![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Все темы должны содержать в себе название автомобиля!
Объявление о продаже должно содержать в себе необходимый минимум информации (во избежание ненужных вопросов), а именно: полное название автомобиля, описание комплектации, пробег/состояние, цена.
Публикация номера кузова, контактов продавца и фотографий ускоряет процесс продажи.
Флуд вырезается без китайских предупреждений.
Запрещается комментировать условия продажи автора темы. Например: "а чо так дорого, дёшево..", "оффтоп - классная какая,..", "да я такое же продал в два раза дешевле..", и пр.
Для коммерческих объявлений предназначен раздел ]]>Реклама]]>
Запрещено продавать краденые/угнанные автомобили!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 11 Регистрация: 23.06.2013 Из: Lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-7 2008 AT 2.3 benzin turbo Europa Имя: Yuriy ![]() |
Ціна: 14000$ торг біля авто
Місто: Львів Виробник: Suzuki Модель: SX4 Рік випуску: 2007 Пробіг: 97 тис км Колір: чорний Об'єм двигуна, л.: 1.6(107/150 лс/Нм) Паливо: бензин Коробка передач: 5-ст механіка Опис: Комфорт: Бортовий комп'ютер, Електропакет, Електросклопiдйомники, Клiмат контроль, Мультируль, Підігрів дзеркал, Підігрів сидінь, Підсилювач руля Безпека: ABS, Галогенні фари, Іммобілайзер, Подушка безпеки 6 шт (Airbag), Двостороння Сигналізація, Центральний замок, Доступ без ключа. Стан: Сервісна книжка, 2-й власник. Повний привід, комплектація GLX(максимальна), мною накатано 30 тис км за 3-и роки на цій машині (дім-робота-дім = 12 км), без ДТП і підкрасів. Список доопрацювань: Під капотом: 1) ТО 90: поміняні всі рідини (охолоджуюча і гальмівна рідина, масло коробки, роздатки, мотору, диференціалу) і 3 фільтри(масляний, повітряний, салону) всюди Shell, охолоджуюча HEPU; 2) Металевий захист двигуна; 3) Поміняні 4 свічки на NGK іридієві; 4) Поміняні всі сальніки і сайлентблоки; 5) Нові гальмівні диски і колодки передні (TRW, пробіг 3 тис); 6) Вирізані каталізатори, поставлений електронний емулятор 2-ї лямди(150$), і поставлені полум'ягасники для зменшення звуку вихлопу. Інтер'єр: 1) Адаптер для MP3: флешки, SD карти, AUX (DMC - 100$); 2) Підлокітник; 3) Обклеєний бардачок; 4) Саморобний бокс в багажник; 5) Дотяжка вікон при постановці на сигналізацію (окремий блок, не частина сигналізації). Екстер'єр: 1) Вітровики на всіх вікнах + на капоті; 2) Металева сітка радіатора; 3) Подовжена задня щітка + додаткова прискалка на задньому стоп-сигналі. Бонуси з машиною: 1) ТО 100 куплено, чекає заміни: масло 4 літри Shell Helix Ultra(тільки його заливаю), 3 фільтри (масляний, повітряний, салону) (600 грн); 2) 2-а комплекти титанових оригінальних дисків 205/60 R16: одні з зимовими Bridgestone Blizzak Revo Gz(пробіг 3-и зими, протектор не стертий, до відміток далеко), одні з літніми Michelin Energy Saver+(пробіг 1 тис км, купляв в серпні 2013 500$); 3) нова в упаковці ліва фара без лампочок дісталась дешево (100$); 4) Нові в упаковці безкаркасні щітки Trico(комплект на машину, 300 грн); 5) Додатковий комплект галогенних лампочок. Контакти: Тел.: +38(О97)583-47-бО Ім'я: Юрій Причина продажу: поповнення в сім'ї на підході, а каляска + пару сумок в багажник не влазять, треба щось більше. Обмін: Ford Kuga 2.5T AT (Trend або Titanium), Mazda CX7 рейстал, Subaru Forester 2.5 бензин MT 2010+ з моєю доплатою. Фото: ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() Сообщение отредактировал ruguj - Jan 14 2014, 23:24 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 938 Регистрация: 07.10.2009 Из: Симферополь Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: mazda 6 ![]() |
ну допустим далеко не максималка - в максималке идет климат а не кондиционер.
