Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



2 страниц V   1 2 >

BOOMBASTIK
Отправлено: May 19 2010, 11:13





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Сам свою машинку уже продав,СУПЕР автомобіль rolleyes.gif ,для гурманів.

Чого так дешево продав? А вебасто там вже було,чи ти ставив?

Не поняв,звідки інформація за скількі продав?Ти цього знати не можеш.Чи можливо ти не уважно прочитав попередні повідомлення?
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #791002 · Ответов: 15 · Просмотров: 6,480

BOOMBASTIK
Отправлено: May 18 2010, 22:39





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


BOOMBASTIK, скажи от какого года на свою машину коробку ставил, и что желательно еще попутно поменять, кроме заднего сальника? Заранее спс!

Здарова.Якшо у тебе мотор KL 2.5 V6 24 клапанний,тут коробки автомат взаємозамінні для всіх років.Всі датчики і кріплення підходять і проблем у спеціаліста при установці не виникне ніякої. Мені тоже спочатку впарили нібито коробку на кседос 9,там виявились датчики не втому місці,кріплення інші,установити її виявилось не реально.Виявилась коробка від мазда 626.Якшо виникають сумніви,зніми коробку гарно обфоткай її з всіх сторін,буде з чим порівняти при виборі іншої.Для орієнтації в просторі моя коштувала 400 у.е,1100 грн демонтаж,монтаж.При заміні на іншу нічого крім самого агрегата не міняв.Успіхів в пошуку і установці. clapping.gif Сам свою машинку уже продав,СУПЕР автомобіль rolleyes.gif ,для гурманів.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #790698 · Ответов: 15 · Просмотров: 6,480

BOOMBASTIK
Отправлено: Mar 26 2010, 16:19





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='Login' date='Mar 25 2010, 18:25 ' post='743934']
друг, я понимаю, что на ридний мови треба балакати и все, просто принимай во внимание на будущее, что ребята-то из Беларуси (Полоцк, Минск), и больше поймут советы на русском языке! )
они же у нас не по-белорусски спрашивают smile.gif

Сайт український.А як не знайду потрібного перекладу українського слова,ше не туда залізуть ,не то відкрутять а можуть і взагалі не правильно зрозуміти.Написали шо вдячні,значить зрозуміли все.Пацани тут розумні
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #745003 · Ответов: 33 · Просмотров: 8,168

BOOMBASTIK
Отправлено: Mar 25 2010, 10:04





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='METPA' date='Mar 22 2010, 18:53 ' post='740096']
Всем привет!
Вобщем "приехала" моя коробка.
Позавчера, после динамичного старта со светофора (не в ту полосу встал) превратилась моя АКПП из 4-х ступенчатой в одноступку. Причем, чтобы тронуться вперед (не важно на каком диапозоне), нужно дать 3000-3500об/мин, назад - 3500-4000об/мин. Кнопка "холд" погоды не меняет.
А вчера по утру, после того как масло остыло, вобще ноль реакции. Работает только "Р", а все остальные режимы как на нейтралке. Даже обороты не падают при включении. Масло полупрозрачное, неделю назад начало вонять гарью, уровень стал выше отметки. Сейчас такое чувство что гидротрансформатора вобще нет. И сразу возникает мысль, а не в нем ли дело? Ни он ли раньше дребезжал?
ГТ ведь всегда соединен с маховиком, и возможно ли что он как в движении, так и на ХХ мог издовать такие звуки? Кстати на ХХ при перегазовке звучок так и не изменился.
Вобщем грустно мне теперь. Даже не знаю что лучше, ремонт или б/у. Наверно, все-таки ремонт т.к. в силу последних "везучих" событий нефиг судьбу за яйца трогать. Но все равно: машина нравиться - продавать не собираюсь.
P.S. Кто знает как снять ошибки с акпп?

