![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 1 Регистрация: 22.01.2019 Из: Рахів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 GH ![]() |
Доброго дня всім форумчанам.
Власне вся суть питання розкрита в темі повідомлення. Є можливість придбати Mazda 6 2010 року з дизельним двигуном об'ємом 2.2л. В інтернеті, як і власне на даному форумі, дуже мало конкретної інформації про дані двигуни. Якщо тема з проблемами рульової рейки, термін служби ступічних підшипників, частота заміни мастила в МКПП і АКПП, та інші нюанси розкриті доволі чітко і обширно, то власне про двигун відомо вкрай мало. За вийнятком того, що в 2009 році змінили ПЗ ботровика/ECU для попередження надмірного підняття рівня мастила (у випадку попадання палива туди) і встановлення модифікованого і безпроблемного DPF в двигуни потужністю 185 к.с., більше ніякої конкретики я не знайшов. Хотілось би знати, як визначии модифікацію/потужність двигуна при огляді авто, на які вузли та агрегати звернути пристальну увагу при тому ж таки огляді і як визначити реальність заявленрго продавцем пробігу 130 тис.км. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,145 Регистрация: 07.09.2009 Из: Кривой Рог Спасибо сказали: 30 раз(а) Авто: Honda civic 4D 1.8 MT ![]() |
присоединяюсь к вопросу, присматриваю для семьи подобную машинку.
]]>https://auto.ria.com/auto_mazda_6_23519613.html]]> рассматривал такую, но быстро ушла. П.С. У меня родственник с наметанным глазом, в 99% видит проблемные машины, опыт так сказать |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 505 Регистрация: 24.06.2013 Из: хмельниыцкий Спасибо сказали: 12 раз(а) Авто: мазда 6 2.0 TDCI Имя: александр ![]() |
Доброго дня всім форумчанам. Власне вся суть питання розкрита в темі повідомлення. Є можливість придбати Mazda 6 2010 року з дизельним двигуном об'ємом 2.2л. В інтернеті, як і власне на даному форумі, дуже мало конкретної інформації про дані двигуни. Якщо тема з проблемами рульової рейки, термін служби ступічних підшипників, частота заміни мастила в МКПП і АКПП, та інші нюанси розкриті доволі чітко і обширно, то власне про двигун відомо вкрай мало. За вийнятком того, що в 2009 році змінили ПЗ ботровика/ECU для попередження надмірного підняття рівня мастила (у випадку попадання палива туди) і встановлення модифікованого і безпроблемного DPF в двигуни потужністю 185 к.с., більше ніякої конкретики я не знайшов. Хотілось би знати, як визначии модифікацію/потужність двигуна при огляді авто, на які вузли та агрегати звернути пристальну увагу при тому ж таки огляді і як визначити реальність заявленрго продавцем пробігу 130 тис.км. Выбор хороший,достойное авто.Два слабых места по движку,это слив форсунок в обратку и выход из строя двухмассового маховика. Моторесурс у обеих деталях 180-200 тыс км.Самостоятельно слив обратку не проверишь.но если авто в мороз заводится отлично.значит все ок.С двухмассовым все проще.При нажатии на педаль сцепления на %20-30 если есть биение по педали-маховик на подходе.И совсем убитый маховик это его звук,особенно при глушении(как трясти ведро с болтами) И при замене сцепления также можно определить его состояние |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,145 Регистрация: 07.09.2009 Из: Кривой Рог Спасибо сказали: 30 раз(а) Авто: Honda civic 4D 1.8 MT ![]() |
и по ходовке, по расходникам, расходу?
