![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Всім доброго вечора вот така проблема Mazda 626 gc 8 клапана за тройла не працюе третій циліндир поміряв компресію 1.9. 2 9.5. 3 8.5. 4 12 моторіст каже що капіталка потрібна але це нечого не мае до мого троения метки грм провіряв все добре форсунаки також міняв місцями сто раз свечі так само як форсунки міняв на сухі завожу і машина зразу тройт знімаю свечу а вона мокра іскра на третьому целіндрі є я вже все перевірив вже не знаю що може думаю що за компресій мотор так працює
Народ а як перевірити чим закинуло свечу я вже дамаю що свечу закидує маслом |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Що дивно при такі компресій мов би диміти мотор но він не демить
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 195 Регистрация: 27.08.2011 Из: Новая Каховка Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: Mazda 626 Имя: Димон ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Народ вже вирішив проблему із 3 циліндром і компресія вирівнялась всіх котлах 12 12.5 причиною був ремень грм таки перескочив
А вот друга проблемка появилась машину трясе на холостому ходу і деколи хлохне будто троит на високих все добре працює знімаю свечі 1 свіча біла 2 і3 чирвона 4 і не червона і не біла а машину трясе майстир каже нада поміряти давленія в рампі манометра він не мав він взяв електро насос із манометром натягнув шланг на рампу і накача тиск держи 3ат но він каже що це норма а вот бензонасос він мав масляний манометир. Не знаю від чого він подключив до шланга від бензонасоса і насос даве 2 скопіками ат а норма 6 8 ат Насосо однозначно під замену но я вже скільки грошей втиснув в машину і катаюсь на автобусі Питаня в чому чи може ковбасити машину іза насоса Сообщение отредактировал kobasvar - Dec 31 2015, 11:55 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 698 Регистрация: 02.05.2013 Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: Mazda 626 GC 84г.в. 1.8L/АКПП ГБО 4 покол. ![]() |
Да, из-за насоса может.
А як заміряли? Справа в тому, що на ХХ тиск буде біля 2,5 атм (не пом'ятаю скільки). А при заглушеному моторі десь на 0,5-0,7 більше. 6 атм повинен давити насос при тесті "в стіну", коли він підключений тольки до манометра, без рампи и обратки. То як заміряли? Якщо дісно малий тиск, то потрібно перевірити фільтра, включно з тим зо в самому бензобакі. Якщо він забитий, то насос не зможе дати потрібний тиск, навідь будучі справним. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Да, из-за насоса может. А як заміряли? Справа в тому, що на ХХ тиск буде біля 2,5 атм (не пом'ятаю скільки). А при заглушеному моторі десь на 0,5-0,7 більше. 6 атм повинен давити насос при тесті "в стіну", коли він підключений тольки до манометра, без рампи и обратки. То як заміряли? Якщо дісно малий тиск, то потрібно перевірити фільтра, включно з тим зо в самому бензобакі. Якщо він забитий, то насос не зможе дати потрібний тиск, навідь будучі справним. 2 ат в стіну а скільки держи в рампі не заміряли бо не мали тройніка Біда в тому що вмене насос наружний стойт на баку а в маздах ішли всі баках мені так на розборкі сказали но це таке колхоз Думаю від опеля наружний ставити ціна 30 уе Бак чистий знімав дивився |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 698 Регистрация: 02.05.2013 Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: Mazda 626 GC 84г.в. 1.8L/АКПП ГБО 4 покол. ![]() |
Ставь любой, который есть в магазине! Наружный, идет от ГАЗ (3110, Газель).