Забудь про ремрнт АКП на кседос.Ти офігієш які там ціни і які умови і терміни ремонту.Як шо вже хоть раз заїдеш на ремонт АКП,завжи будеш туди іздити.Так як завжди будуть проблеми в зремонтованій коробці,будеш вічним клієнтом цього сервісу.САМ СТИКАВСЯ.Купляй б/у в нармальному стані,і забуть про цю проблему,так як не ти один з такими траблами.Сам кинувся в паніку при ідентичній проблемі.Аніліз ринку ремонту АКП показав бешені ціни.800 баків запчастини 300 робота а гарантії ніякої,перебрати гідротрансформатор 200 євро.
За 400 баків купив б/у і 150 монтаж,демонтаж і я знову на колесах.УСПІХІІВ!!!!!!!!!!!!!
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #743132 · Ответов: 33 · Просмотров: 8,168

BOOMBASTIK
Отправлено: Mar 3 2010, 12:22





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Забудь про ремонти корокобок на кседосах.Заплатиш купу грошей,потратиш багато часу і потім все своє маздовске життя будеш до них їздити,НІХТО ЇХ НА 100% НЕ РОБИТЬ і гарантії тобі ніхто не дасть,і в разі чого грошей ти своїх при любих розкладах більше не побачиш.Купляй Б/У в нормальному стані,в рази 3 дешевше буде і при великому бажанні за один день поставиш.Успіхів!!!!!!!!
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #718948 · Ответов: 5 · Просмотров: 3,993

BOOMBASTIK
Отправлено: Feb 26 2010, 16:19





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Цитата(METPA @ Feb 14 2010, 17:59 ) *
Всем привет!
Все никак не могу побороть этот жужаще-дребезжащий звук в районе 1900-2000 об/мин. из моторного отсека, левее от водителя.
Звук очень похож на резонирующий глушитель или защиту, но это не он, так как все облазил, и сверху, и снизу - ничего не болтается даже при наклоне двигателя.
Звук очень отчетливо слышен при движении, и трудно уловим при прогазовке на месте. Уже не знаю на что думать: АКПП вроде в порядке, подушки тоже все целые. Ну прям в отчаянии, все форумы облазил. Не ужели только у меня такой баг.
P.S. Кто разбирается в ЕГР, на каких оборотах она работает? Не может ли она издавать такие звуки.


Прівєт.Не чуючи звуку важко вияснити його джерело.Не знаю чи моя історія допоможе тобі,але варіант такий;
В моєму випадку відчувались не понятні звуки при 1900-2000 об/хв і під час руху в горку коли переключались передачі.Дійшов висновку що при 1900-2000 об/хв переключається АКП з першої на другу,і при русі в гору нагрузка на АКП більша.Такі були мої роздуми,аж доки в один прекрасний вечір вони справдились,АКП відмовила.Поставив іншу,проблеми зникли і звуків лишніх немає.Успіхів!!!!!!!!!!!!!!!
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #714550 · Ответов: 33 · Просмотров: 8,168

BOOMBASTIK
Отправлено: Jan 27 2010, 09:59





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='evgen197660' date='Jan 26 2010, 20:12 ' post='681718']
насос новый оригинал 450 стоит разве дорого

Дійсно оригінальний насос 3500 в грн виробництво японія,перемацав я всі Боші за таку ціну РЕАЛЬНІ КИТАЙЦІ,зупинивя на Хундаї Вебер.А діло зовсім не в ціні.450 грн гроші не великі,процес заміни трудоємкий і тому хотілось підібрати оптимальний варіант.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #682226 · Ответов: 9 · Просмотров: 4,568

BOOMBASTIK
Отправлено: Jan 26 2010, 17:03





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='Mazdaservice' date='Jan 26 2010, 14:13 ' post='681041']
Найди хороший б/у или как вариант КИА или Нюндай новый, фото что бывает с ТАЗО - БОШЕМ на маздовском моторе 2,0 л ,я выкладывал тут ]]>http://www.mazdaservice.com.ua/gallery]]>


Вдячний за відповідь.Скористався порадою.придбав з Хундая energy.gif ,побачим як покаже себе мая машинка з такою запчастиною. pleasantry.gif
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #681146 · Ответов: 9 · Просмотров: 4,568

BOOMBASTIK
Отправлено: Jan 26 2010, 10:57





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Всім доброго дня.Виникло питання заміни паливного насосу.Оригінал потяне не дешево.Ліцензія в два рази дешевше,але мало вірю цим скаглазим.В ВАЗ 2199 насос ідентичний,виникає питання чи підійде він на мою машинку по потужності і чи при заміні потужність автомобіля не зміниться?Наперед всім вдячний
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #680596 · Ответов: 9 · Просмотров: 4,568

BOOMBASTIK
Отправлено: Jan 6 2010, 10:33





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='tib' date='Jan 3 2010, 20:38 ' post='656475']
люди кто знает что у меня запроблема. При заводке машины начала мигать на панели HOLD и машина не завилась. Вторая попытка такая же и она не заводится. кто знает в чем дело?

