Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

5 страниц V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Мазда 3: Ошибка Р0420 удалил катализатор!
vintyara
сообщение Aug 21 2014, 15:37
Сообщение #81





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 180
Регистрация: 20.09.2013
Из: Одесса

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Мазда 3



Цитата(bodzin @ Aug 20 2014, 15:41 ) *
Посоветуйте, что можно сделать с машиной в данном случае и есть ли какие-то рекоммендации где могут это все дело подлечитьsmile.gif
При возможности оставить евро4 (собераюсь в европу на машине).


Пользуясь случаем, спрошу - а в европе вообще проверяют это как-то? И если да, то как, где и когда?
Go to the top of the page
Вставить ник vintyara в ответ
+Quote Post
Kapi
сообщение Sep 21 2014, 09:49
Сообщение #82





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,075
Регистрация: 11.07.2011
Из: Львів

Спасибо сказали: 66 раз(а)
Авто: Mazda 3



Доречі як це не дивно звучить!!!, але помилка P0420 може не мати жодного відношення до поломки каталізатора!!!
Натомість свідчить про проблеми в системі газорозподілу!
Цитата:
Цитата
Стоит помнить что коды P0420 и P0430 на автомобилях могут возникать из-за проблем с клапанами , поэтому если у вас возникает одновременно пропуски зажигания в каком-то цилиндре , давление во впускном коллекторе выше 0.35 , и есть ошибка по катализатору — проверяйте зазоры в клапанах .

Будьте уважні, не завжди порібно вирізати каталізатор, ставити обманку. Ваш каталізатор може бути повністю справний.
Я думаю для вас smarty буде цікаво це почути, так як у вас на двох літрах якраз і були проблеми з газорозподілом та помилка 0420.
Саму природу даного явища я ще до кінця не зрозумів, але факт залишається фактом - помилка 0420 не завжди каталік!
Go to the top of the page
Вставить ник Kapi в ответ
+Quote Post
scorpio
сообщение Sep 21 2014, 20:37
Сообщение #83





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 3,408
Регистрация: 12.09.2008
Из: Киев

Спасибо сказали: 96 раз(а)
Авто: желтая малыха(М3 2.0 МТ) и белый рафик(М3new)))
Имя: Сержик)



Привет всем в Киеве не подскажите контору кот. могла бы все сделать качественно и не дорого...в смысле вытрусит кат и поставить обманку....??? Заранее спасибо!)


--------------------
Как нашедший себя, он получал от жизни вознаграждения.
Go to the top of the page
Вставить ник scorpio в ответ
+Quote Post
bult
сообщение Feb 12 2015, 13:32
Сообщение #84





Группа: Новичок
Сообщений: 18
Регистрация: 01.07.2014
Из: Харьков

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Mazda 3 bk
Имя: Юра



Цитата(Kapi @ Sep 21 2014, 09:49 ) *
Доречі як це не дивно звучить!!!, але помилка P0420 може не мати жодного відношення до поломки каталізатора!!!
Натомість свідчить про проблеми в системі газорозподілу!
Цитата:

Будьте уважні, не завжди порібно вирізати каталізатор, ставити обманку. Ваш каталізатор може бути повністю справний.
Я думаю для вас smarty буде цікаво це почути, так як у вас на двох літрах якраз і були проблеми з газорозподілом та помилка 0420.
Саму природу даного явища я ще до кінця не зрозумів, але факт залишається фактом - помилка 0420 не завжди каталік!


Что посоветуете при моих симптомах? ]]>http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?sh...p;#entry1586782]]>
Думаю удалять катализатор и ставить электронную обманку.
Go to the top of the page
Вставить ник bult в ответ
+Quote Post
Kapi
сообщение Feb 12 2015, 20:07
Сообщение #85





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,075
Регистрация: 11.07.2011
Из: Львів

Спасибо сказали: 66 раз(а)
Авто: Mazda 3



Перевірив би розрідження в впускному тракті та наявність інших помилок окрім 0420, якщо не в нормі - чит. цитату вище.
Далі перевіряємо випуск на опір. Якщо опір є - вирізаємо кат, ставимо стронгер та електронну обманку ( є дуже хороші в інеті, по опису і відгуках ). Якщо опору не має - значить кат не забитий, але він перестав виконувати свою функцію фільтру. В такому разі, в цілях економії можна обмежитися електронною обманкою. При наявності коштів - вирізаємо кат. Кат можна продати за пристойні гроші, так як в ньому є цінні метали. Таким чином вирізка кату вам вийде "в ноль" по грошах :-).

