![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 97 Регистрация: 25.08.2010 Из: Вінниця Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 626 2000 facelifting Имя: Valeriy ![]() |
привіт, на минуле моє звернення иніхто не відгукнувся, маю надію може з таким хтось зтикався.
При увімкненні драйву на акпп та при утримці на гальмах легка вібрація по кузову авто, вмикаєш фари чи клімат трусить кузовом все більше і більше, і так з наступним увімкненням електро приладів. Зпочатку вмер акумулятор, замінив, одразу через неділю сів, зясувалось що вмер на генераторі діодний міст, зробив... з зарядкою все добре акумулятор живе.. але всеодно падло її чогось трусить. і що замічено саме на холостих і при більшому навантаженні на бортову мережу "трус" збільшується. зарядка перевірена, акумулятор в нормі, подушки ніби всі живі. ще одне згадав оберти чогось 520 приблизно показує, ну ніби по мануалу це норма... але ж трусить просто капець... може хтось має таку саму проблему то заспокойте мене, а якщо хтось вилікував то підскажіть як ... буду вдячний за відгуки. П.С.: але тачка просто супер, скільки моя маленька всього пережила просто в голові не вкладається... прост опринцеса,вже страшненька але принцеса. Сообщение отредактировал Mangolrasta - Oct 25 2013, 15:42 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 59 Регистрация: 22.07.2011 Из: Киев Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: Mazda 626 GC 2.0 Coupe Карбюратор Имя: Дмитрий ![]() |
привіт, на минуле моє звернення иніхто не відгукнувся, маю надію може з таким хтось зтикався. При увімкненні драйву на акпп та при утримці на гальмах легка вібрація по кузову авто, вмикаєш фари чи клімат трусить кузовом все більше і більше, і так з наступним увімкненням електро приладів. Зпочатку вмер акумулятор, замінив, одразу через неділю сів, зясувалось що вмер на генераторі діодний міст, зробив... з зарядкою все добре акумулятор живе.. але всеодно падло її чогось трусить. і що замічено саме на холостих і при більшому навантаженні на бортову мережу "трус" збільшується. зарядка перевірена, акумулятор в нормі, подушки ніби всі живі. ще одне згадав оберти чогось 520 приблизно показує, ну ніби по мануалу це норма... але ж трусить просто капець... може хтось має таку саму проблему то заспокойте мене, а якщо хтось вилікував то підскажіть як ... буду вдячний за відгуки. П.С.: але тачка просто супер, скільки моя маленька всього пережила просто в голові не вкладається... прост опринцеса,вже страшненька але принцеса. утверждать не буду, но судя по всему у тебя под нагрузкой на генератор обороты проседают ![]() ![]() -------------------- Mazda 626 GC Coupe 1986
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 97 Регистрация: 25.08.2010 Из: Вінниця Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 626 2000 facelifting Имя: Valeriy ![]() |
утверждать не буду, но судя по всему у тебя под нагрузкой на генератор обороты проседают ![]() ![]() 626 ГФ 2,0 АКПП 2000рік фейсліфт ето типа GF! но чего трусит так и не понял, а чо за система поднятия оборотов? где искать? |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20th September 2025 - 18:12 |