Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Mazda 323f-BA-Z5-1996 . Підвищені обороти ХХ.
Chefild
сообщение Jan 13 2013, 17:45
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Всім привіт. Машина - Mazda 323f-BA-Z5-1.5-1996. Переривши в неті море інформації і не найшовши потрібної, вирішив створити тему тут на форумі.

Машина куплена недавно. З самого початку мені неподобалися обороти холостого ходу, вони були на порядок завищені (в районі 950 - 1000 об/хв), хоча мали б бути на рівні 650 - 700 і при включені приборів, або виконання інших дій, обороти хх реагували на це. Но все ж таки деякий час з цим мирився...

Недавно наважився замінити патрубок воздушного фільтра який підєднується до дросельної заслонки, був весь перемотаний ізолєнтою - відать був добряче продертий і напевно мав підсос лишнього повітря, поїхав на розборку і взяв з рідної більш менш в нормальному стані патрубок. Під час заміни звернув увагу на патрубок який підєднується від патрубка воздушного фільтру до клапана холостого ходу, він був також перемотаний ізолєнтою на зєднані з клапаном. Но його вирішив залишити так як не було біля себе іншого,...

Після заміни патрубка пов. фільтра, машина під час руху втратила тягу, обороти почали плавати, і на холостому ходу дуже підвищилися - скакали в районі 2000 - 2500 тис. Проблему виявив швидко так як підозра зразу впала на патрубок який підєднується до клапана холостого ходу, під час установки патрубка воздушного фільтра я його міг попросту розрухати, і втому місці клапан хх хапав лишній воздух. Після того як я його замінив, обороти стабілізувалися тобто перестали плавати но обороти хх залишилися завищеними в районі 1950 - 2000 об/хв. Не змігши встановити причину завіз машину до знайомого майстра-моториста. Він перевірив мотор, компресію, свічки все в нормі. Почав робити маніпуляції з дросельною заслонкою підкручувати, хоча знаю шо цього робити категирочно неможна, довірився йому - машину зробити він не зміг, обороти хх ходу залишилися завишеними.

Сьогодні провів за допомогою вольтметра діагностику в машині - і нарахував код помилки 0120, тобто: P0120 Неисправность датчика положения дроссельной заслонки "A". Заодно провірив вольтметром значення ДПДЗ. На середньому проводі при повністю закриті заслонці це значення становило 0,59, на верхньому проводі 5.00. Під час повороту дросельною заслонкою значення з 0.59 рівномірно піднімалось в вверх.

А тепер питання: Як понизити обороти холостого ходу... Чи є на клапані хх спеціальний ричаг, за допомогою якого обороти можна понизити?

Сообщение отредактировал Chefild - Jan 13 2013, 17:59
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 5th August 2025 - 12:09