![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#81
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 180 Регистрация: 20.09.2013 Из: Одесса Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Мазда 3 ![]() |
Посоветуйте, что можно сделать с машиной в данном случае и есть ли какие-то рекоммендации где могут это все дело подлечить ![]() При возможности оставить евро4 (собераюсь в европу на машине). Пользуясь случаем, спрошу - а в европе вообще проверяют это как-то? И если да, то как, где и когда? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#82
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Доречі як це не дивно звучить!!!, але помилка P0420 може не мати жодного відношення до поломки каталізатора!!!
Натомість свідчить про проблеми в системі газорозподілу! Цитата: Цитата Стоит помнить что коды P0420 и P0430 на автомобилях могут возникать из-за проблем с клапанами , поэтому если у вас возникает одновременно пропуски зажигания в каком-то цилиндре , давление во впускном коллекторе выше 0.35 , и есть ошибка по катализатору — проверяйте зазоры в клапанах . Будьте уважні, не завжди порібно вирізати каталізатор, ставити обманку. Ваш каталізатор може бути повністю справний. Я думаю для вас smarty буде цікаво це почути, так як у вас на двох літрах якраз і були проблеми з газорозподілом та помилка 0420. Саму природу даного явища я ще до кінця не зрозумів, але факт залишається фактом - помилка 0420 не завжди каталік! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#83
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,408 Регистрация: 12.09.2008 Из: Киев Спасибо сказали: 96 раз(а) Авто: желтая малыха(М3 2.0 МТ) и белый рафик(М3new))) Имя: Сержик) ![]() |
Привет всем в Киеве не подскажите контору кот. могла бы все сделать качественно и не дорого...в смысле вытрусит кат и поставить обманку....??? Заранее спасибо!)
-------------------- Как нашедший себя, он получал от жизни вознаграждения.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#84
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 18 Регистрация: 01.07.2014 Из: Харьков Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 3 bk Имя: Юра ![]() |
Доречі як це не дивно звучить!!!, але помилка P0420 може не мати жодного відношення до поломки каталізатора!!! Натомість свідчить про проблеми в системі газорозподілу! Цитата: Будьте уважні, не завжди порібно вирізати каталізатор, ставити обманку. Ваш каталізатор може бути повністю справний. Я думаю для вас smarty буде цікаво це почути, так як у вас на двох літрах якраз і були проблеми з газорозподілом та помилка 0420. Саму природу даного явища я ще до кінця не зрозумів, але факт залишається фактом - помилка 0420 не завжди каталік! Что посоветуете при моих симптомах? ]]>http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?sh...p;#entry1586782]]> Думаю удалять катализатор и ставить электронную обманку. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#85
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Перевірив би розрідження в впускному тракті та наявність інших помилок окрім 0420, якщо не в нормі - чит. цитату вище.
Далі перевіряємо випуск на опір. Якщо опір є - вирізаємо кат, ставимо стронгер та електронну обманку ( є дуже хороші в інеті, по опису і відгуках ). Якщо опору не має - значить кат не забитий, але він перестав виконувати свою функцію фільтру. В такому разі, в цілях економії можна обмежитися електронною обманкою. При наявності коштів - вирізаємо кат. Кат можна продати за пристойні гроші, так як в ньому є цінні метали. Таким чином вирізка кату вам вийде "в ноль" по грошах :-). Сообщение отредактировал Kapi - Feb 12 2015, 20:07 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#86
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Перевірив би розрідження в впускному тракті та наявність інших помилок окрім 0420, якщо не в нормі - чит. цитату вище. Далі перевіряємо випуск на опір. Якщо опір є - вирізаємо кат, ставимо стронгер та електронну обманку ( є дуже хороші в інеті, по опису і відгуках ). Якщо опору не має - значить кат не забитий, але він перестав виконувати свою функцію фільтру. В такому разі, в цілях економії можна обмежитися електронною обманкою. При наявності коштів - вирізаємо кат. Кат можна продати за пристойні гроші, так як в ньому є цінні метали. Таким чином вирізка кату вам вийде "в ноль" по грошах :-). Ну навряд чи гроші будуть такі вже пристойні. У Львові я здавав кат минулого року дали 200 грн. Там з мотора 1.6 того каталізатора кіт наплакав. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#87
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 37 Регистрация: 07.09.2014 Из: Хмельницкий Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3(BK 1,6AT) ![]() |
Доброго дня. Щоб не створювати подібних тем, запитаю тут. У мене мазда 3, 1,6 АКП дорестайл, пробіг 167 тисяч. Стоїть ГБО 4 покоління з варіатором, пробіг на газу 30 тисяч.