Сообщение отредактировал Kapi - Feb 12 2015, 20:07
Go to the top of the page
Вставить ник Kapi в ответ
+Quote Post
Victor_S
сообщение Feb 13 2015, 09:25
Сообщение #86





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 823
Регистрация: 10.05.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 80 раз(а)
Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT
Имя: Віктор



Цитата(Kapi @ Feb 12 2015, 20:07 ) *
Перевірив би розрідження в впускному тракті та наявність інших помилок окрім 0420, якщо не в нормі - чит. цитату вище.
Далі перевіряємо випуск на опір. Якщо опір є - вирізаємо кат, ставимо стронгер та електронну обманку ( є дуже хороші в інеті, по опису і відгуках ). Якщо опору не має - значить кат не забитий, але він перестав виконувати свою функцію фільтру. В такому разі, в цілях економії можна обмежитися електронною обманкою. При наявності коштів - вирізаємо кат. Кат можна продати за пристойні гроші, так як в ньому є цінні метали. Таким чином вирізка кату вам вийде "в ноль" по грошах :-).


Ну навряд чи гроші будуть такі вже пристойні. У Львові я здавав кат минулого року дали 200 грн. Там з мотора 1.6 того каталізатора кіт наплакав.
Go to the top of the page
Вставить ник Victor_S в ответ
+Quote Post
yurenso
сообщение Jul 18 2015, 18:53
Сообщение #87





Группа: Новичок
Сообщений: 37
Регистрация: 07.09.2014
Из: Хмельницкий

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 3(BK 1,6AT)



Доброго дня. Щоб не створювати подібних тем, запитаю тут. У мене мазда 3, 1,6 АКП дорестайл, пробіг 167 тисяч. Стоїть ГБО 4 покоління з варіатором, пробіг на газу 30 тисяч.
Періодично вискакує помилка Р0420, заіхав на СТО, на якому займаються суто ремонтом вихлопних систем(вирізка каталізаторів, установка обманок і тд.). Сказали мені зразу, що треба різати кат. ставити обманку механічну, плюс замінити гофру, бо стара вже в поганому стані. Ніхто мені не міряв чи він забитий чи ні, просто сказали що різати huh.gif, ніякі мої доводи що авто не тупить , і що вискакує тільки на газу нічого не поміняли. За роботу плюс запчастини нарахували мені 3000грн. biggrin.gif . Поїхав я до електрика, подивились по 2 лямбді, ніби не мертва, поїхав до газовщиків, перенастроїли карту вже помилка не вискакує, вона перейшла в "pending fault", тобто помилка в режимі очікування, вона є але чек не висвічує.
Ось і думаю, що робити... вирізати каталізатор поставити механічну обманку, не вирізати кат і поставити електронну обманку, чи попробувати замінити на новий другий лямбдазонд, чи поставити новий універсальний каталізатор?
Можливо в кого було щось схоже? Дякую за відповіді cute.gif
P.S. На бензині все добре та й з клапанами все теж добре.
Go to the top of the page
Вставить ник yurenso в ответ
+Quote Post
Victor_S
сообщение Jul 19 2015, 12:10
Сообщение #88





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 823
Регистрация: 10.05.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 80 раз(а)
Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT
Имя: Віктор



Цитата(yurenso @ Jul 18 2015, 19:53 ) *
Доброго дня. Щоб не створювати подібних тем, запитаю тут. У мене мазда 3, 1,6 АКП дорестайл, пробіг 167 тисяч. Стоїть ГБО 4 покоління з варіатором, пробіг на газу 30 тисяч.
Періодично вискакує помилка Р0420, заіхав на СТО, на якому займаються суто ремонтом вихлопних систем(вирізка каталізаторів, установка обманок і тд.). Сказали мені зразу, що треба різати кат. ставити обманку механічну, плюс замінити гофру, бо стара вже в поганому стані. Ніхто мені не міряв чи він забитий чи ні, просто сказали що різати huh.gif, ніякі мої доводи що авто не тупить , і що вискакує тільки на газу нічого не поміняли. За роботу плюс запчастини нарахували мені 3000грн. biggrin.gif . Поїхав я до електрика, подивились по 2 лямбді, ніби не мертва, поїхав до газовщиків, перенастроїли карту вже помилка не вискакує, вона перейшла в "pending fault", тобто помилка в режимі очікування, вона є але чек не висвічує.
Ось і думаю, що робити... вирізати каталізатор поставити механічну обманку, не вирізати кат і поставити електронну обманку, чи попробувати замінити на новий другий лямбдазонд, чи поставити новий універсальний каталізатор?
Можливо в кого було щось схоже? Дякую за відповіді cute.gif
P.S. На бензині все добре та й з клапанами все теж добре.


