Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Ремонт зовнішньої гранати
C#@O$
сообщение Dec 6 2012, 13:43
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 135
Регистрация: 09.02.2012
Из: Lviv

Спасибо сказали: 5 раз(а)
Авто: Mazda 323F BA



Недавно замітив що почала хрустіти на поворотах граната. Як виявилось із-за того, що порвався пильник від неї. Ну діватись нема куди, вирішив спробувати Востановити стару. Ось невеличкий звіт яким чином це всетаки хоч частково, та вдалось здійснити.
- Розповідати довго - дивись фото:

На фото зображено порваний пильник


Тут граната вже в розібраному стані, як виявилось розібрати її не становило багато зусиль, просто внутрінощі перевернувши на 90" можна їх і вийняти.


На фото видно виробітку яку я помітив.




- Ось тут самий цікавий момент, на даному фото видно що виробітка від шаріків іде по одній стороні даної конструкції, по скільки граната крутиться переважно в одну сторону (тобто в перед), також видно що вона є однакова з обох сторін і це дозволило мені перевернути її на 180" градусів в середині гранати. Відповідно ці шарики почнуть крутитись на не виробленій частині.



ну тут вже ясно, поставлений новий пильник і що граната запаковується новим шрусом.



- Результат: Звук тріскотіння практично зник, та частково залишився при різких прогазовках на повороті в праву сторону, та в ліву зник. Так що заміна на нову відкладається, ще на період часу.


Спасибо сказали:
Go to the top of the page
Вставить ник C#@O$ в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 7th May 2025 - 12:43