Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )




Николо
Отправлено: Jul 22 2015, 16:37





Группа: Новичок
Сообщений: 3
Регистрация: 30.04.2015
Из: Киев
Пользователь №: 58,243


Цитата(AmeriC@ @ Jul 22 2015, 15:04 ) *
Вся проблема в том, что вы пошли ставить ГБО на цыксу не изучив тему как следует. После нескольких дней форумов и гугла каждый знает что для цыксы есть ТОЛЬКО 2 СПЕЦАЛИЗИРОВАННЫХ варианта ГБО (подчеркну, это установки, которые разрабатывались именно для этого двигателя) - БРС и ЗАВОЛИ.
Зачем было ставить СТАГ - вообще не пойму.
как бы ребус разгадан...


Вибрав Stag через рекомендацію знайомого, який рекомендував на цю модель саме СТАГ... тим паче що він ставив вдало на інші авто і на цю модель також, нажаль з "щасливим" власником гбо+мазда я не спілкувався(
Як би не було - винен сам, ніхто не заставляв під дулом...
Підскажіть, будь ласка, хто в Києві якісно ставить БРС та Заволі і які моделі? Можливо відійду (емоційно) і з'їжджу поспілкуюсь з ними..
  Форум: Mazda Cars-Mazda CX 7/9 · Просмотр сообщения: #1611101 · Ответов: 688 · Просмотров: 355,190

Николо
Отправлено: Jul 22 2015, 13:54





Группа: Новичок
Сообщений: 3
Регистрация: 30.04.2015
Из: Киев
Пользователь №: 58,243


Цитата(AmeriC@ @ Jul 22 2015, 12:59 ) *
Очень вам сочувствую((
Не могли бы уточнить какое оборудование вам ставили (Заволи или БРС)?
От криворукости установщиков никто не спасет, но это не значит что на цыксу газ ставить нельзя. Точно так же можно нарваться на плохого врача, который угробит здоровье - но это не значит что в случае болезни не стоит ходить к доктору.

П.С.
БРС - 30 тыс. км. полет нормальный. Глохнет очень редко (если дергаю педаль). на больших скоростях (свыше 180 км/ч бывают подергивания/скачки оборотов - но тут итак понятно, если хочешь вжарить 180+ - нажми кнопочку и жарь на бензе). в остальном нареканий никаких.

Доброго дня.
Ставили "голову" STAG, яку саме не пам'ятаю, але завтра відпишу, адже залишилась гарантійна книжка, там і вказаний перший редуктор - який мали поставити(який дісно був не скажу), можу лише по кінським силам:
1. 150лс
2. 250лс
3. 350лс
Можливо помилився +-20лс...
Хвалили обладнання на СТО, що просто хотілось стати їхнім акціонером)
Після такого газу якось не віриться, що може справді бути краще щось за бензин...(
В тется був Lancer наїздив більше 500к на газу зараз фокус також стоїть газ, по доброму заздрю, бензин тратить лише на прогрів, а влітку це менше хвилини)), але ллюблю мазду, томі і заправляю тепер лише бензином...
Також після ремонту турбіни сказали зняти газ, а ні - гарантії на роботи не буде...
  Форум: Mazda Cars-Mazda CX 7/9 · Просмотр сообщения: #1611092 · Ответов: 688 · Просмотров: 355,190

Николо
Отправлено: Jul 22 2015, 12:25





Группа: Новичок
Сообщений: 3
Регистрация: 30.04.2015
Из: Киев
Пользователь №: 58,243


