![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 3 Регистрация: 26.01.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323 Имя: Макс ![]() |
Підскажіть! Мотор заводиться, працює на 2500-3000 оборотов потом падає до 500-800. Нажимаєш педаль газу, захлинається(стриляє) і починає глохнуть???????обороти піднять неможливо, так працює пару минуть і глохне. Заводиться через пару минут! Діагностика ошибок не виявила! З чого начать????????
може резонатор забитий???? Сообщение отредактировал wildfire - Jan 26 2015, 12:47 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 07.10.2012 Из: Луцк Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323C ![]() |
2500-3000 то дуже велика к-сть оборотів на холостих. В мене схожа ситуація була, тільки не глох, а дуже скакали. Поки розбираюсь з генератором.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 122 Регистрация: 12.06.2014 Из: Вінниця Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: Mazda 323F BA '97 Z5 1.5 16V ![]() |
Напиши нормально яка машина і якого року... Якщо є можливість то зроби діагностику по всім параметрам авто.
Якщо стріляє - шукай коли зявляється іскра + глянь ГРМ. Може в тебе іскра коли поршень на пів-дорозі... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 3 Регистрация: 26.01.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323 Имя: Макс ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 122 Регистрация: 12.06.2014 Из: Вінниця Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: Mazda 323F BA '97 Z5 1.5 16V ![]() |
Після того як ти завівся, мотор починае керуватись компютером в режимі "холостого ходу".
Для цього: 1. Датчик положення дросельної заслонки має показувати що "заслонка закрита" 2. Дачтик на коробці передач має показувати що тачка стоїть на нейтралі і педаль зчеплення відпущена. 3. Розходомір має правильно оцінювати кількість повітря що входить. 4. Правильно виставлений "опорний" кут запалювання. (0 або 10 градусів в залежності від двигуна) від якого компютер вже буде плясати. 5. Ну і перевір ремінь ГРМ на проскок. Насчот простілів: Перевіряй всю систему іскроутворення - трамбльор+катушка+провода+свічки і кут випередження запалення. Це для початку. Головне руки не опускай. Я також свою маську на мотузці приволік. А зараз - ракета!!! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 321 Регистрация: 22.06.2012 Из: Чернигов Спасибо сказали: 20 раз(а) Авто: Mazda 323 F ba Имя: Артём ![]() |
После чего это все началось? Смотрите провода первым делом и свечи. Свечи обязательно гляньте они многое скажут.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 22nd June 2025 - 11:36 |