![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 135 Регистрация: 09.02.2012 Из: Lviv Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F BA ![]() |
Недавно замітив що почала хрустіти на поворотах граната. Як виявилось із-за того, що порвався пильник від неї. Ну діватись нема куди, вирішив спробувати Востановити стару. Ось невеличкий звіт яким чином це всетаки хоч частково, та вдалось здійснити.
- Розповідати довго - дивись фото: На фото зображено порваний пильник ![]() Тут граната вже в розібраному стані, як виявилось розібрати її не становило багато зусиль, просто внутрінощі перевернувши на 90" можна їх і вийняти. ![]() На фото видно виробітку яку я помітив. ![]() ![]() - Ось тут самий цікавий момент, на даному фото видно що виробітка від шаріків іде по одній стороні даної конструкції, по скільки граната крутиться переважно в одну сторону (тобто в перед), також видно що вона є однакова з обох сторін і це дозволило мені перевернути її на 180" градусів в середині гранати. Відповідно ці шарики почнуть крутитись на не виробленій частині. ![]() ну тут вже ясно, поставлений новий пильник і що граната запаковується новим шрусом. ![]() - Результат: Звук тріскотіння практично зник, та частково залишився при різких прогазовках на повороті в праву сторону, та в ліву зник. Так що заміна на нову відкладається, ще на період часу. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7th May 2025 - 12:43 |