Періодично вискакує помилка Р0420, заіхав на СТО, на якому займаються суто ремонтом вихлопних систем(вирізка каталізаторів, установка обманок і тд.). Сказали мені зразу, що треба різати кат. ставити обманку механічну, плюс замінити гофру, бо стара вже в поганому стані. Ніхто мені не міряв чи він забитий чи ні, просто сказали що різати ![]() ![]() Ось і думаю, що робити... вирізати каталізатор поставити механічну обманку, не вирізати кат і поставити електронну обманку, чи попробувати замінити на новий другий лямбдазонд, чи поставити новий універсальний каталізатор? Можливо в кого було щось схоже? Дякую за відповіді ![]() P.S. На бензині все добре та й з клапанами все теж добре. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#88
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
Доброго дня. Щоб не створювати подібних тем, запитаю тут. У мене мазда 3, 1,6 АКП дорестайл, пробіг 167 тисяч. Стоїть ГБО 4 покоління з варіатором, пробіг на газу 30 тисяч. Періодично вискакує помилка Р0420, заіхав на СТО, на якому займаються суто ремонтом вихлопних систем(вирізка каталізаторів, установка обманок і тд.). Сказали мені зразу, що треба різати кат. ставити обманку механічну, плюс замінити гофру, бо стара вже в поганому стані. Ніхто мені не міряв чи він забитий чи ні, просто сказали що різати ![]() ![]() Ось і думаю, що робити... вирізати каталізатор поставити механічну обманку, не вирізати кат і поставити електронну обманку, чи попробувати замінити на новий другий лямбдазонд, чи поставити новий універсальний каталізатор? Можливо в кого було щось схоже? Дякую за відповіді ![]() P.S. На бензині все добре та й з клапанами все теж добре. Звісно в першу чергу треба визначити мертвий кат чи ні. Оплавлений кат починає сипатися ічастинки кераміки залітають в циліндри. Тому його слід або міняти або вирізати. З іншого боку при справному двигуні і нормальному бензині ресурс ката дуже великий. Проблема як правило в 2-й лямбді. Оскільки це кисневий датчик і нічого крім кисню не бачить, то лівий бензин чи неправильна настройка газу можуть привести до того що лямбда буде бачити більше кисню ніж зашито в мозгах як значення нормальної роботи ката. Оскільки задача ката допалити те, що не згоріло в циліндрах, то збільшене значення кисню означає нефективну роботу ката, нема зайвого кисню значить відбулося повне згоряння. Я б нічого не робив. Стер би помилку і все. Тим більше якщо помилка вилазить тільки на газу, а на бензині все ок. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#89
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 37 Регистрация: 07.09.2014 Из: Хмельницкий Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3(BK 1,6AT) ![]() |
Дякую за відповідь.
Перенастроїв газ, поміняв свічки, поки помилки немає. Про настройку гбо треба прямо тему створювати... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#90
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 176 Регистрация: 24.07.2013 Из: Донецк Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 3 sport ![]() |
а обязательно вваривать стронгер? Или можно обычную трубу диаметром 50 мм? где находится 2-й катализатор так и не понял... Еще вопрос - машина прошита под евро 2, надо ли ставить обманки или это и есть уже обманка?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#91
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 823 Регистрация: 10.05.2010 Из: Львів Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: KIA Cee'd SW 1.6 crdi 6MT Имя: Віктор ![]() |
а обязательно вваривать стронгер? Или можно обычную трубу диаметром 50 мм? где находится 2-й катализатор так и не понял... Еще вопрос - машина прошита под евро 2, надо ли ставить обманки или это и есть уже обманка? А что кат уже вырезан ? Зачем было прошивать на евро 2, если не удален кат ? Если прошита под евро 2 значит показания второй лямдбы вообще не должны считываться. Второго ката там нет, есть два лямбда датчика, один до ката, второй после. Вторая лямбда на М3 широкополосная и по ней идет долгосрочная коррекция впрыска. Поэтому если ее глушить расход увеличивается. Коррекция идет только по первой, а вторая всегда показывает что кислорода 0, значит полное сгорание, значит надо больше бензина, значит смесь всегда немного переобогащенная. Стронгер немного смягчает бубнение, которое будет просто на трубе. Вот схема выпуска М3 2.0 с эксиста: ![]() Первое расширение сразу после паука это и есть катализатор, второе расширение это гофрра. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#92
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 176 Регистрация: 24.07.2013 Из: Донецк Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 3 sport ![]() |
А что кат уже вырезан ? Зачем было прошивать на евро 2, если не удален кат ? Если прошита под евро 2 значит показания второй лямдбы вообще не должны считываться. Второго ката там нет, есть два лямбда датчика, один до ката, второй после. Вторая лямбда на М3 широкополосная и по ней идет долгосрочная коррекция впрыска. Поэтому если ее глушить расход увеличивается. Коррекция идет только по первой, а вторая всегда показывает что кислорода 0, значит полное сгорание, значит надо больше бензина, значит смесь всегда немного переобогащенная. Стронгер немного смягчает бубнение, которое будет просто на трубе. Вот схема выпуска М3 2.0 с эксиста: ![]() Первое расширение сразу после паука это и есть катализатор, второе расширение это гофрра. Второй кат. возле глушителя находится уже узнал. Переводил на евро2 когда машину перепрошивал. вот и думаю кат вырезать на... |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 24th July 2025 - 03:36 |