В тебе напевне коробка автомат. HOLD загорається коли прооблеми з автоматом. Знаю з власного досвіду.Без комп. діагностики тут не розібратись.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #659318 · Ответов: 3 · Просмотров: 2,300

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 18 2009, 15:01





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='urban7' date='Dec 17 2009, 11:34 ' post='640875']
Исходя из этого, делаю предположение, что моя промывка инжектора могла поднять всякий шлак и забить форсунки?

Вот ти залив промивку,в куда вся бадяга по твоєму ділась.Да слухав я одного професора,який розказував що все виходить в вихлопну і в воздушний і масляний фільтр.БРЄД crazy.gif Якщо в тебе авто після 98 року форсунки чистяться на стенді,а якщо до, то форсунки чистяться на авто,після таких процедур обовязкова заміна масла і фільтрів,тому що вся хімія якою чистять форсунки попадає в масло.Успіхів
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #642138 · Ответов: 24 · Просмотров: 10,038

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 17 2009, 12:00





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='urban7' date='Dec 16 2009, 07:40 ' post='639464']
У меня случилось следующее
После заводки обороты как водится поднимаются для прогрева, затем постепенно снижаются до положенных 750 примерно. Трогаемся. С этого момента обороты холостого хода не становятся ниже 1400-1500, при этом после переключения на нейтраль с передачи они падают до 1100-1200, а затем сразу же какая-то неведомая сила возвращает их на отметку 1400-1500. Останавливаемся, выключаем двигатель, ждем минут 5, может меньше, заводимся и, опа, снова 750.

Предыстория
Выкручивал обе лямбды и чистил ортофосфорной кислотой: помню, раньше иногда встречались провалы в мощности, сейчас - вроде не наблюдается, в остальном изменений не заметил пока
Поменял моторное масло с Castrol на Liqui Moly: после заводки как-то жестковато работать стала, но через пару минут работы все устаканилось. Было подозрение на перелив (хотя из под прокладок и возд фильтра масло не гонит), забубенил около 3.8 литров, но по спецификации столько и положено, странно, что на холодную щуп (который ипонцы не догадались человеческим сделать) показывает low а на горячую full. Но эти замеры проводились далеко не в идеальных условиях
Также заливал 50 мг жидкости для промывки двигла (просто жаль было выкинуть) и мягкую очистку инжектора liqui moly в бенз

Так вот, если вдруг кто-нибудь в курсе описанных проблем, подскажите, плиз!


Сам з таким не стикався .В знайомого мазда 626,тоже проблема з оборотами,шо тількі не чистили,і в бак промивку лили та сама праблема.почистив форсунки на стенді і про проблему забув.Ще в одного кіа,машина на холостих сама собі підгазовувала,проблему зняли тим сами методом.Пробуй це ніколи не зашкодить.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #640759 · Ответов: 24 · Просмотров: 10,038

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 9 2009, 16:43





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='sasa' date='Dec 9 2009, 14:05 ' post='633611']
Я бы именно это и сделал бы в первую очередь. Если есть первые предпосылки, даже явная лажа. Старые провода втопку, иначе есть много шансов кончить катушку зажигания - а это уже очень дорого

Дякую за пораду.Ближніи часом так і зроблю.Зараз бажання кататись на маздочці немає ніякого,є бажання поставити в гараж і тількі навідувати до поки дроти не дістану.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #633668 · Ответов: 7 · Просмотров: 4,639

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 9 2009, 16:02





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='sasa' date='Dec 9 2009, 13:38 ' post='633582']
Ой, спасибо за позитив rofl.gif rofl.gif rofl.gif , я даже в таком контексте и не рассматривал свой пост. rofl.gif rofl.gif Я кажу, що такі складні головоломки вирішуються за допомогою приборів, які в мене є, за 10 -15 хвилин, а не за два тижні. Скоро я з цими цяцьками повернусь до Луцька працювати, якщо що - велком! D.gif

Класно було чимось таким скористатись,2 дні поїздив,а тут знову шось не понятне, деколи знову починається стара історія,але не так часто як було до того.Я в шоці.а може не запарюватись і зразу всі провода високої напруги поміняти?
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #633608 · Ответов: 7 · Просмотров: 4,639

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 9 2009, 15:18





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='sasa' date='Dec 9 2009, 09:53 ' post='633338']
Вернуся в Луцк, приедешь, порвём как тузик грелку. Описанная проблема с цифровым осциллографом (мотортестером) определяется за 10 минут ничо не разбирая даже)))))