Но остается не понятным зачем на 97 тыс пробега менялись САЛЬНИКИ (я так понимаю в двигателе) и чем надо заправлять машину чтобы за такой относительно небольшой пробег уложить катализатор? Кроме того что-то неприпомню чтобы кто-то покупал запасную фару на авто просто так за 100 у.е. (кстати это не дешевая а ее нормальная цена на сегодня) - какие все таки были повреждения у авто. Дабы не сочли за флуд - есть реальный интерес (для хорошего состояния этой машины цена неплохая, кроме того ездил за рулем такой (только реально в максималке и на АКПП) - достойная машинка), но хотелось бы знать реальное состяние авто. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 46 Регистрация: 23.12.2012 Из: Lugansk Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 6 GG ![]() |
на 2007 год это действительно максимальная комплектация. Автомобиль с Климат-контролем, позже его блок(климата) видоизменили.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 11 Регистрация: 23.06.2013 Из: Lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-7 2008 AT 2.3 benzin turbo Europa Имя: Yuriy ![]() |
ну допустим далеко не максималка - в максималке идет климат а не кондиционер. Напевно Ви не моє авто дивились - в мене в повідомленні і на фото видно - клімат однозоний. Щодо комплектацій - це наймаксимальніша яка існує в нас. в 2011 виробники додали ESP та задні дискові гальма до неї, вот і весь рейсталінг. Но остается не понятным зачем на 97 тыс пробега менялись САЛЬНИКИ (я так понимаю в двигателе) и чем надо заправлять машину чтобы за такой относительно небольшой пробег уложить катализатор? Сальніки не в двигуні і навіть не в коробці, а в роздатці і задньому диференціалі, це ризинки між роздаткою і полуосями. Більш детально я думаю не розкажу, хіба покажу на мальнку в інструкції по ремонту машини. Добрі люди продали присадки в паливо, вот вони і вгробили без того вже не сильно свіжий каталізатор. Ну і якщо Ви думаєте що любий каталізатор легко ходить 150-200 тис км - Ви дуже помиляєтесь. У Вас просто не горить сигнал про несправність. А те що він забивається за 30 тис нашим прекрасним пальним - це факт. Кроме того что-то неприпомню чтобы кто-то покупал запасную фару на авто просто так за 100 у.е. (кстати это не дешевая а ее нормальная цена на сегодня) - какие все таки были повреждения у авто. Кріплення фари клеєні, на той час мені за 100$ зразу з машиною продали нову, я думав ставити нову, але сенсу не було, бо з тою фарою успішно 3 роки проїздив і нічого їй не бракує. Тому нова лежить в коробочці вже 3 роки. Всі питання про пошкодження напевно знає попередній власник, але вибити нічого з нього я не міг. Машину ззовні дивились - вроді нічого не красилось о мене. Я кузов машини взагалі не чіпав. 2 роки машина на каско = жодних виплат. А ті малесенькі від віток царапинки які поліруються - вже були і я з тим машину брав. Мені вони не мішають. Мені більш важливо як машина їде і що в ній працює не так, тоді це одразу робиться. Ну і повторю фразу яку мені сказав попередній власник: Якщо Вас не влаштовує царапинки і деякі деталі по кузову - б/у машина якій 7 років - не Ваша машина. Їдьте в салон і купляйте нову без подряпин (хоча не факт що мальовану вже ![]() Вибачте якщо чимось образив. Нічого особистого. Просто факти експлуатації б/у авто. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 11 Регистрация: 23.06.2013 Из: Lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-7 2008 AT 2.3 benzin turbo Europa Имя: Yuriy ![]() |
Оновив ціну!
Зима настала. Машинка на хорошому повному приводі. Є можливість заблокувати 50х50 по осях. В такому режимі спокійно їхав під горку по бруківці в льоді в ті самі страшні морози минулого року. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() eat, sleep, race Группа: Мазда-Гвардия Сообщений: 19,888 Регистрация: 06.07.2007 Из: Чрева матери) Спасибо сказали: 695 раз(а) Авто: трошкі швидесенька Имя: Бертран ![]() |
Как вы считаете, адекватна ли цена на авто изначальной стоимостью 20куе+-, спустя 7 лет? Для примера, мазда 3 спорт стоимостью 30куе продают за 14куе, такого же возраста...
спрашиваю как потенциально заинтересованый покупатель... -------------------- Небудь дурой, позвони Артуру (С)
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 46 Регистрация: 23.12.2012 Из: Lugansk Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 6 GG ![]() |
такая же новая 2013 года стоила порядка 23-24 тыс.уе., в Луганске продавали такие(аналогичные по году и комплектации) машины, диапозон цен 13-14 тыс.у.е.
Машина хорошая, даже с большим возрастом и пробегом, надежные. Точно не скажу, но тех годов автомобили в максимальной комплектации были японской сборки, сейчас все венгерские. Одна особенность таких авто с пробегом, может туго втыкаться 1-я передача, ничего страшного нет, но данная особенность присутствует. Опять же не на всех. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 11 Регистрация: 23.06.2013 Из: Lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-7 2008 AT 2.3 benzin turbo Europa Имя: Yuriy ![]() |
До Адміністраторів:
Авто продано і буде тішити нового власника. Subbot Дякую що помогли в поясненнях. Ціни на машину зараз наступні в максимальній комплектації цього року: 13000$ - передній привід 13500$ - повний привід Далі вже як домовлятись і від бажань продавця. В мене венгерка, 1-ша передача включається туго тільки коли переходити з вищої на нижчу при швидкості більше 15 км/год. Ganz На жаль Ви свій шанс отримати ідеально технічно справне авто - втратили. Тільки приїхав з сервісу Сузукі, власник робив повну діагностику. Результати були такі: 1) В майбутньому варто поміняти свічки. 2) Переднє ліве крило 1/4 мальоване, і заднє праве 1/2 мальоване (коли я купляв дивились на око, тоді таких приборів не було). решту аеродинаміці не шкодить ![]() На сервісі радили брати моє авто новому власнику, чим я був дуже здивований (на сервісі не буваю, обслуговую машину сам). Дякую всім за активність в темі. Нехай ваші авто гарно і швидко продаються. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17th June 2025 - 09:25 |