Звісно в першу чергу треба визначити мертвий кат чи ні. Оплавлений кат починає сипатися ічастинки кераміки залітають в циліндри. Тому його слід або міняти або вирізати. З іншого боку при справному двигуні і нормальному бензині ресурс ката дуже великий. Проблема як правило в 2-й лямбді. Оскільки це кисневий датчик і нічого крім кисню не бачить, то лівий бензин чи неправильна настройка газу можуть привести до того що лямбда буде бачити більше кисню ніж зашито в мозгах як значення нормальної роботи ката. Оскільки задача ката допалити те, що не згоріло в циліндрах, то збільшене значення кисню означає нефективну роботу ката, нема зайвого кисню значить відбулося повне згоряння. Я б нічого не робив. Стер би помилку і все. Тим більше якщо помилка вилазить тільки на газу, а на бензині все ок.
Go to the top of the page
Вставить ник Victor_S в ответ
+Quote Post
yurenso
сообщение Jul 19 2015, 23:12
Сообщение #89





Группа: Новичок
Сообщений: 37
Регистрация: 07.09.2014
Из: Хмельницкий

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 3(BK 1,6AT)



Дякую за відповідь.
Перенастроїв газ, поміняв свічки, поки помилки немає. Про настройку гбо треба прямо тему створювати...
Go to the top of the page
Вставить ник yurenso в ответ
+Quote Post
gorobetsr
сообщение Jul 24 2015, 07:42
Сообщение #90





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 176
Регистрация: 24.07.2013
Из: Донецк

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Mazda 3 sport



а обязательно вваривать стронгер? Или можно обычную трубу диаметром 50 мм? где находится 2-й катализатор так и не понял... Еще вопрос - машина прошита под евро 2, надо ли ставить обманки или это и есть уже обманка?
Go to the top of the page
Вставить ник gorobetsr в ответ
+Quote Post
Victor_S
сообщение Jul 24 2015, 08:27
Сообщение #91





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 823
Регистрация: 10.05.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 80 раз(а)
Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT
Имя: Віктор



Цитата(gorobetsr @ Jul 24 2015, 08:42 ) *
а обязательно вваривать стронгер? Или можно обычную трубу диаметром 50 мм? где находится 2-й катализатор так и не понял... Еще вопрос - машина прошита под евро 2, надо ли ставить обманки или это и есть уже обманка?


А что кат уже вырезан ? Зачем было прошивать на евро 2, если не удален кат ? Если прошита под евро 2 значит показания второй лямдбы вообще не должны считываться.
Второго ката там нет, есть два лямбда датчика, один до ката, второй после. Вторая лямбда на М3 широкополосная и по ней идет долгосрочная коррекция впрыска. Поэтому если ее глушить расход увеличивается. Коррекция идет только по первой, а вторая всегда показывает что кислорода 0, значит полное сгорание, значит надо больше бензина, значит смесь всегда немного переобогащенная.
Стронгер немного смягчает бубнение, которое будет просто на трубе.


Вот схема выпуска М3 2.0 с эксиста:
Прикрепленный файл  CImage.png ( 147.18 килобайт ) Кол-во скачиваний: 37


Первое расширение сразу после паука это и есть катализатор, второе расширение это гофрра.
Go to the top of the page
Вставить ник Victor_S в ответ
+Quote Post
gorobetsr
сообщение Jul 31 2015, 17:31
Сообщение #92





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 176
Регистрация: 24.07.2013
Из: Донецк

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Mazda 3 sport



Цитата(Victor_S @ Jul 24 2015, 08:27 ) *
А что кат уже вырезан ? Зачем было прошивать на евро 2, если не удален кат ? Если прошита под евро 2 значит показания второй лямдбы вообще не должны считываться.
Второго ката там нет, есть два лямбда датчика, один до ката, второй после. Вторая лямбда на М3 широкополосная и по ней идет долгосрочная коррекция впрыска. Поэтому если ее глушить расход увеличивается. Коррекция идет только по первой, а вторая всегда показывает что кислорода 0, значит полное сгорание, значит надо больше бензина, значит смесь всегда немного переобогащенная.
Стронгер немного смягчает бубнение, которое будет просто на трубе.


Вот схема выпуска М3 2.0 с эксиста:
Прикрепленный файл  CImage.png ( 147.18 килобайт ) Кол-во скачиваний: 37


Первое расширение сразу после паука это и есть катализатор, второе расширение это гофрра.


Второй кат. возле глушителя находится уже узнал. Переводил на евро2 когда машину перепрошивал. вот и думаю кат вырезать на...
Go to the top of the page
Вставить ник gorobetsr в ответ
+Quote Post

5 страниц V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 24th July 2025 - 03:36