Но все же, проверь наличие сеточки в баке, не забита ли она. А если нет - тогда ставь. Иначе насос сосоряет на ура. У меня то же наружный, т.к. изначально карбюраторная была. Взял какой-то китайский, практически самый дешевый. Ибо на дорогом проехал всего 5 ткм. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Як що насос даве дві скопіками то коли заведу двигун тиск упаде в сестемі і форсунки будут сикати а не розпиляти
Як що насос даве дві скопіками то коли заведу двигун тиск упаде в сестемі і форсунки будут сикати а не розпиляти Бак чистий хтось до мене чистив і сетка від як нова Ставь любой, который есть в магазине! Наружный, идет от ГАЗ (3110, Газель). Но все же, проверь наличие сеточки в баке, не забита ли она. А если нет - тогда ставь. Иначе насос сосоряет на ура. У меня то же наружный, т.к. изначально карбюраторная была. Взял какой-то китайский, практически самый дешевый. Ибо на дорогом проехал всего 5 ткм. Дякую веселих свят а не підскажеш скільки коштує від газель а чи стоє брати |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 698 Регистрация: 02.05.2013 Спасибо сказали: 32 раз(а) Авто: Mazda 626 GC 84г.в. 1.8L/АКПП ГБО 4 покол. ![]() |
Ставил Пекар, стоил тогда около 500 грн.
Від з нового був якийсь убогий. Здох остаточно в двух км от авторинку, тодіж купив перший лібший, за 250 грн. Це було близько півтора року тому. Зараз ціни не скажу. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Народ потрібна ваша допомога я вже задовбався із машиною а вона все не йде машину трясе будто троит
Не має холостого На високих оборатах мотор також працює не рівно Заводется тільки із нажатиям газу забираєш ногу із газу зразу глохне Я замінв бензо насос в опеля бо мій здох Давления в рампі 2.2ат маловато регулятор давлиниє топлива йього одно значно під заміну Форсунки знімав на чистку на стенді і перевірку Вв дроти нові Свечі нові Подсоса воздуху не має Народ може хтось підскаже як перевіритим дмрв и рхх буду дуже вдячний Я думаю рхх не чого не має до моєй проблеми бо двигун погано працює на високих оборах А вот дмрв вполне рально І що може комп здох Корочи вмене мозги сохнут Сообщение отредактировал kobasvar - Jan 10 2016, 12:26 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Свечі чорні явний перелив
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Явже задумався переделкию інжектор на карб
Карб поставити дааз 21073 нива1.7. Є в наявность в мене ставив 41 москвіч Замінити впусаний колетор ціна на роборкі 400 грн Ставлю свій старий бензонасос роблю так ставлю через тройнік щоб ганяв по кругу Перехідну плиту роблю сам із текстолиту Но одна проблема я не дуже люблю такі переделкі но не має виходу вмене на наші машини ціни всі в доларах і ідуже кусаются |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
И так народ надойла мені машина і я рішив від тягнути машину до майстрів найшов хорошого спеціаліста імено по маздам
Притягнув до нього заводи і зразу відповідь прогоріла прокладка гбц Знімає головку прокладка прогоріла между другим і третім циліндром Головка поведжена корочи крива На першому целіндрі прогорів випускний клапан Велика вороботка на роспредвалі І ще куча всього не хорошого Він мені каже що не має смисла робити цю головку Вот я чуть не всадив карб і себе би проклинав На гільзах вороботка в межах норми обійдемся заміною колечок А вот із головою проблема на розборках ціна 240уе дороговато В моторіста є нормаль голова він відає 1700 грн + він йй перебирає. А з мене сальники клапанів ну це таке А вот проблемка моя головка нового образца з 87 року так на розборкі сказали Внього старго обрзца І вних різні впускні колектори і вот я думаю що робити вот потрібний совет Якщо я куплю впуский колектор під його мотор то цікаво як мій інжектор сяде чині |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 10 Регистрация: 19.12.2015 Из: чернівці Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: mazda 626 2.0 gc ![]() |
Я не дуже люблю цу електроніку може краще я возму впускний колектор від карба і куплю рідний карб ніккі і не буду собі. парити мозг і комусь