Не зрозуміле мені ваше повідомлення .Так і не зрозумів ви вказуєте мені на можливу проблему і її вирішення,або погрожуєте? dirol.gif Можете точніше висловлюватись.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #633564 · Ответов: 7 · Просмотров: 4,639

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 9 2009, 09:29





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='dgrifon' date='Dec 8 2009, 21:10 ' post='632929']
Мазда миллер 2.3 турбо АКП с поддона сошло больше 3х литров масла, так как сливал в мерку, замену делал у знакомого на специально обученной яме smile.gif Сам мой знакомый уже давно занимается заменой масла, кстати рекомендую парень толковый, не одну машину вместе перебрали в свое время, фильтр коробки снять проше простого, только не полениться открутить 10 болтиков при объеме масла в коробке 8,8 л на замену ушло чуть больше 11, но можно было и меньше, новое масло поступая в трансформатор - выдавливает старое, и смешение при этом незначительное, а патрубок радиатора все время снят и по маслу очень хорошо видно когда начинает идти свежее. А если, как вы говорите, "пересечный маздовод" - так лучше и близко не подходить к коробке и сразу ехать на сервис для замены масла, так как коробка с заменой будут стоить гораздо дороже работы по замене масла....
А сколько масла ушло у вас на замену?

Mazda xedos 9 2.5 автомат .При знятті піддона злилось 2 літри(виміряно не на око).А в загальному злилось 6,5 літра,стількі ж і залилось.При покувлі,авто 3 роки тому, зайнявся питанням заміни масла всюди,так от,навіть офіційний сервіс мазда тим питанням не став займатись.Перебрав усі сервіси,всі морозяться.Сервіс де ремонтують коробки автомат порекомендувала зливати пару раз по 2 літра з піддона. Мною обраний ,для мене,оптимальний шлях для вирішення цього питання.У вас я бачу трошки інший атомобіль,і тому параметри у нас інші.Можливо у вашому місті у вас більш розгалужена система по обслуговуванні такої техніки.Тут виставлені варіанти,кожен зможе вибрати цей який підходить йому особисто.Успіхів на дорозі і класного насторю.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #633102 · Ответов: 4 · Просмотров: 2,672

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 8 2009, 21:39





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Всім прівєт.На радостях вирішив написати,поділитись класним настроєм.Два тижня парився,но проблему встановив і вирішив.Показалось мені шо в машинці я своїй нічого давно не робив,дай думаю тосол поміняю.Купив,старий злив,радіатор гарно продув,новий залив.Завів-красота.Моторчик чистенький ,все ремні, роліки поміняні,душа радується.Сів проїхався-самальот.Ранком на роботу,поки холодна нармал,як нагрілась повний звіздєц.Троїть мотор,сам собі підгазовує,дьоргається як ніби бензину нема(в баку на цей момент більша половина),думаю насос(мінявся 15 тис.тому).На діагностику ледве додьоргався.Ну думаю свічки треба поміняти,фіг помогло.Одна свічка трошки кінчиком була в маслі.Занявся питанням заміни прокладки клапанної кришки.там гемаройне дєло не кожен візьметься(знімати колєктор куча датчиків).Мазда сервіс зголосилась помогти,за 500 рубасів за роботу поміняли.Моя прокладка клапанної кришки,прокладка впусконого-випускного колєктора і мій герметік,їхні тількі руки.Проблема не зникає,тиждень пройшов.Мазда сервіс розводить руками.Навіть не мають чим поміряти компресію на V6.Шукаю канкрєтного елєктріка, міряєм компресію ,всі цилндри видають приблизно однакові числа,дроти високою напруги продзванюються всі.Показалось йому шо підсасує воздушний патрубок який їде від мотора до воздушного фільтра,фігня поміняєм.Поміняли проблема не зникла,колотить мою маздочку по повній.Ну думаю пападалово. Слідуючий етап чистка форсунків.Записався,дьоргаю туда.В машини здоровя взагалі нема,я їй газу а вона ніфіга не їде.На сервісі вияснилось шо вони таких форсунків не чистять і зроду не бачили.Ну думаю піпєц..В мужика на сервісі дроти якісь лежать на поличці.Да так спитав шо -фігові?.Да ні каже мужик,ковпачки на свічки пропускають.Його слова ми зразу перенисли мені під капот.І тут о чудо accordeon.gif на одному з моїх ковпачків маленька тріщина,яку видно коли тількі поставити ковпачок до світла.20 см ізолєнти рішили мій двох тижневий геморой(завтра їду за новим ковпаком).Поїхав я звідки щасливий а мужик зацілований. Як виникає якась проблема бажано самому все перевірити то що доступно по розуму і освіті а вже потім брати консультації в прєпєрцованих майстрів,вони зразу копають глубоко де капуста зеленіша.Всім удачі і класного настрою energy.gif
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #632793 · Ответов: 7 · Просмотров: 4,639