Доброго дня!.
Вирішив написати відгук про ГБО на Mazda CX-7, оскільки рік назад став щасливим власником даного авто...)))
Невеликий відступ - ЖОДНОЇ реклами, або АНТИРЕКЛАМИ тут немає, є лише мої особисті думки, досвід та враженяя.
Перед встановленням ГБО прочитав багато форумів та не полінився поїздити по ГБОшним станціям та знайомим в яких встановлене ГБО... і на станції ТО, де логічно обслуговуються мазди після гарантії...
Перші думки були лише позитивними, до зустрічі з "післягарантійними" ТО, там всі "ввічливо" висловлювались про газ і майстрів, які його ставлять.
Остаточним приводом чому я поставив ГБО був наглядний досвід тестя, який проїздив на газу (Lancer9) більше 500тис км і на Ford Focus на той час біля 20тис... і все лише ОК!
Вибрав наче професійне СТО - "ПРОФИГАЗ", там звісно мене переконали перейти на газ, щей зробили знижку і зробили розстрочку, загальна вартість вийшла тоді біля 22к, одразу заплатив 6к а все інше через два місяці по 3,12К щомісяця протягом 5-ти місяців. За документами поставили STAG
Поставили за день, зробили все акуратно та повністю за моїми бажаннями. були дуже вічливими та знаючими свою справу.
Коли забирав авто попередили, що потрібно приїхати до них через 1000км для доналаштування.
І так, я щасливий власник гбо, їздив перші 500км по Києву (вирішив 500ки по місту 500км по трасі) з ну ДУЖЕ задоволеною мордою дивлячись на ціни на бензин.... і тут я виїхав за Київ в сторону Полтави... витрати палива склали 30л\100км в активному режимі (70%газ і 30% бензин). До гбо витрати по трасі були 10лв економному режимі і 15л в активному більше 140-150км\год не їжджу. Але це не все, вертаючись назад машина почала просто глохнути находу...
Приїхав на сто, повідомив всі проблеми - сказали "НЕ СЦИ" все виправимо за 20-25хв, через 5ГОДИН я виїхав від них... Проблема повторювалась через 200-300км, і так я до першого ТО на 10тис км до них приїжджав 8-9рзів.
Кожен описувати не буду, але за ці рази виявилось, ЩО!!!!
1."Погані люди" поставили редуктор не на 250лс а на 150лс, сказали, що просто переплутали на складі....,.
2.Тричі міняли "мізки"
3.Утеплювали газову траусу
4.Зірвали термоізоляцію між двигуном та салоном
5.Кожного разу давав по 100грн майстру який робив авто, щоб більше не було лагів, але....
6. Неодноразово авто глохло на великій швидкості, на поворотах і ще в багатьох незручних ситуаціях, хоча половина були небезпечними як для мене так і для оточуючих
Терпіння мого вже майже не було, вже розмовляв і матом і просив...
Тривало це біля шести місяців... Передостаннього разу після того як вони ковирялись в авто і ми виїхали налаштовувати його - полетіла турбіна...!!!!!!
Попав на 12к грн, компенсації ніякої не було... Коли захотів зняти це гбо, сказали що всю ватість не віддадуть, лише після відрахування амортизації... так вони мене "переконали" зробити ще дві спроби "налаштування" при яких були присутні всі дереХтори і польські представники, але коли руки із *опи ростутьт, то нічого не виходить...))))
Лише після того, як повідомив що подаю до суду і НАРЕШТІ зробивши запис в Книзі скарг і пропозиці(її ховали від мене протягом 3-х місяців, хоча стенд є і місце під неї також) зняли все обладнання і вернули кошти...
В кінці я отримав автомобіль з диркою під люком заправки, незакріпленою запаскою(там вони ставили балон, а кріплення зрізали болгаркою), диркою під кермом (кнопка вкл\викл гбо) і продірявленим коллектором...
Звісно затрати перекрили всю "економію" їзди на газу (приблизно 9-10тис км).
Шановні, не ставте ГАЗ на авто з прямим вприском, ставте лише на прості атмосферні двигуни... Заправляйтесь краще якісним бензином.
Якщо хтось не вірить, можу надіслати фото, або телефонуйте 67 5 3 8 3 4 8 7...
Профігазу бажаю того ж "геморою" що отримав і я, і в сотні раз більших затрат, Щиро Ваш клієнт Mazda cx-7)))
  Форум: Mazda Cars-Mazda CX 7/9 · Просмотр сообщения: #1611076 · Ответов: 688 · Просмотров: 355,190


New Posts  Открытая тема (есть новые ответы)
No New Posts  Открытая тема (нет новых ответов)
Hot topic  Горячая тема (есть новые ответы)
No new  Горячая тема (нет новых ответов)
Poll  Опрос (есть новые голоса)
No new votes  Опрос (нет новых голосов)
Closed  Закрытая тема
Moved  Тема перемещена
 


RSS Текстовая версия Сейчас: 23rd May 2025 - 06:08