Продавець запропунував мені обміняти мій впускний колектор із всіма потрохми форсунки дмрв бензонасос стару головку А він мені дає впускний колектор.карб ніккі каструлю для карба механічний бензонасос |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 39 Регистрация: 27.01.2016 Из: Бердянск Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 2.0 1987 coupe Имя: Кирилл ![]() |
Народ вже вирішив проблему із 3 циліндром і компресія вирівнялась всіх котлах 12 12.5 причиною був ремень грм таки перескочив А вот друга проблемка появилась машину трясе на холостому ходу і деколи хлохне будто троит на високих все добре працює знімаю свечі 1 свіча біла 2 і3 чирвона 4 і не червона і не біла а машину трясе майстир каже нада поміряти давленія в рампі манометра він не мав він взяв електро насос із манометром натягнув шланг на рампу і накача тиск держи 3ат но він каже що це норма а вот бензонасос він мав масляний манометир. Не знаю від чого він подключив до шланга від бензонасоса і насос даве 2 скопіками ат а норма 6 8 ат Насосо однозначно під замену но я вже скільки грошей втиснув в машину і катаюсь на автобусі Питаня в чому чи може ковбасити машину іза насоса Привет! тоже такая же проблема, но на карбе. и тоже именно из-за третьего троит... вопрос - куда перескочил ремень ГРМ? пока езжу так, но уже реально напрягает, на холостом как дизеляка трясется.... На свою прокладку не имею права грешить ибо меньше тысячи км назад делалкапиталку и соответственно менял прокладки и притирал плоскости. кстать, по меткам ГРМ вроде тоже все четко...... -------------------- если масло капает, значит оно есть!
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 224 Регистрация: 01.02.2015 Из: одесса Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 Persona ![]() |
И так народ надойла мені машина і я рішив від тягнути машину до майстрів найшов хорошого спеціаліста імено по маздам Притягнув до нього заводи і зразу відповідь прогоріла прокладка гбц Знімає головку прокладка прогоріла между другим і третім циліндром Головка поведжена корочи крива На першому целіндрі прогорів випускний клапан Велика вороботка на роспредвалі І ще куча всього не хорошого Він мені каже що не має смисла робити цю головку Вот я чуть не всадив карб і себе би проклинав На гільзах вороботка в межах норми обійдемся заміною колечок А вот із головою проблема на розборках ціна 240уе дороговато В моторіста є нормаль голова він відає 1700 грн + він йй перебирає. А з мене сальники клапанів ну це таке А вот проблемка моя головка нового образца з 87 року так на розборкі сказали Внього старго обрзца І вних різні впускні колектори і вот я думаю що робити вот потрібний совет Якщо я куплю впуский колектор під його мотор то цікаво як мій інжектор сяде чині Я не понимаю зачем менять инжектор на карб???? так уже тогда купите жигули))) Ищите нужную голову да и все. А почему эту нельзя сделать??? Клапана новые купите, поставьте маслосьемные колечки новые, распред не факт что совсем с выработкой . в основном вырабатываются пастели! а кривизну можно шлифануть у фрезеровщика, за то будет голова как новая и если знать где делать не так все и дорого обойдется. А если купите бу бошку, то вы уверены что там все в идеале будет? Для сравнения - у меня тоже была пробита прокладка, снял и как у вас была кривая голова , компрессия плавала между 3-4 и 1-2 цилиндрами + глубокие царапины после "гаммотных " шлифовщиков на камне вручную. В итоге шлифанул голову у фрезеровщика - 150 грн, сам поменял маслосьемные(там нужны плоскогубцы и аккуратность) , сам притер клапана(процедура вообще не сложная, нужна паста гоя и шуруповерт, и аккуратность)) Выработку пастели не сложно проверить, крепите без коромысел распред и шевелите его в четырех точках, если люфта нет то и выработки особой нет, если же есть , то можно втулить пастель, если выработан распред, можно купить распред, но полюбасу это лучше чем покупать непонятно где и у кого бу бошку и еще и переделывать под карб)) |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27th July 2025 - 02:58 |