BOOMBASTIK
Отправлено: Dec 8 2009, 10:33





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


[quote name='dgrifon' date='Dec 8 2009, 06:01 ' post='632009']
Не надо никаких компрессоров, недавно менял декстрон: открывается сливная пробка, оттуда вытекает литра 3-4, потом снятие и чистка поддона, в моем случае еще и рихтовка sad.gif , потом снятие и чистка фильтра, он внутри железная сеточка, поразило крепление на 10!!! болтах wink.gif Собираем и наливаем 4-5 литров декстрона, отсоединяем нижний патрубок радиатора, заводим... из гидромуфты через отсоединенный патрубок сливается литра 2 старого масла, глушим, доливаем масло, опять заводим, и повторяем, до тех пор пока не потечет чистое масло, ставим патрубок назад, выставляем уровень...
Таким способом, в отличие от вышеприведенного вами, мы избегаем пуск коробки на сухую, потому что масло в гидротрансформатор очень тяжело закачивается и при пуске на сухую может произойти куча неприятностей...


Цікаво що в піддоні аж 3-4 літра масла.Там 2 літра максімум.При тиску повітря, масло з гідротрасформатора не видавлюється,так як тиск повітря на нього не діє.Знімати фільтр коробки пересічному маздоводу теж штука не з простих,а сервіси не завжди самі це вміють робити.Знімати трубку радіатора ,наблюдати якого кольору масло витікає тоже брєд,воно однозначно змішуєтьмся з старим,і визначити яке масло тече на даний момент треба орлиний глаз.І масла у вашому варанті піде не мало.Мій варант заміни триває максиму 30 хв і потребує праці однієї людини.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #632143 · Ответов: 4 · Просмотров: 2,672

BOOMBASTIK
Отправлено: Nov 13 2009, 18:56





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Всім здарова.Ділюсь власним досвідом по заміні масла в коробці автомат.Сам міняв весь час 2 літри масла ,які зливаються з піддона,наїжджав певну кількість км і міняв ще 2 літри,так відбувалось до того часу до поки колір і запах масла в АКП мене влаштовував.При такій заміні свіжо долите масло змішується з тим яке вже є в коробці,таким чином розбавляючи його.Тут на форумах є багато інформації про заміну масла в АКП.один з них цей який мною описаний вище,другий полягає в підєднаннї спеціального апарата(який не реально знайти) до трубок які ведуть в радіатор,такий чином пускаючи свіже масло в одну із них,на виході з другою ви отримуєте старе масло,рекомендується заливати до тих пір,до поки колір масла вас не влаштує.Ні тим ні іншим шляхом я не пішов.пропоную свій метод.
--В першу чергу потрібно відкрутити пробку в піддоні для зливу масла,коли маслєцо трохи стече,знімаєте піддон коробки.По моїм підрахункам там вже має бути в районі 1.8-2 літри.Ретельно очищуєте піддон від можливої стружки на магнітах,втираєте все це діло насухо.
--Крок другий.Знімаєте трубку з радіатора по якому тече масло для підігріву.там в районі 0,5 літра
--Крок третій.На кожному сервісі є інстументи які працюють за допомогою зжатого повітря,яке подається через шланг в кінці якого є саме інструмент.О цю трубку з жатим повітрям можна вставити в трубку яку ви зняли з радіатора,через неї в радіатор буде поступати повітря,яке пройде від радіатора в коробку і буде видавлявати масло з неї.Тиск повітря в шлангу не високий і тому безпечний для коробки.
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #604013 · Ответов: 4 · Просмотров: 2,672

BOOMBASTIK
Отправлено: Nov 3 2009, 12:57





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Цитата(Игорян @ Aug 27 2009, 12:31 ) *
6000 = зачем так часто менять??!!! оно, как говориццо = ток "работать" начинает = а ты его уже сливаешь.... По поводу "всех" фильтров = там еще салонный есть... ыыы))))) Топливный тож ненадо так часто менять... 15000-20000 нормально ходит... ))))


