це без від‘єднання клеми акума!!! А ще потрібно ключ не вставляти в замок запалювання.
Схема підключення кабелів піддивився на драйві: зелений великий, потім синій великий, маленький синій. Потім з другої сторони зелений, коричневий великий і маленький коричневий
а навіщо знімати блок запобіжників при зміні фільтру салону? ще склопідйомники не роблять після цьго треба їх тренувати