Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )




rossi
Отправлено: Aug 22 2009, 20:43





Группа: Новичок
Сообщений: 1
Регистрация: 16.08.2009
Из: Калуш
Пользователь №: 10,962


Цитата(mazdist$$$ @ Mar 3 2009, 13:18 ) *
Ніяк не міг зупинитись на виборі авто за хорошу ціну, обходячи салони, завітав до мазди.
З першого погляду мене зацікавила mazda3 і я зразу ж купив цей автомобіль good.gif , велику подяку хочу виразити менеджерам автосалону clapping.gif , за професійну консультацію, яка відповідала дійсності...
Під час експлуатації, прийшлось звернутись на СТО САГА, і весь позитив який я отримав у автосалоні, моментально розвіявся на сервісі shok.gif , починаючи від приймальника і закінчуючи керівництвом...
Несвоєчасно доставивши деталь (причому не ту що замовляв), мені нахамили, і ви би знали скільки нервів пішло но заміну слава Богу тієї деталі що потрібно... При оплаті послуг з мене хотіли здерти crazy.gif щей за ту деталь що помилково привезли, це прсто жах diablo.gif а не сервіс!!!!!!!!!!!!
А яке у вас відношення до сервісу на САГА_АВТО чи може це тільки до мене так поставились?

І мені САГА (під час купівлі) не сподобалась. Думав, люди будуть привітніші. Поки що ТО не робив, а там побачим
  Форум: Around Mazda-Дилеры/СТО · Просмотр сообщения: #515934 · Ответов: 8 · Просмотров: 3,731


New Posts  Открытая тема (есть новые ответы)
No New Posts  Открытая тема (нет новых ответов)
Hot topic  Горячая тема (есть новые ответы)
No new  Горячая тема (нет новых ответов)
Poll  Опрос (есть новые голоса)
No new votes  Опрос (нет новых голосов)
Closed  Закрытая тема
Moved  Тема перемещена
 


RSS Текстовая версия Сейчас: 7th October 2025 - 19:00