при моєму стилі їзди 6000 вже зовсім чорне,топливний міняю через раз,забивається ужасно
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #590365 · Ответов: 125 · Просмотров: 30,739

BOOMBASTIK
Отправлено: Nov 1 2009, 17:12





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Цитата(sasa @ Nov 1 2009, 14:55 ) *
Поддона как в жигулях там нет, забудь. Если снять маленький картерок сбоку - не знаю чё ты там увидишь, и ещё не будучи мастером по ремонту коробок. Договариваться о месячной гарантии, залить свежего масла - ставить и ехать. Слушать наличие гула, не вылетают ли передачи, особенно пятая, нету ли течей масла. Стремиться на пятой поездить побольше, на скоростях 120-140 км\ч, резко полностью отпуская педаль газа, и резко в пол, раз 20-30, если что, это заставит выбить пятую на нейтраль. Вообще этот тест годен для всех передач - резкие переходы от тяги двигателем до торможения двигателем. Удачной покупки))))


коробка автомат
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #589531 · Ответов: 15 · Просмотров: 6,480

BOOMBASTIK
Отправлено: Nov 1 2009, 16:09





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


А ще цікавить нащо звернути увагу при огляді б/у коробки ,щоб був хоть якийсь шанс отримати не порчений товар?Візуальний вигляд не завжди допоможе.Планую зняти піддон,оглянути його,чи не має металічної стружки,глянути на якість масла в коробці,чи не обломувані датчики,стан соліноїдів теж цікавить.А хто підскаже ще куда заглянути щоб процент отримати якісний товар був вищим?
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #589486 · Ответов: 15 · Просмотров: 6,480

BOOMBASTIK
Отправлено: Oct 31 2009, 16:46





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Всім доброго дня.Стикнувся з заміною автомат коробки на мазда кседос 9, 94р,2.5 ,мотор KL,автомат.Цікавлюсь чи виникнуть в мене проблеми з постанновкою коробки з інакшою мазди кседос 9,не моїх років,в плані кріплень,розміщення датчиків.Чи коробки на кседосах 9 всі однакові і взаємозамінні?А якшо однакові то яких років?Можливо хтось вже стикався з таким питанням і знайшов на це питання відповідь.Прошу поділитись враженнями.Буду вдячний за відповідь на поставлене запитання pleasantry.gif
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #588726 · Ответов: 15 · Просмотров: 6,480

BOOMBASTIK
Отправлено: Oct 14 2009, 13:53





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Цитата(Bit @ Oct 14 2009, 11:38 ) *
А заехать на нормальное СТО пробовали ???? Сами перечислили кучу нюансов, исходя из которых показать может только "вскрытие".

На даний момент автомобіль стоїть на мазда сервісі ,чекаю відповіді від них.але хотів би і сам орінтуватись щоб задати їм напрямок.Знаючи з власно досвіду шарущіх умів там мало
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #567868 · Ответов: 25 · Просмотров: 7,602

BOOMBASTIK
Отправлено: Oct 14 2009, 13:29





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль
Пользователь №: 10,872


Цитата(Login @ Oct 14 2009, 10:44 ) *
похоже, что коробке кранты ((

Приємно чути думку спеціаліста,але ж сама коробка складається з багатьох датчиків.Якщо взагалі не переключає я згоден кранти,а так заводиться ,переключає,комп на машині помилки не видає.Виставив повідомлення щоб отримати думку людей які зададуть напрямок пошуків(блок запобіжників,можливо фільтр коробки,датчик тиску масла, тай багато всяких пріколів).А махнути рукою і сказати кранти я і сам можу
  Форум: Mazda Cars-Mazda 929/Xedos 9/Xedos 6 · Просмотр сообщения: #567839 · Ответов: 25 · Просмотров: 7,602

2 страниц V   1 2 >

New Posts  Открытая тема (есть новые ответы)
No New Posts  Открытая тема (нет новых ответов)
Hot topic  Горячая тема (есть новые ответы)
No new  Горячая тема (нет новых ответов)
Poll  Опрос (есть новые голоса)
No new votes  Опрос (нет новых голосов)
Closed  Закрытая тема
Moved  Тема перемещена
 


RSS Текстовая версия Сейчас: 22nd July 2025 - 06:47