Сколько стоит заменять эти проблемные узлы? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 505 Регистрация: 24.06.2013 Из: хмельниыцкий Спасибо сказали: 12 раз(а) Авто: мазда 6 2.0 TDCI Имя: александр ![]() |
Выбор хороший,достойное авто.Два слабых места по движку,это слив форсунок в обратку и выход из строя двухмассового маховика. Моторесурс у обеих деталях 180-200 тыс км.Самостоятельно слив обратку не проверишь.но если авто в мороз заводится отлично.значит все ок.С двухмассовым все проще.При нажатии на педаль сцепления на %20-30 если есть биение по педали-маховик на подходе.И совсем убитый маховик это его звук,особенно при глушении(как трясти ведро с болтами) И при замене сцепления также можно определить его состояние так же как и на бензиновой молели |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 27.11.2018 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 (GH), 2.2 200 HP (Stage 1) (R2AA) Имя: Павло ![]() |
Доброго дня всім форумчанам. Власне вся суть питання розкрита в темі повідомлення. Є можливість придбати Mazda 6 2010 року з дизельним двигуном об'ємом 2.2л. В інтернеті, як і власне на даному форумі, дуже мало конкретної інформації про дані двигуни. Якщо тема з проблемами рульової рейки, термін служби ступічних підшипників, частота заміни мастила в МКПП і АКПП, та інші нюанси розкриті доволі чітко і обширно, то власне про двигун відомо вкрай мало. За вийнятком того, що в 2009 році змінили ПЗ ботровика/ECU для попередження надмірного підняття рівня мастила (у випадку попадання палива туди) і встановлення модифікованого і безпроблемного DPF в двигуни потужністю 185 к.с., більше ніякої конкретики я не знайшов. Хотілось би знати, як визначии модифікацію/потужність двигуна при огляді авто, на які вузли та агрегати звернути пристальну увагу при тому ж таки огляді і як визначити реальність заявленрго продавцем пробігу 130 тис.км. Придбав таке авто 2 міс тому з пробігом в 193к 2010 року (тільки з 163 конями на борту, відмінність лише в прошивці ЕБУ) в наближеній до топової комплектації (босе, поворотний біксенон та синій металік, немає лише шкіри і безключового). Автомобілем дуже задоволений, одні плюси окрім жорстковатої підвіски і відносно дорогих запчастинах які важкувато знайти по адекватним цінам. Дуже неприємним моментом став той факт коли уточнив вартість оригінального комплекту ГРМ, найдешевший який знайшов вартував, увага..... 450$, + його заміна ще 100$.... Я ризикнув (вибору не було) та замовив китайський комлект за 120 зелених. Проїздив 1000 км наразі все ок. Надіюсь хоча б 50-100к відїздить. Інших серйозних болячок в авто не знайшов, очевидно попався хороший екземпляр з Швейцарії, саме авто вийшло в 9500 умовних. П.с. Виписку з пробігом можна отримати лише в оф. диллера Мазда. Коротко плюси: Дизайн, динаміка (9.2 с до 100), розхід пального як для 2.2 7 л в змішаному (5.5 траса, 8.5 місто з тягнучками, дуже добре тримається дороги, гарний салон як для 2010 року. Коротко мінуси: Жорстковата, дорогувата в обслуговуванні (хоча знову ж таки в залежності від того з чим зрівнювати). Авто для комфортних дальних поїздок. Якщо експлуатуватись буде в основному в місті то не рекомендую через її жорсткість і габарити (4.80+) та ДПФ який буде забиватись. Також немалий розіхд як для дизеля в 8.5 літра на 100. Я їжджу 50/50 місто/траса і вона мене повністю влаштовує. Сообщение отредактировал Lempash - Mar 9 2019, 11:37 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 27.11.2018 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 (GH), 2.2 200 HP (Stage 1) (R2AA) Имя: Павло ![]() |
и по ходовке, по расходникам, расходу? Сколько стоит заменять эти проблемные узлы? По відгукам ходовка дуже крепка, в моїй ще нічого не гриміло і не стукало так як мало проїхав Розхід ДП в середньому 6.5. По трасі при 120 км/год і 2100 оборотах на 6-тій розхід в районі 5-5.5, в великому місті з тягнучками 6.5-8 (дуже залежить від водія який тисне на педаль =) ) Розхідники такі як масла і фільтра не суттєво дорожчі за рено магана, що не скажеш про такі серйозні розхідники як комплект ланцюга ГРМ, він 450$ мінімум в оригіналі, турецький 220, китацьский 120. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 10th May 2025 - 18:18 |