![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Этот раздел предназначен для свободного обсуждения ежедневной автомобильной рутины посетителями форума - пробки, сплетни о ГАИшниках, новые машины и прочее. Крайне не рекомендуется отклоняться от общей концепции форума. Юмор просьба размещать в другом спецразделе.
ЗАПРЕЩЕНО:
1. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
2. Использовать нецензурную лексику.
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Счастье - главная мотивация всех моих действий Группа: Мазда-Гвардия Сообщений: 6,415 Регистрация: 13.08.2007 Из: Киев, Академгородок Спасибо сказали: 644 раз(а) Авто: будет паркетник 4WD Имя: Александр ![]() |
У середу Київ залишиться без 90% маршруток ![]() У середу, 12 березня, з 6:00 ранку в Києві почнеться страйк водіїв маршрутних таксі. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на президента Всеукраїнської Асоціації авто перевізників Віталія Реву. «Автобуси (маршрутні таксі) просто не вийдуть з підприємства через відсутність палива і заробітної плати для водіїв, і це буде продовжуватися доти, поки не почнуться переговори з адміністрацією», — заявив він. «У салонах маршрутних таксі розклеєні звернення до пасажирів з вибаченнями про те, що будуть незручності, тому що ситуація така, що з 15 жовтня 2007 року влада практично не реагує на звернення приватних перевізників. Переговорний процес в останні місяці взагалі не відбувається», — підкреслив він. Рева нагадав, що приватні перевізники просять погодити нові тарифи в розмірі 1 грн. при довжині маршруту до 5 км; 1,50 грн. — від 5 до 10 км; 2,00 грн. — від 10 до 15 км; 2,5- грн. — від 15 до 20 км; 3,00 грн. — більш 20 км. Тобто в середньому підвищення тарифів складе 25 коп. Крім того, перевізники просять забезпечити їм конкурентноздатні умови в порівнянні з комунальним транспортом, що працює в режимі маршрутного таксі. Зокрема, це стосується невиплатою мерією компенсації за проїзд пасажирів пільгових категорій, у той час як комунальному підприємству «Київпастранс» такі компенсації виплачуються. Приватні перевізники також вимагають заборонити КП «Київпастранс» використовувати в якості маршрутних таксі рухомий склад, закуплений за рахунок коштів міського бюджету. На їхню думку, т им самим мерія створює істотні обмеження конкурентноздатності для приватних перевізників. Рева також відзначив, що спільна робоча група, створена 15 жовтня 2007 року «дійсно серйозно попрацювала». «Я був членом цієї робочої групи, ми визначили які можна прийняти законні тарифи, але Київська держадміністрація проігнорувала ці пропозиції. У результаті 300 маршрутних автобусів, куплені в кредит, стоять без водіїв», — додав він. За його словами, акцію підтримує близько 40 організацій приватних перевізників з близько 70-ти офіційно зареєстрованих, однак, їм належить близько 90% маршрутних таксі, які у середу не вийдуть на маршрути. ]]>Источник]]> -------------------- Дружите с умным, ибо друг дурак порой опаснее, чем умный враг.
]]>Правила размещения рекламы на форуме]]> |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 13th August 2025 - 17:03 |